Idee achteraf een meisje het met zoveel mannen doet...

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Prostitutie bestaat dankzij het feit dat vrouwen het met meerdere onbekende mannen doen.

Het is een psychologisch gek verschijnsel daar als man een beroep op te doen en het gek te vinden dat die vrouw het met veel mannen doet.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Tja dat heb ik ook. Al een ruim jaartje ongeveer neuk ik ongeveer 2x per week de dochter, 33 jaar jong en slank, van een top crimineel. Hij wil niets van zijn dochter weten dus voor hem hoef ik niet bang te zijn. Hoef ik sowieso niet want ik ken hem van de basisschool en het woonwagenkamp waar ik als kind vaak kwam spelen.
Zij zegt dat ik de enige ben met wie zij het NZC en gratis doet, maar daar geloof ik geen fuck van. Al te vaak meegemaakt dat zij overmatig nat is, wat mij het gevoel geeft dat ik in het kwakkie van mijn voorganger aan het roeren ben. Dat ik de enige ben die haar gratis neuk geloof ik weer wel.
Geld heeft zij in ruime hoeveelheid nodig daar zij af en toe wel van een rokertje (crack) houdt. Verslaafd is ze zeker niet.
Ook weet ik dat zij het leuk vindt om af en toe te tippelen wat ze dan in Loosdrecht doet bij de rotonde. Bekenden daar weten dat Loosdrecht maar 1 rotonde kent.
Maar ja, zolang zij schoon is en haar lekkere kut niet stinkt gaat mijn vriendje in dat natte gaatje en doe ik of ik haar geloof. Zij blij, ik blij en mijn zak weer leeg.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Af en toe op en nabij de rotonde. Afwerkplek is dan sportvelden aan het Jagerspaadje of parkeerterrein achter de brandweer . Zij ontkend maar vele vrienden en vriendinnen van haar zeggen allemaal onafhankelijk hetzelfde.
Mij zal het een worst zijn wat ze doet, zolang ik op een heerlijke manier mijn zak maar kan legen.

A

Anonymous

Guest
burrito zei:
Prostitutie bestaat dankzij het feit dat vrouwen het met meerdere onbekende mannen doen.

Het is een psychologisch gek verschijnsel daar als man een beroep op te doen en het gek te vinden dat die vrouw het met veel mannen doet.

Het klopt gedeeltelijk wel wat je zegt, maar prostitutie bestaat puur doordat vrouwen gebruik of je mag zelfs spreken van misbruik maken van het feit dat mannen helemaal idolaat zijn van vrouwen en daarnaast ook nog botergeil zijn. Doordat er bij vrouwen een rede moet zijn om te seksen hebben ze door behoefte aan geld er iets op gevonden waar mannen trouwens heel graag op anticiperen... en whalla... daar hebben we prostitutie!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
burrito zei:

Prostitutie bestaat al zolang als dat er mensen op de wereld zijn (zal me niets verbazen als dit bij de dieren ook zolang is) .
en of het nu man-man , man - vrouw , vrouw - vrouw of zoals in de meeste gevallen vrouw - man .
Het idee dat een vrouw of man het met veel meer mannen & vrouwen doet is niets bijzonders .

Ik kan me ook goed voorstellen als je regelmatig in (fkk) clubs komt waar veel (dezelfde) dames aanwezig zijn dat daar
ook best dames kieskeurig worden als je als man een aantal dames achter elkaar neukt en als je dan eens een andere
dame wil dat deze nee zegt en dit soms door meerdere gedaan wordt (naast concurrentie is er ook best vriendschap)
vind ik dan ook niet vreemd .

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Op dit moment help ik een dvp waarmee ik bevriend ben met het antwoorden op berichten via oa sexjobs. Krijg dagelijks berichten van (toekomstige) klanten die afpreken en wat ze allemaal wel niet willen doen en al gedaan zouden hebben. Soms best ranzig. Komt nog wat dichterbij als iemand het nodig vindt om een dickpick mee te sturen :? De antwoorden krijgen ze dus van een man :lol: Doet dit voor haar omdat we het goed kunnen vinden en ze de Nederlandse taal niet zo goed machtig is. Al aardig wat afspraken voor haar geregeld. En nee, ik vraag er niets voor (al mag ik al geruime ijd gratis (en soms bare) van haar genieten. Ze weet: ze moet niks, maar mag wel (erg graag)

A

Anonymous

Guest
Ik heb heel veel berichtjes via sj verstuurd, maar tot nu toe slechts twee keer een
echte reply gehad en uitnodiging om langs te komen.

