Kinky.nl Geen advertentie met NZC optie te vinden

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ik dacht even te zoeken naar een leuke dame in de buurt….
Als je zoekt op 'sex zonder' op kinky krijg je 2 oude resultaten. Alle dames die er normaal mee adverteren komen niet meer in de resultaten terug.

In de opties bij J*ll staat 'sex zonder' niet meer.
Dus het ligt niet aan het zoek scherm…

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Als je nu kijkt naar de mogelijkheden dan zie dat ze categorieën aan het maken zijn in de mogelijkheden. Zal wel met die wzh te maken hebben en aan het eind van de dag gewoon weer werken

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Hi mede wandelaars,

Ik zag zojuist op kinky dat de optie nzc niet meer aangevinkt staat bij de dames.

Eerst kon ik hier op filteren en zag alle dames in mijn gebied maar nu zie ik er nog maar eentje.
De overige dames hebben de mogelijkheid "nzc" uitgeschakeld 🤔🤔🤔

Iemand eerder opgevallen?

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Het lijkt erop dat ze een nieuw veld hebben gemaakt en het oude veld niet hebben bijgewerkt of gekoppeld. Dus slechts een paar dames hebben hun profielen opgemerkt en bijgewerkt.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Klopt in die richting. De roedel russische dames in Den Haag bijvoorbeeld die allemaal standaard NZC hebben aangevinkt hebben dat nu niet meer.
Lekkere klojo's bij Kinky.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Ik zie dat er een groot aantal opties bij is gekomen, maar blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan.

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Paultje59 zei:
Heb je de optie sex zonder condoom aangevinkt?

Yes, zo zoek ik ze altijd.
Normaal een dame of 9/10 in mijn regio, maar nu slechts eentje.

En dan zoek ik de dames die tot gisteren "nzc" deden op naam... En dan staat de optie "nzc" niet meer bij hun profielen 😭

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Paultje59 zei:
Ik zie dat er een groot aantal opties bij is gekomen, maar blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan.

Juist, dat dus.
De optie "nzc" staat er wel nog tussen bij uitgebreid zoeken maar dan krijg ik niet de dames te zien die gisteren wel nog rubberloos deden hatseflatsen

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
relaxalex zei:
Klopt in die richting. De roedel russische dames in Den Haag bijvoorbeeld die allemaal standaard NZC hebben aangevinkt hebben dat nu niet meer.
Lekkere klojo's bij Kinky.

Precies, dat dus.
Same here in Limburg...

Normaal keuze uit een dame of 10, nu eentje 😕

Ergens gaat er iets niet goed bij kinky

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Hoi,

Sinds gisteren zie ik dat op kinky de optie-lijst is aangepast. Wanneer je een selectie doet op vrouwen + sex zonder condoom is er maar anderhalve pagina aan resultaat. Waar zijn alle NZC dames gebleven? Lijkt mij een fout bij kinky. Hebben meer mensen hier last van?

Sloerieneuker

Toogplakker
24 jan 2019
88
10
De vinkjes staan ineens op een andere plek. Waar normaal "Sex zonder condoom" automatisch aangevinkt staat is het nu "Masks". Ik denk dat ze een probleem met de website hebben.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dat denk ik ook
Bij veel dames die 'sex zonder condoom' al maanden aan hebben is het nu weg.
Klopt niet

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
2 pagina's met leden die allemaal hetzelfde vragen. Ze lezen dus niet zo goed de topics als de advertenties :lol:

Terug
Naar boven