NZC_Addict
Ervaringsdeskundige
- 3 aug 2020
- 389
- 364
Als je eens kijkt wat de mannen hier aan erectie pillen slikken.. allemaal niet goedgekeurde troep. maar een vaccin... nee dat is gevaarlijk. Lol. chinese kamagra jelly's dat is pas gevaarlijk...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yves1200 zei:just a litle recall, we went from " you won't get covid anymore, you wont transmit it, and worse case wont go to hospital since you wont have severe illness from it.
there might be some "rare" case of side effects, some unlucky young people getting some little myocarditis ... "
Londonblack zei:Als het echt een mycoplasma is, is de kans groot dat dit vanzelf overgaat. Dit is nog een redelijk 'nieuwe' soa (alhoewel men schat dat ze al meer verspreid is dan de klassiekertjes) die gemakkelijk te behandelen valt, maar de bacterie lijkt wel redelijk snel ressistent te worden tegen een antibioticum. Bovengemiddeld vaak zo een behandeling doen, kan dus die ressistentie verhogen, en het is daarom geen spelletje van 'och kom, gauw enkele pilletjes nemen en het beestje is weg' (lol). Er bestaan ook tests voor, maar die kunnen slechts na eerst een maand te wachten na de besmetting. Zomaar zelf een diagnose stellen zonder medische achtergrond, is niet steeds de juiste werkwijze.
Jos1983 zei:Ik ga voorlopig stoppen met deze mooie hobby. Ben onlangs bij de huisarts geweest om een bultje bij mijn anus na te laten kijken, wat schets mijn verbazing, genitale wratten. Het gekke is dat ik nooit anale sex doe. Maar schijnt door een vinger of vocht daar te kunnen komen.
Hopelijk blijft het bij dit wratje. Het blijft iig voor lang in mijn lichaam. Volgens de arts wint het imuumstsyteem het uiteindelijk, maar blijf je wel drager. En sommige gevallen ruimt je lichaam het helemaal op. Had liever een normale soa gehad.
Mannen het gaat jullie goed. Ondanks dat ik heel weinig tot niets plaats op dit forum plaats, heb ik jullie ervaringen altijd met plezier gelezen en veel leuke ervaringen opgedaan met de dames die hier besproken zijn.