Uiteraard allemaal nette berichtjes gestuurd, maar ik vermoed dat mijn berichten bij sommige dames compleet
ondersneeuwen. Toch ben ik benieuwd welke berichten het meeste kans maken voor een date.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Denk dat je met nette berichten de beste kans maakt. Veel berichten die ik lees zijn echt bagger. Veel trollen met idiote ideeën, wensen waar de meeste dvps niet op in gaan en al in de don'ts van de advertentie staan, dickpicks en zo genaamde geile taal zoals ik zal je met mijn geile grote pik ... enzovoort. Serieuze dame zal doorgaans reageren op serieus bericht.

fantasyfan1974

Snuffelaar
3 jul 2021
17
1
had drie jaar lang afspraken met een dip (deed niet zonder) en hele goede band.
Ze maakte altijd tijd voor me en zei zelfs andere klanten af als dat niet uit kwam.

Was altijd heel gezellig en ze wilde zelf ook altijd klaar komen. Ze wist ook precies wat ik lekker vond. En kon heerlijk pijpen en heerlijk aftrekken. Meerdere filmpjes en foto's kunnen maken zonder dat dit extra kostte. Heb ook nieuwe foto's voor haar gemaakt voor kinky.

Maar de laatste paar keer wilde ze echt profiteren soort voorschot en daarna verbrak ze het contact zonder ook maar iets te zeggen. Waarschijnlijk een vriendje. Maar dat had ze me best kunnen vertellen.

Sinds die tijd zoekende naar een andere leuke dame waar ik zo'n klik mee kan hebben.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Hallo, soms heb ik een date en voel ik mij echt exclusief.. of de dame laat dat zo overkomen tenminste.
Laatst had ik een vaste sugar sprak er wekelijks mee af (dus maandbudget van +2000€) om er dan achter te komen dat ze wel met meerdere afspreekt... daar wordt ik wel rot van, hoe gaan jullie daar mee om? Of denk ik teveel na en ben ik te goedgelovig ??
2000 voor zogenaamd exclusief is best wel veel geld. Maar ja als je het kan missen.

Ik had wel ergens een verhaal gelezen van een man met een grote zaak. Die had zijn sugargirl gewoon op de loonlijst van het bedrijf gezet als personal assistente. Ze hoefde nooit naar de zaak te komen of te werken. Alleen een doordeweekse avond in de week sex. En in het weekend 24 uur dus dag met overnachting erbij.

Verder waren ze apart. En ze ging mij op reis met businesstrips in het buitenland. Ze hoefde alleen mee te eten en dat soort dingen.
Hij was er best blij mee en ook nog aftrekbare kosten voor de belasting. Ging al heel wat jaren zo. Dame zag er geloof ik wel helemaal top uit als een model. Zo kan het dus ook.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
692
Precies dat, en liever een paar meer dan een paar minder. Supergeil als ze vertellen hoe vaak ze worden volgespoten :cool:
Juist! Vooral bij een "echte" date of een vrouw waar je een relatie of fwb mee hebt vind ik het supergeil als ze over mijn vele "voorgangers" vertelt, of als ze er nog andere contacten bij heeft. Ik weet nog dat mijn ex me aan het begin van de relatie vertelde hoe ze klussen in huis of onderhoud aan haar auto altijd in natura betaald had! Ik werd daar zo geil van dat ik haar gelijk besprongen heb, waar ze totaal geen moeite mee had ;) We kwamen ook regelmatig in haar omgeving mannen tegen die ze begroette, en dan vertelde ze me zonder schaamte dat ze daarmee seks had gehad..... De halve buurt was over haar heen gegaan! Zulke vrouwen maken me echt beregeil:p

Timun

Snuffelaar
10 mrt 2018
12
10
Precies dat, en liever een paar meer dan een paar minder. Supergeil als ze vertellen hoe vaak ze worden volgespoten :cool:

Precies dit. Mijn vroegere vaste dame vertelde ook altijd over haar ervaringen met andere klanten alsmede de keren dat ze onbetaalde seks had met mannen die ze vlak daarvoor ontmoette op plekken zoals het magazijn van een winkel of een wc hokje van een tankstation. Ik vond het een enorm opwindende gedachte dat een vrouw die inmiddels met duizenden mannen seks heeft gehad tegen een financiele vergoeding in haar vrije tijd zich gratis meerdere keren per jaar liet volspuiten letterlijk minuten na de kennismaking puur vanwege de kick en spanning

Terug
Naar boven