Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Den did nzc

Snuffelaar
17 mrt 2021
24
31
Zondag nog eens afgesproken met deze geile dame.
Zoals altijd begon ze met haar dansje, na een tijdje draaid ze zich om doet mijn broek omlaag én begint me voor de eerste keer deze avond zalig te pijpen, lekker diep én zalig als ze je ballen in haar mondje neemt. Dan draaid ze zich om , bukt zich én ik steek hem lekker diep in haar kutje, dit was zo geil dat ik al in haar klaarkwam.ze begint te giechelen én duwt me op het bed én zuigt mijn lul zuiver , duwt mijn benen omhoog én begint aan mijn kont te likken. Man wat is die heet vandaag. Daarna nog anaal genomen én geëindigd met een cumshot in haar gezicht. Na 1 uur én 15 min de kamer leeg verlaten.
Ze was al goed maar als ze zo heet is is ze wel heel verslavend :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
Vraag mij af wanneer ze terug is in hasselt' heb wel zin in haar

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Heb haar deze middag gezien in station van Brugge met haar "vriend" , ging willicht naar een andere bestemming.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Ze was toch genezen hoor, heb haar al vaak geneukt de laatste maanden

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Niks opgelopen Dave, lees zojuist dat een klant haar bezocht had in Brugge, die er voor nog bij een soa gerelateerde dame in Brugge was?!

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Nee, tot nu toe geen klachten, advertentie staat online, ze was pas in Hasselt aangekomen toen ik er was, de service was nog beter dan voordien, ze bleef maar doorgaan, ik dacht. Nu ga ik naar huis, maar dacht lira anders over, ze kreeg er geen genoeg van

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Lira is terug in Hasselt, gisteren weer al haar gaatjes volgespoten, dit is echt de geilste die ik ken, 30min betaald, maar meer dan een uur daar geweest, ze liet mij niet eerder gaan, ze zou ook hier in België blijven door de oorlog in haar thuisland, vertelde ze me

Ilias

Snuffelaar
12 jul 2021
3
0
In haar advertentie staat dat ze van Letland is.
Of is ze toch Oekraïense?
Maar los van dat is ze precies toch een heet pateeke :D

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
misschien best een interval aanhouden tussen bezoeken, dat collega wandelaars elkaar kunnen waarschuwen bij symptomen van SOA.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren haar nog eens afgepaald in alle gaatjes.
Ontvangt in het gekende hotel, ditmaal in een family room. Keuze uit 2 bedden :lol:

Terug
Naar boven