Het regent soa's momenteel

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Pastore zei:
ja inderdaad, en dat zijn dan nog degenen die het durven melden.
Op het hele forum zijn er denk ik twee of drie leden met immuniteit, voor de rest blijft het riskant.
Immuniteit? Bestaat helaas niet. Geloof liever in de wetenschap dan in foefkes die verteld worden.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Witte Bonen zei:
Ik wacht daarom maar even met bare seks tot de kust weer veilig is.
En wanneer is die kust ooit veilig? Hoe ga je dat dan merken?

Het enige zinvolle dat je kan doen, is goed opletten en vermijden om bare te gaan neuken met dames die er om bekend staan en die bv hier 'aangeprezen' worden. Gebruik het forum op een alternatieve manier. Zij die de ene na de andere bare toelaten, zijn de grootste risicodragers. In plaats van de kreet 'allen daarheen' te volgen, ben je beter met die dames een etiketje van 'te mijden' op te plakken. En zelfs als je voorzichtig bent, zal je nog een portie geluk moeten hebben. That's live.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Rumba zei:
Heeft iemand daar statistieken van ?

Volgens mij niet meer dames maar zijn er een aantal leden (jan2000, pastore etc) die een melding herhalen en maar blijven doorzagen hierover.

Dus meer posts ja... maar volgens mijn gevoel niet meer dames

Ik neuk vnl in Brussel en Hasselt en daar geen meldingen, oefff
Jouw logica van denken is een gevaar voor de volksgezondheid. En nee, in Brussel en Hasselt zijn er geen mensen met een soa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

20 aug 2022
1.328
767
Veel water drinken voor het neuken en na het neuken flink de blaas legen, goed wassen en daarna je eikel insmeren met desinfecterende handgel (alcohol).
Baat het niet dan schaadt het niet.

20 aug 2022
1.328
767
Jezus, wat wil je horen/lezen dan? Als je neukt/laat pijpen zonder condoom loop je kans op een soa en des te vaker je wisselende contacten heb, de groter de kans je hebt dat je het oploopt.
Zeker wanneer je naar de hoeren gaat, deze vrouwen hebben over het algemeen meerdere wisselende contacten op een dag en lopen meer kans om besmettingen op te lopen en door te geven.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Al de angsthazen smeren hun penis best in met een goede soa bestendige coating voor ze bare gaan,neem het zekere voor het onzekere.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Feit is,bare neuken is momenteel hot of IN eender hoe je het wil noemen en natuurlijk ontstaan er dan soa's en worden die uiterst snel doorgegeven.Wie schrik heeft om wat op te lopen doet toch niet meer mee aan het verhaal zou je dan denken.Ja echt,zo eenvoudig is het.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Pastore zei:
Witte Bonen zei:
Nauwelijks 24 uur oud deze topic en we hebben alweer een melding te pakken...... MIMI!

Nee, gaat lekker! :roll:

Welke Mimi?
Die melding is toch van 2 sept plus een week?
Vanwaar dan doen alsof er binnen 24 uur na openen van dit topic al weer een nieuwe melding is? Opkloppen??

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: Irrelevante en -tegen de forumregels- geplaatste berichten werden verwijderd!

Een ban van 2 weken werd ook toegepast op een of meerdere leden die zich niet konden inhouden!

Gelieve de forumregels nog eens na te lezen en toe te passen op de volgende berichten aub.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Het enige dat ik kan zeggen is dat het inderdaad momenteel soa's regent. Ik heel mijn carrière geen soa's gehad, en sinds 2 jaar nu voor de 2de keer prijs.
Is een gewone die met een kuurtje op te lossen is, maar toch... vervelend!
Iedereen is op de hoogte die op de hoogte moet zijn, meer zeg ik er niet over.
Maar ik begin toch zwaar te twijfelen of zc nog doenbaar is.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik denk dat het niet meehelpt dat heel veel klanten en ook veel dames die niet geregistreerd werken zich in de afgelopen jaren door Corona niet hebben kunnen laten testen. GGD test was gratis, maar door Corona slechts beperkt beschikbaar. Betaald testen doen vele van ons niet graag en al helemaal niet als het via de huisarts moet. Gevolg en overvloed aan SOA's

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
potentebeer zei:
Veel water drinken voor het neuken en na het neuken flink de blaas legen, goed wassen en daarna je eikel insmeren met desinfecterende handgel (alcohol).
Baat het niet dan schaadt het niet.

Dit doe ik ook en denk ook dat dit helpt.

Terug
Naar boven