Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Massimo

Snuffelaar
24 mei 2021
19
3
Ze was net toegekomen in RB Hasselt en had blijkbaar toch nog 1 gaatje vrij in haar agenda toen ik stuurde. Allez, ik bezocht dus haar drie gaatjes eigenlijk.
Lekker toch zo ongeremd.
Dankzij dit forum was ik goed voorbereid, het werd het standaard ontvangst en ze had haar al goed ingesmeerd.
Staande dansje en schuren, dan op haar knieën op de grond, voorovergebogen tegen het bed met de armen naar achter getrokken een eerste keer zc volgespoten. Straf dat ik me nu niet herinner of dat nu anaal of vaginaal was dat ik in haar kwam.
Direct verder met de speeltjes die op bed lagen.
Het pijpen vond ik niet best ever, maar die kleine rode die mijn prostaat stimuleerde terwijl ik haar hoofd neukte en haar mond diep over mijn pas klaargekomen lid ruw duwde, zeker twintig minuten aan een stuk eer ik opnieuw klaar kwam, zonder veel sperma maar lekker ook dat nazuigen dat ze doet.
Snel naar de douche en centjes gelegd. Ondertussen bleef ze neuriën en op van die goedkope elektro pop meedoen. Toen ik uit de douche kwam stond dat tengere lijfje nog te bewegen en zingen in de kamer. Opnieuw wat mee gedanst en haar hevig gevingerd in beide gaatjes, terwijl ze 1 been op het ronde tafeltje hield ging het neuriën over naar vrij luid kreunen en misschien kwam ze zelf wel al hard tongzoenend klaar ook.
Was super geil uurtje met een lekker gewillig actief en zeer natuurlijk en mooi lijfje. Geen emotie, juste boum boum.
Nog van datte!

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Ik seffens ook afspraak met deze topper , hopelijk zit ze al goed vol met zaad :)

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Hoi Daveke, ik zie een trio altijd wel zitten, vraag het haar eens...ik denk van wel.. en als ik nog eens in de buurt ben, dan laat ik het jou weten. Dan spuiten we deze sloerie wel vol :lol:

Detlevhel

Snuffelaar
18 okt 2021
19
1
Ik ga haar om 14u vullen. Ze had maar een half uurtje tijd maar dat moet wel lukken.

Wil altijd vragen om iemand mee te nemen kunnen we haar onderspuiten.

pe07

Snuffelaar
1 jul 2021
17
1
Zijn haar foto's fel bewerkt, of ziet ze er zo wat uit lijk op haar afbeeldingen ?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Deze keer was het nog lekkerder dan voorheen, ze bleef gewoon verder gaan, zelfs ruim over de tijd, en ja heb haar zelfs kunnen laten squirten, we waren beide gans doorweekt, echt een topper van formaat

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Na mijn bezoek aan de A-straat in Brussel, waar er trouwens heel wat volk op de been was,(betoging of zoiets) doorgereisd naar Limburg.
Gisterenmiddag kreeg ik bericht dat ze in Hasselt aanwezig was. Toeval of niet, ik bleef gisteren ook in hetzelfde hotel (RB) logeren als Lira. Dit kwam dus perfect uit voor mij. Haar 1,5 uur mogen platneuken met alles erop en eraan, echt geil. Haar verschillende malen laten spuiten, totdat haar bed kleddernat was :lol:
Maar ik blijf erbij, mijn absolute geilste zaadteef blijft Karina.
Zojuist heb ik uitgecheckt bij het RB hotel en moest nog even passeren aan haar kamer, waar net een medewandelaar al toekwam. Mocht deze dit lezen en het bed was nog vochtig of nat, weet vanwaar dit komt :lol: :lol:

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Lira is weer terug in Hasselt, dit is echt de geilste slet die ik ken, heel het bed heeft ze weer lekker vol gespoten, en ik 2keer haar kutje en 1 keer haar kontje, dit is echt genieten

A

Anonymous

Guest
Vandaag stond er een ad op RL voor ontvangst in Hasselt.
Ze zal dus wel terug zijn zeker?

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Na mijn retegeile ervaring van gisteren stond ik nog altijd bloedgeil. Deze voormiddag afgesproken met de Letse Lira in het mooie kerst versierde RB hotel.
Bij aankomst op haar kamer steeds hetzelfde ritueel, maar daar had jaap geen nood aan. Haar tegen de muur aangeduwd, haar keeltje toegeknepen en haar direct beginnen afpalen in haar kleddernatte kut. Daarna haar op bed gelegd terug in doggy genomen en na wat poppers in mijn neusgaten gevuld te hebben, haar aarsje eens goed uitgewoond. Haar terug op haar rug gelegd en haar G spotje eens verwend. Was terug een natte geile sperma bedoening. In het bad/douche nog eens afgepaald ter afsluiting. Mis toch een beetje het Karina gehalte. :roll:

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Juist bij ze buiten.
Vanaf minuut 1 was het al achter de duur gefriemel en begon het uitkleden al.
Dan iets verder richting bed waar ze mij opduwde en begon met pijpen en dan draaide voor 69 te beginnen.
Effe daarna zat ze achteruit op mij en schoof met haar poesje over mijn lul en begon de eikel korter en korter naar de ingang te gaan.
Zij heet toen lekker mij af gereden en ik mijn lading geschoten en met hem eruit te halen drupte het sperma eruit hmm.
Dan effe "massage" en dan haar kontje verwent en daarna met mastruberen in haar mond klaar gekomen.
Het was heel geil maar had wel niet echt een klik en er is voor mij niet echt herhalingsgevaar.
Het is ook een beetje raar dat ze op geen moment heeft gevraagd van hoe lang ik wou blijven.
Uiteindelijk ben ik een klein uurtje binnen geweest en spijtig genoeg is ze niet mee onder de douche gekomen is ook niet echt mogelijk daar dat is een duoche in een badkuip.

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Ben er ook geweest en kan alleen maar bevestigen wat hier beschreven staat. Zo zot als een achterdeur maar ook zo geil als wat en verzot op zaad en houdt ook van squirten, bed was zeiknat. Zou nu weer naar Brugge gaan.

Terug
Naar boven