Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
burrito zei:Prostitutie bestaat dankzij het feit dat vrouwen het met meerdere onbekende mannen doen.
Het is een psychologisch gek verschijnsel daar als man een beroep op te doen en het gek te vinden dat die vrouw het met veel mannen doet.
burrito zei:Prostitutie bestaat dankzij het feit dat vrouwen het met meerdere onbekende mannen doen.
2000 voor zogenaamd exclusief is best wel veel geld. Maar ja als je het kan missen.Hallo, soms heb ik een date en voel ik mij echt exclusief.. of de dame laat dat zo overkomen tenminste.
Laatst had ik een vaste sugar sprak er wekelijks mee af (dus maandbudget van +2000€) om er dan achter te komen dat ze wel met meerdere afspreekt... daar wordt ik wel rot van, hoe gaan jullie daar mee om? Of denk ik teveel na en ben ik te goedgelovig ??
zijn we de tel ook al lang niet kwijt?Ik denk dat de meeste vrouwen die al veel mannen gehad hebben, al lang de tel kwijt zijn![]()
Precies dat, en liever een paar meer dan een paar minder. Supergeil als ze vertellen hoe vaak ze worden volgespotenIk ga heel goed op vrouwen die veel mannen gehad hebben, dus mij mogen ze gerust vertellen hoeveel pikken er al in gezeten hebben![]()
Juist! Vooral bij een "echte" date of een vrouw waar je een relatie of fwb mee hebt vind ik het supergeil als ze over mijn vele "voorgangers" vertelt, of als ze er nog andere contacten bij heeft. Ik weet nog dat mijn ex me aan het begin van de relatie vertelde hoe ze klussen in huis of onderhoud aan haar auto altijd in natura betaald had! Ik werd daar zo geil van dat ik haar gelijk besprongen heb, waar ze totaal geen moeite mee hadPrecies dat, en liever een paar meer dan een paar minder. Supergeil als ze vertellen hoe vaak ze worden volgespoten![]()
Precies dat, en liever een paar meer dan een paar minder. Supergeil als ze vertellen hoe vaak ze worden volgespoten![]()