Lola (vh Jane) - Almere

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Ik ben er ook geweest en ze is echt lekker met een heerlijke grote kont en ziet er verder precies uit als op de foto's. Qua knapheid geef ik haar een ruime 7! Afspraak was snel gemaakt en dame komt ook afspraken na, appartementje zag er schoon en opgeruimd uit en dame houdt enorm van volgespoten worden! :D

Naaktslakje

Snuffelaar
8 apr 2023
23
18
Jane is nauwelijks meer in Almere te vinden en woont tijdelijk in Amsterdam.
Ze is alleen nog te bereiken door een aantal vaste bezoekers.
Ik was 4 januari bij haar voor het laatst. Heb wel regelmatig contact met haar.

Laatst bewerkt:

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ik probeer een afspraak te maken met deze dame. Ik word naar het wel bekende adres gestuurd in Delft.
Morgen heeft ze hier een gangbang waar ze lekker zonder condoom gevuld wil worden. Zie advertentie daisy uit rotterdam. Ik kan helaas niet en heb ook geen idee of het nog de moeite waard is met haar

mod: Link toegevoegd: https://www.sexjobs.nl/events/feestje-met-geile-nlse-meid_3059018

Laatst bewerkt door een moderator:

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ik probeer een afspraak te maken met deze dame. Ik word naar het wel bekende adres gestuurd in Delft.
Morgen heeft ze hier een gangbang waar ze lekker zonder condoom gevuld wil worden. Zie advertentie daisy uit rotterdam. Ik kan helaas niet en heb ook geen idee of het nog de moeite waard is met haar
Idd, op Kinky en sexjobs.
Mensen mogen ook zelf wel een beetje energie steken als ze met een dame willen afspreken.
Ik zie tegenwoordig te vaak mannen die vragen om ervaringen met dames terwijl ze zelf nooit iets delen

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Lola 01.jpg
    Lola 01.jpg
    115,5 KB · Weergaven: 237
  • Lola 02.jpg
    Lola 02.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 233
  • Lola 03.jpg
    Lola 03.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 228

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
ik kreeg een reactie dat ze vandaag nog in delft is maar morgen in Almere. Onze hobby is niet. mogelijk gaf ze aan.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
327
It was indeed easy to make an appointment with her, but also true that nzc was no longer an option unfortunately 😥

Terug
Naar boven