Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Immuniteit? Bestaat helaas niet. Geloof liever in de wetenschap dan in foefkes die verteld worden.Pastore zei:ja inderdaad, en dat zijn dan nog degenen die het durven melden.
Op het hele forum zijn er denk ik twee of drie leden met immuniteit, voor de rest blijft het riskant.
En wanneer is die kust ooit veilig? Hoe ga je dat dan merken?Witte Bonen zei:Ik wacht daarom maar even met bare seks tot de kust weer veilig is.
Jouw logica van denken is een gevaar voor de volksgezondheid. En nee, in Brussel en Hasselt zijn er geen mensen met een soa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Rumba zei:Heeft iemand daar statistieken van ?
Volgens mij niet meer dames maar zijn er een aantal leden (jan2000, pastore etc) die een melding herhalen en maar blijven doorzagen hierover.
Dus meer posts ja... maar volgens mijn gevoel niet meer dames
Ik neuk vnl in Brussel en Hasselt en daar geen meldingen, oefff
Witte Bonen zei:Nauwelijks 24 uur oud deze topic en we hebben alweer een melding te pakken...... MIMI!
Nee, gaat lekker! :roll:
Die melding is toch van 2 sept plus een week?Pastore zei:Witte Bonen zei:Nauwelijks 24 uur oud deze topic en we hebben alweer een melding te pakken...... MIMI!
Nee, gaat lekker! :roll:
Welke Mimi?
potentebeer zei:Veel water drinken voor het neuken en na het neuken flink de blaas legen, goed wassen en daarna je eikel insmeren met desinfecterende handgel (alcohol).
Baat het niet dan schaadt het niet.