Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over welke datingsites heb je het dan?Herkenbaar voor mij! Zo is het bij mij ook gegaan, ook veel dates via particuliere advertentiesites, teletekst of die betaalde chatlijnen die je vroeger had. En ik geef ook de voorkeur aan de "gewone" vrouwen en merk ook dat die steeds lastiger te vinden zijn. Vooral het commerciële gebeuren lijkt steeds meer een soort van "industrie" te zijn geworden met een heleboel vrouwen die grofweg aan dezelfde beschrijving voldoen en dus niet aan mijn wensen. Daarom zoek ik het nu vooral op datingsites en niet meer op de bekende websites voor commerciële seks. Zo af en toe lukt dat nog wel, en dan is de kwaliteit van de seks ook zoveel beter dat je veel langer een voldaan gevoel hebt![]()
In het verleden heb ik zelfs dates op sites als marktplaats gevondenOver welke datingsites heb je het dan?
Ik zou begot niet weten waar of welke te beginnen![]()
Dat datinggedeelte van Xhamster is toch alleen maar advertenties van professionals? Of zit daar echt een chatgedeelte. Heb je daarvoor een directe link? Seksjobs idem volgens mij.Ook via seksjobs en het datinggedeelte van xhamster heb ik in de afgelopen jaren enkele dates gehad trouwens, maar dat was vooral geluk hebben!
Op xhamster heb je een menubalk waar ook "daten" bij staat, en dat zijn volgens mij vooral normale gebruikers en af en toe een commerciële of een contentmaker. Je pikt die er meestal wel uit aan het aantal "vrienden" wat erg hoog is! Op sexjobs heb je ook rubrieken voor gratis contacten, maar daar zitten ook erg veel fakes tussen naar mijn gevoel. Kwestie van proberen, soms tref je een serieuze!Dat datinggedeelte van Xhamster is toch alleen maar advertenties van professionals? Of zit daar echt een chatgedeelte. Heb je daarvoor een directe link? Seksjobs idem volgens mij.
Ieder z'n pleziertje en als jullie dit fijn vinden ok.
Dit is oude info zeker. Ik begrijp dat je nu een dochter hebt. Gefeliciteerd. De cijfers hierboven zullen zijn opgelopen dan.Deze maand neuk ik precies 10 jaar zonder condoom en hou een logboekje bij. Hier mijn data: Ik heb 15 verschillende vrouwen 164 keer zonder condoom geneukt. 63 keer ben ik in haar klaargekomen. Van die 63 keer was zij 12 x volledig onbeschermd en heb ik mijn zaad toch naar binnen gespoten. 2 dames meegemaakt die ook miskramen hadden en 1 abortus. Verder 1x chlamydia gehad. Dit jaar staat de teller op 2 dames en 7x neuken zonder condoom en 2x naar binnen gespoten.