Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kans is toch nogal klein dat hij zich bij Lira voorstelt als "Lange Jaap", nietwaar?Denk dat Lange Jaap er nog nooit geweest is en in een fantasie wereld er op los droomt vanachter zn pc met een doos kleenex. In ieder geval Lira kent hem niet en moest eens goed lachen.
Nu ja ,als je jezelf hier Lange Jaap noemt ga ik er toch een beetje vanuit dat dit een reden heeft.Ik zie dus geen bezwaar dat hij zich als Lange Jaap zou voorstellen.Je kan uiteraard ook zeggen,hoi ik ben Andy zal ik jou eens alle hoekjes van de kamer laten zien?!?De kans is toch nogal klein dat hij zich bij Lira voorstelt als "Lange Jaap", nietwaar?
Ze zou normaal al terug moeten zijnwaar zit ze nu ?
Hoeze klachten? Door wie, waarvoor en bij welke instantie dan?Vandaag uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat ze definitief is gestopt.
Er zou mogelijks één of meerdere klachten tegen haar lopen ... en definitief terug naar het buitenland.
Meer kan ik er niet over kwijt, dus gelieve ook geen PB's te sturen met vragen en dergelijke meer.
Hij zei net verbatim dat hij er niet meer over kwijt kan en van hem geen vragen te stellen.Hoeze klachten? Door wie, waarvoor en bij welke instantie dan?