Leuke vervolg na DVP bezoek.

A

Anonymous

Guest
Nadat mijn vriendin er een tijd geleden achter kwam dat ik wel eens naar de hoeren ging, leek het in eerste instantie allemaal wat moeilijk te verteren voor haar. Althans dat dacht ik. Enige tijd later kwam haar aap uit de mouw. Ze had al enige tijd (ik heb uit tactisch oogpunt niet doorgevraagd hoe lang precies) een vaste scharrel. Maar ik vermoed dat dit al enkele jaren aan de gang is.
Een lang en goed gesprek volgde en het bleek dat we allebei een seksuele uitlaatklep naast ons eigen seksleven nodig hebben.
Vreemd genoeg lopen onze kinky fantasieën behoorlijk parallel.
Vier weken geleden hebben we besloten elkaar volledig vrij te laten als het gaat om seks met anderen, zolang we het vooraf aan elkaar melden.
We zijn allebei het product van een erg vrije opvoeding en seks was voor ons beide op jonge leeftijd al normaal.
Zij was erg vroeg rijp voor haar leeftijd en was pas 12 jaar toen ze voor het eerst haar 16 jarige buurjongen pijpte.

Nu er bij ons beide de nodige apen uit de mouwen zijn gekomen, blijkt dat we veel intenser met elkaar omgaan. Zij wil absoluut seks met me als ik bij een dame ben geweest. En ik ben bloedjegeil als ze thuiskomt van een afspraak met haar scharrel. Zodra ze binnen komt trek ik haar kleren uit en lik haar kut schoon. Daarna neem ik haar hard en diep.

Toen ik vorige week terugkwam van een bezoekje aan de Arnhemse Femke stelde ze voor om haar scharrel uit te nodigen en een trio te doen.
Zo'n 4 uur later lagen we gedrieën na te hijgen op onze zolderkamer(geen seks met anderen in ons eigen bed). Ik had al twee keer mijn kruit verschoten bij Femke en kon daarom maar een kleine donatie doen. Het resultaat op de foto is dan ook grotendeels de productie van scharrelmans. Een leuke kerel overigens.
Nadat de foto was genomen heb ik zijn (overigens lekkere) pik schoongepijpt en mijn vriendin schoon gelikt.
Daarna toegekeken toen ze hem een half uur later pijpte en als een prof zijn sperma doorslikte.

Waar een stommiteit allemaal niet toe kan leiden...

A

Anonymous

Guest
Mazzelaar, dat is een mooie deal man, heerlijk!

A

Anonymous

Guest
Ik, of liever gezegd, we zijn inderdaad erg happy sinds onze bekentenissen. Geen stiekem gedoe meer om met een ander seks te hebben en de seks tussen ons tweetjes is ook veel heftiger en wordt ook steeds kinky'er. Een trio met haar vrijer (scharrelmans) ging weer een stapje verder.
Ze pijpte mij en ik pijpte hem. Toen ze zag dat ik het lekker vond om hem te pijpen begon ze me aan te moedigen en na enig oefenen kon ik zijn pik aardig diep in mijn keel krijgen. Even later kwam hij in mijn mond klaar. Ik liet me niet kennen en slikte alles door.
De glimlach op het gezicht van mijn vriendin was om nooit te vergeten.
Ze heeft al contact gelegd met een oude vriendin van haar want we willen ook wat vaker een trio met een vrouw doen. De enige voorwaarde die ik heb gesteld is dat het ook een bare trio wordt. Ze kan zich daar volledig in vinden. Hopelijk haar vriendin ook.

Ze vond het wel spannend dat ik die foto van haar had geplaatst. Onherkenbaar en anoniem genoeg. Ze leest niet mee op dit forum maar vroeg me wel of er reacties waren. Ik vertelde haar dat in elk geval 1 forumlid had aangegeven dat hij haar ook wel eens wilde volspuiten.
Of er mannen waren die zich op haar foto zouden hebben afgetrokken..? Ik heb haar gezegd dat dit volgens mij meer een 'doeners' forum is en geen 'rukkers' forum.

Mochten er heren zijn die 'los' willen gaan, bijgaand een foto van afgelopen weekend. Eventuele resultaten per prive bericht zal ik haar laten zien.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mooi dat praten er over jullie sexleven verbeterd heeft kerel.
Jammer dat haar kutje niet volledig kaal is anders had ik haar wel eens willen beffen en sex mee willen hebben.
Ze ziet er echt lekker uit ouwe mazzelpik dat je bent.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Mochten jullie nog een stap verder gaan en een vreemde man uitnodigen hou ik mij aanbevolen.
Wat een lief gezicht heeft je vriendin en een heerlijk figuur. Inderdaad zoals eerder aangegeven, volledig geschoren geniet ook mijn voorkeur.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Rick Kops zei:
Ik, of liever gezegd, we zijn inderdaad erg happy sinds onze bekentenissen. Geen stiekem gedoe meer om met een ander seks te hebben en de seks tussen ons tweetjes is ook veel heftiger en wordt ook steeds kinky'er. Een trio met haar vrijer (scharrelmans) ging weer een stapje verder.
Ze pijpte mij en ik pijpte hem. Toen ze zag dat ik het lekker vond om hem te pijpen begon ze me aan te moedigen en na enig oefenen kon ik zijn pik aardig diep in mijn keel krijgen. Even later kwam hij in mijn mond klaar. Ik liet me niet kennen en slikte alles door.
De glimlach op het gezicht van mijn vriendin was om nooit te vergeten.
Ze heeft al contact gelegd met een oude vriendin van haar want we willen ook wat vaker een trio met een vrouw doen. De enige voorwaarde die ik heb gesteld is dat het ook een bare trio wordt. Ze kan zich daar volledig in vinden. Hopelijk haar vriendin ook.

Ze vond het wel spannend dat ik die foto van haar had geplaatst. Onherkenbaar en anoniem genoeg. Ze leest niet mee op dit forum maar vroeg me wel of er reacties waren. Ik vertelde haar dat in elk geval 1 forumlid had aangegeven dat hij haar ook wel eens wilde volspuiten.
Of er mannen waren die zich op haar foto zouden hebben afgetrokken..? Ik heb haar gezegd dat dit volgens mij meer een 'doeners' forum is en geen 'rukkers' forum.

Mochten er heren zijn die 'los' willen gaan, bijgaand een foto van afgelopen weekend. Eventuele resultaten per prive bericht zal ik haar laten zien.

???

https://www.google.com/search?tbs=s...ru1SIjg8hcmSamy-4E88vWoOt33NQtV5WfOYv3Gq5tS4w

Schermafbeelding 2020-08-04 om 05.55.07.png

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Nou, nou, das ook niet netjes dat iemand zomaar foto's uit deze post op internet heeft gezet...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou Rick Kops gefeliciteerd voor mij staar deze post op de nominatie lijst voor de leukste topic van het corona jaar 😅😅😅

A

Anonymous

Guest
Dan ben ik bij dat ik een aantal van jullie een leuk moment heb bezorgd met mijn verhaal...
Het is gewoon veel te link om een foto van je vriendin online te zetten. Maakt niet uit op welk forum.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
He wat jammer nou Rick.
Het forum zit al vol met fantasten en jij gaat zelfs nog een stapje verder.

Next. :lol:

Terug
Naar boven