Het geheim houden van Nzc vrouwen

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
287
225
Het feit dat een dame een advertentie plaatst en dan met argument komt dat men haar privacy
schend houd geen stand.
Ga dat maar eens aan een jurist vragen.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Toeval of niet.. GR gaat er een nieuwe policy op nahouden. En dat heeft toevallig ook te maken met privacy van de dame en weerwoord gunnen. Dames worden geïnformeerd als er een recensie geschreven wordt.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Ik deel wel eens via pm een dame .
Ik vertel dan niet om bare vragen en ik kreeg dan van diegene een bericht dat het erg leuk was. En na 3x mocht hij ook bare. Nee ik deel dat niet met iedereen via de pm want ik controleer eerst je manier van resenseren waaronder taalgebruik en vrouwvriendelijkheid belangrijk zijn.
Een apart forum voor bepaalde leden wil ik niet bijhoren. Ik kies gewoon zelf.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
287
225
Toeval of niet.. GR gaat er een nieuwe policy op nahouden. En dat heeft toevallig ook te maken met privacy van de dame en weerwoord gunnen. Dames worden geïnformeerd als er een recensie geschreven wordt.
Dan mogen ze wel een heel bataljon in dienst nemen als ze na elke recensie dames
gaan informeren en hun weerwoord noteren.
Lijkt mij onbegonnen werk maar goed.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Het feit dat een dame een advertentie plaatst en dan met argument komt dat men haar privacy
schend houd geen stand.
Ga dat maar eens aan een jurist vragen.
Geef dan maar liever wat jurisprudentie waaruit de mitsen, maren en nuances blijken. 1 jurist is geen jurist, 2 juristen is een debat, 3 juristen is een maand droogstaan qua damesbezoek.

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Ik deel wel eens via pm een dame .
Ik vertel dan niet om bare vragen en ik kreeg dan van diegene een bericht dat het erg leuk was. En na 3x mocht hij ook bare. Nee ik deel dat niet met iedereen via de pm want ik controleer eerst je manier van resenseren waaronder taalgebruik en vrouwvriendelijkheid belangrijk zijn.
Een apart forum voor bepaalde leden wil ik niet bijhoren. Ik kies gewoon zelf.
Lekker bezig maat! Mocht je Latinas hebben 👀

pula_sigur

Toogplakker
22 mei 2026
38
37
Herkenbaarheid en herleidbaarheid staat of valt niet persé bij het noemen van de echte naam hoor. Dus of elke jurist dat zal beamen vraag ik me serieus af.
Er zijn verschillende uitspraken van rechters waarbij duidelijk is (een precedent dus) dat een visie in de stijl van bericht #39 natuurlijk wel door forumleden en wandelaars aangehaald wordt, maar NIET gevolgd wordt door professionelen.

Terug
Naar boven