Idee achteraf een meisje het met zoveel mannen doet...

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Hallo, soms heb ik een date en voel ik mij echt exclusief.. of de dame laat dat zo overkomen tenminste.
Laatst had ik een vaste sugar sprak er wekelijks mee af (dus maandbudget van +2000€) om er dan achter te komen dat ze wel met meerdere afspreekt... daar wordt ik wel rot van, hoe gaan jullie daar mee om? Of denk ik teveel na en ben ik te goedgelovig ??

A

Anonymous

Guest
vrdk zei:
Hallo, soms heb ik een date en voel ik mij echt exclusief.. of de dame laat dat zo overkomen tenminste.
Laatst had ik een vaste sugar sprak er wekelijks mee af (dus maandbudget van +2000€) om er dan achter te komen dat ze wel met meerdere afspreekt... daar wordt ik wel rot van, hoe gaan jullie daar mee om? Of denk ik teveel na en ben ik te goedgelovig ??

Een maandbudget van €2000 is voor dit soort meiden, hoe lullig het ook klinkt, toch te weinig. De dames zitten minimaal tussen de €5.000 - €10.000 per maand. Daar ligt je antwoord. Succes!

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Geef hen eens ongelijk. En een sugargirl is eigenlijk gewoon een prostituée, al wil ze dat niet toegeven.
Hoe meer klanten hoe Beter.

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Tuurlijk neuken ze met jan en alleman, als het maar geld opleverd. Ik kan er een die ligt letterlijk in een deuk dat mannen zoveel geld uitgeven aan haar.

A

Anonymous

Guest
Je weet het nooit en een exclusief recht op een natte poes heb je niet. Zelfs als je getrouwd bent weet je het niet. Het leven bestaat uit illusies en daar geniet ik van of, als het me niet bevalt, zet ik deze uit.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Wat een gekke bedenking in een context van prostitutie. Bovendien ook gek om zelf meerdere vrouwen te neuken en te veronderstellen dat zij dat alleen met jou doen. Zit die man aan een harem te denken of zo?

A

Anonymous

Guest
Een goede hoer weet haar klanten met perfecte kunst doen geloven dat zij speciaal zijn en wij
mannen denk met onze lul en trappen daar openlijk in. Ik heb deze zwakte ook, maar hell no dat ik zoveel geld
uit ga geven aan een sugargirl(lees hoer).

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Zo zijn er ook..
Die je proberen wijs te maken dat jij de enige bent die mag NZC bij ze
Net of jij degene met een "gouden eikel"ben
En er zijn er die zeggen ik doe nooit zonder
terwijl het sperma uit hun poesje loop van de vorige klant :lol: :lol: :lol:
Denk da ze bijna… allemaal wel liegen niet dan??

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja het is een naïeve gedachte dat jij het exclusieve recht heb om een jong meissie zonder condoom te palen en vol te spuiten. Dat is bij mij herkenbare bedrog, want je bent nooit de enige. Ik was ooit met een transgender naar Hilversum geweest, die in de bijstand zat en mij liet zien hoeveel sugardaddies ze had. Met een paar apjes had ze zo 300 euro meer op de rekening staan, genoeg voor een after en voor haar een volle tank. En ik spreek over een slettebak die zich af en toe graag laat volspuiten in sex cinema's. Dat is voor mij een reden genoeg om daar niet veel geld aan te spenderen.

Ik ga liever naar de hoeren of maak via chats een afspraak. Want ik heb geen zin in sugargirls die je bedonderen waar je bijstaat.

Cumgiver

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Hier moet je niet naïef in zijn, nee kom je bent nooit de enigste, en die gekken die geld over te maken zonder te neuken snap ik ook nooit

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het is inderdaad zeer naïef om te denken dat jij of ik welke vorm dan ook van exclusiviteit hebben bij de dame, it's a business. Ik betaal een aardige som en krijg (hopelijk) fijne sex terug, en men kan er terecht voor een kinky fetish waar andere vrouwen hysterisch van worden.
Maar het is wel leuk om te horen als ze in je oor fluistert dat je haar enige vip klant bent terwijl je in haar aan het spuiten bent, ik geef gerust toe dat dit mijn ijdelheid streelt. En ik verwijt de dame niets als ze hierdoor wat aan klantenbinding doet, als ze met mij een goede klik kan maken, moet ze zeker geen jonge superbody zijn met het gezicht van Charlize Theron.
Dit soort van praatjes is de pillow talk waar we beiden van weten dat het theater is maar ik doe er dan aan mee en we voelen ons er goed mee. Maar de realiteit is natuurlijk dat een uur later een andere man haar ligt te beuken en zij hetzelfde verhaaltje opdist, dus om dan hier jaloers te worden of diep over na te denken heeft geen enkele zin.

A

Anonymous

Guest
geef mij maar een slet die mij laat mij geloven dat ik een beest in bed bent dan iemand die gewoon benen spreid en zich laat neuken zonder enige passie

A

Anonymous

Guest
Keesbare zei:
Tuurlijk neuken ze met jan en alleman, als het maar geld opleverd. Ik kan er een die ligt letterlijk in een deuk dat mannen zoveel geld uitgeven aan haar.

Ik ken ze inderdaad ook. Als je goed oplet, zeker bij nieuwe meiden, zie je een snelle glinstering in de ogen op het moment dat je het geld geeft. Dat is een teken van ongeloof en zoals de meiden het zelf zeggen: "ik zit net als jij vies te schijten op het toilet en desondanks betaal je gewoon en dik ook voor mijn lichaam". Hahaha :lol: :lol: :lol:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Met dit verschil dat zij schijt uit een lichaam met een goede kut en mooie tieten, en ik schijt uit een harige reet :roll:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Als je nog hoofd prijs betaal , Hou kan je je zelf special noemen ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb een goede klik met veel meiden en gevoelig worden . Nee Dank je

Je ben pas special als je naar een meid gaat en ze weiger je geld te nemen , Maar je neuk haar nog
dat kan je , ietjes meer hoop geven
Maar enigste die ze neuk Bare ? Dach ik niet ze zoeken geld .
Money Talks Bull Shit Walks

Wats pas een klik is , er is een meid ik betaal voor half uurtje en blijf altijd over uurtje en vaak als ik weg will gaan zeg ze nee , Blijf nog effe
Had zelf mee gemaakt , ze moest naar een klant en ze liet die klant gewoon wachten , tot ik zie nee kan niet ga je geld maken :lol: :lol: :lol: :lol:

Gevoel voor een prostitutie dat lukt mij echt niet , Ook heb ik leuke klik met ze , Blijft het gewoon daar :cool: :cool: :cool:

Terug
Naar boven