Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben vandaag bij Lira geweest . Wow wat een geile meid is dat. Daar mag je echt alles mee doen.zalig als je haar anaal neemt én ze daarna je lul in haar mondje neemt.
Herhalingsgevaar zeer groot
Gisteren nog eens langsgeweest, ontvangt in het gekende hotel aan het station. Kutje volgetankt, begonnen aan de tweede ronde waarbij ik haar sterretje wou verkennen, maar dit keer viel het echt tegen.
Wou geen anale buurt van mij, ik vroeg haar waarom ? Inderdaad sterretje zag er redelijk wit uit, nee was niet van het zaad van mijn voorganger.
Kreeg een antwoord van pain in the ass, ass no good...
Soit kwam erop neer dat haar kontgaatje ziek was, en inderdaad, zag in de badkamer een tube anal creme liggen. Anale tankbeurt zal voor een volgende keer zijn. :mrgreen:
Zondagmiddag gevraagd of ik kon langsgaan bij Lira, ze kon mij na 16.00 ontvangen.ik zei haar dat ik moest gaan werken en dat ik dadelijk wou komen, ok zei ze you can come now. ik ben dadelijk naar RB hotel in Hasselt gereden.toen ik aan kwam bericht gestuurd en zij stuurde verdieping en kamer door.ze deed de deur open en had een sexy pakje aan waar haar borsten en kutje(met streepje haar) mooi geil zichtbaar waren, en als kers op de taart had ze een buttplug in met paardestaart, ik moest de staart vastpakken en zij danste dan op haar muziek.....dit was super! Daarna kleedde ze mij langzaam uit en moest ik haar billen insmeren met olie en mocht ik de plaats innemen van de buttplug en zo haar rechtstaand volgespoten .dan moest ik op het bed gaan liggen en likte zij mij helemaal zuiver. zij nam toen glijmiddel op haar vinger en begon mij anaal te vingeren (had dit nog nooit gedaan maar vond het wel lekker) en ondertussen stak mijn lul volledig in haar keel en heb haar zo volgespoten.geen enkele druppel is verloren gegaan.daarna douchke gepakt ondertussen had zij een ander rood sexy kleedje aangetrokken en vroeg ze of ik nog ff wou vingeren....Wat een vrouw is dit,zo geil!!!
120 euro betaald ,50 minuten Fun gehad
Ze blijft tot donderdag in Hasselt zei ze
Had voor vandaag een afspraak.... maar helaas al gisteren uit Hasselt vertrokken. Heeft mij wel netjes een berichtje gestuurd dat de afspraak helaas niet door kon gaan. Dus maar afwachten of en waar zij weer opduikt. Brugge , Antwerpen ? Kan gebeuren zal ik maar zeggen.