Maartje - Eindhoven

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ik ben er vanmiddag geweest. Vol overgave en zoenen als een malle, ik denk dat je echt een klik moeten hebben wil je ongeremd los kunnen gaan. Heerlijk die zaad vragende oogjes. Haar kutje was drijfnat, en ze vertelde mij dat dat niet was van zaad van een voorganger, want ik had de eer om de dag af te trappen. De deur mocht niet helemaal dicht dus haar vriend zal wel hebben staan kijken.
Dan moet hij de volgende keer maar komen meedoen😅
Ik heb alleen de indruk dat ze er wat kilo's bij heeft gekregen. Een half jaar geleden was ze slanker.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Pas ook weer eens met haar afgesproken, zag haar nummer op de app en dacht probeer het gewoon.
Hoog GFE gehalte, dus flink tongzoenen en vrijen op het bed, daarna langzaam naar het pijpen toe werken, wat ze lekker doet.
Intiem met interne donatie geen probleem en daarna nog even lekker nagenieten samen op het bed. Al met al weer een lekker half uurtje.

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Deze meid is af en toe een avondje actief in de zomervakantie. En ik ga ook kijken of het lukt om af te spreken. Doe er je voordeel mee.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Richard Bekijk de screenshots van Sexjobs ff, misschien steek je er iets van op

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Inderdaad advertentie in de gaten houden als ze ontvangt zet ze in de middag advertentie erop. En als ze er een paar heeft is het er weer af. Het is echt vullen en volgende dus je moet wel van een lekker vol kutje houden...... ;-)

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
@GekkeBert46 Bedankt voor je tip! Heb sj in de gaten gehouden en vandaag haar adje gespot! Ze heeft idd een nieuw nummer. Gelijk een afspraak gemaakt, kom er net vandaan. Ze ziet er nog altijd fantastisch uit met lekkere volle pronte borsten. Ze herkende mij ook meteen, al was het voor mij al een paar jaartjes geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb.
Het was helaas wel een buitendate. En ze was flink volgeboekt. Dus waarschijnlijk helaas ook in de pap van anderen geroerd, maar wilde haar erg graag weer eens nemen. Buiten dat een leuke en geslaagde date!

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Graarg gedaan zelf helaas kwam het er steeds niet van wou graag wat later. Maar ineens regen toen kreeg ik een berichtje dat ze iets eerder stopte. En toen ik hier die post had gezet. Was het daarna mega druk zei ze dus toen had ze helaas geen tijd meer.... mja het is ook een toppertje.

Groetjes Bert

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
@alex the great, kan je meer vertellen over de locatie? Ik vind buitendates best wel geil en spannend. Weet ze zelf plaatsjes? Waren die discreet?

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Euh ja wat moet ik erover vertellen? Ik ga natuurlijk niet zeggen waar het was...
Zij was op locatie en gaf je een adres waar je heen kon rijden. Als je er was kon je vragen naar de exacte locatie. Alleen per auto te bereiken. Er stond op die locatie een Volkswagen transporter en de eigenaresse met hond kwamen net terug toen ik daar ging parkeren. Verder niemand gezien, behalve mijn voorganger en naganger ;)
Ik was volledig ontkleed, zij alleen haar topje naar beneden en één broekspijp uit, de andere nog aan. Was wel een beetje lopende band werk dus. Niemand gezien, was nog tijdens daglicht in de avond.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Vandaag haar advertentie gespot

Ben er nog nooit geweest maar toch eens een berichtje gestuurd. Meteen de reactie da ze alleen met bekenden afspreekt. Spijtig, is echt mijn type en had haar graag eens goed volgekwakt!

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
alleen als ze buitendates doet spreekt ze af met onbekenden
maar als ze thuis ontvangt is dat niet mogelijk

Terug
Naar boven