Kinky.nl Geen advertentie met NZC optie te vinden

Patrickpatrick

Toogplakker
13 jun 2022
75
39
Het lijkt erop dat ze de oude vertrouwde weg weer zijn ingeslagen.

Ik selecteerde "neuken zonder condoom" in mijn gebied. En waar ik de laatste periode maar één of überhaupt geen advertentie zag, kwam er vandaag een hele lijst uitgerold.

De keuze is weer reuze 🥳🔥🍆💦😈

Brick

Toogplakker
18 okt 2020
36
20
Maar oude bug is weer terug

Als je opties die zoekt aanvinkt en je hebt een advertentie bekeken dan kun je niet naar volgende pagina zonder dat je aangevinkte opties kwijt bent

Blijven amateurs

Mochten ze echt eens een goede daad willen verrichten dan moeten ze bij kinky een extra mogelijkheid geven aan de dvp om diensten waar ze extra geld voor vragen in een apart veld aan te klikken, zodat wij voortaan op voorhand weten dat ze voor ieder wissewasje geld willen

Scheelt me hoop gezeur met sommige dames

😝😝😝

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
en dan komen ze met optie "ontmaagding", alle meiden op kinky zijn toch al lang en breed geen maagd meer.

Ik vermoed dat ze hier bedoelen dat de klant nog maagd is.
Dus dat ze een jong broekie die het nog nooit gedaan heeft wel een service willen aanbieden. ;)

Massagegenot

Toogplakker
9 jun 2022
26
25
Ik kijk en keek wel eens op kinky.nl

Via deze site ook wel eens naar een vrouw geweest of de vrouw bij mij.
Alleen schandalig dat je, als je recensie wilt plaatsen, als waarschuwing voor andere 'wandelaars', dat deze vaak geweigerd worden.

Heb hier meerdere malen contact met/over kinky gehad en naar mijn idee, zolang kinky geld blijft verdienen aan advertenties, dan zullen zij niet in haar 'eigen' schoenen schieten.

Controle van kinky zelf is nihil, ze zeggen dat ze werken met een telefoondatabase en verificatie van 'gegevens'.
Ik heb in de loop der jaren genoeg advertenties voorbij zien komen, waarbij of leeftijd of persoon zelf niet klopte.

Gelukkig ook wel leuke en fijne ontmoetingen gescoord.

Maar kinky blijft een verdiensite, dus geluk hebben als je het treft met een dame.

Terug
Naar boven