Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Ben er gisteren geweest : gewoon schitterend.
Nooit meegemaakt wat dit lolita meisje kan hebben : alles uit de advertentie klopt. Zelf een echt dikke penis kon ze in sandwich in haar kontgaatje hebben.Niet normaal.ik ben er bijna 2 uur geweest : ze nam slechts 5 min pauze !
Wel was er aan het begin van de GB een incident met de vrouw van de organisatie waardoor alles even afgeblazen werd. Gelukkig heeft haar man (marc?) de situatie kunnen keren anders was het meisje met haar man na 5 minuten GB alweer vertrokken. Die vrouw is echt agressief en heeft 0 aan takt en inzicht en gedraagt zich als een dictator : ze stond de man van het meisje gewoon uit te schelden op de gang gewoon omdat de man er op gewezen had dat er een vriend van die vrouw niet betaald had. De vrouw schold hem verrot en zei dat hij altijd achteraf betaald, wat de man niet aanvaarde : groot gelijk had hij !
@ Marc : probeer ze daar weg te houden, ze is de negatieve factor (lawaaierig, opvliegend, ...) in de prachtige feestjes die je organiseert.
Groeten,
Roubaix

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
roubaix zei:
Ben er gisteren geweest : gewoon schitterend.
Nooit meegemaakt wat dit lolita meisje kan hebben : alles uit de advertentie klopt. Zelf een echt dikke penis kon ze in sandwich in haar kontgaatje hebben.Niet normaal.ik ben er bijna 2 uur geweest : ze nam slechts 5 min pauze !
Wel was er aan het begin van de GB een incident met de vrouw van de organisatie waardoor alles even afgeblazen werd. Gelukkig heeft haar man (marc?) de situatie kunnen keren anders was het meisje met haar man na 5 minuten GB alweer vertrokken. Die vrouw is echt agressief en heeft 0 aan takt en inzicht en gedraagt zich als een dictator : ze stond de man van het meisje gewoon uit te schelden op de gang gewoon omdat de man er op gewezen had dat er een vriend van die vrouw niet betaald had. De vrouw schold hem verrot en zei dat hij altijd achteraf betaald, wat de man niet aanvaarde : groot gelijk had hij !
@ Marc : probeer ze daar weg te houden, ze is de negatieve factor (lawaaierig, opvliegend, ...) in de prachtige feestjes die je organiseert.
Groeten,
Roubaix

Wil graag reageren het liep bijna anders, maar ik vind het 2 haantjes bij elkaar gaat 100 procent fout, mij mening (de vriend of man van Thai of Asian)
Zorg voor veiligheid van de dame en verder niets,
En organisatie houd bezig van innen van het geld op hun wijzen daar moet de man (Peter van Asian) niet mee bemoeien.
Ik hou totaal niet van dominante mensen. merkte dat hij aanwezig is, en dat mag niet merkbaar wezen met zulke feesjes, hij probeerde contact te legen me klanten met worden "heb het naar je zin" en beetje groot spraak ik ben dit en dat, om het verdoezelen.

Gelukkig liep het met sisser af anders had Peter de man Asian echt mijn of ONS benzine geld geeist

maar goed heb ik naar mijn zin gehad gewoon top
Heb nog even na gepraat met organisatie over het voorval, ben gelukkig hart naar huis gegaan :D

Top geregeld van organisatie

Tip neem het mee voor de volgende keer wat hier boven sta

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Gaat de gb vanavond door? De laatste 3 dagen geen nieuwe advertenties op afspraakjes voor gezien.

A

Anonymous

Guest
heb gisteren nog 1 mailtje ontvangen van haar ( waarschijnlijk vriend ) of ik ook kon komen !

ik had al enige tijd contact met dit mailadres , en de advertentie bleeft uit .
tot er eenmalig een advertentie geplaatst werd en je je zelf kon opgeven bij de organisator !

bij een vorig feestje van deze organisator heeft hij de zelfde tactiek toegepast en met resultaat .

A

Anonymous

Guest
afgelopen avond op de gangbang van lana geweest .
lana is een klein petit thais poppetje van net 35 kg
de gemiddelde gangbanger was toch wel over de 80 kg
met dit in het achterhoofd was het af en toe zoeken waar ze was

er was een leuke opkomst van ongeveer 15 man vooral in het begin was het heel druk rond en op bed maar nar verloop van tijd werd het rustiger .
na mijn inzien is iedereen wel aan zijn trekken gekomen ..
er was ook wat weerklank over de passieve houding van lana !
maar als er 15 lullen om je heen staan kun je niet veel meer dan het laten gebeuren

daarbij is het een gegeven dat Aziatische zeer volgzaam en dienbaar zijn

A

Anonymous

Guest
Aha, toch nog iemand die es een recensie over een gangbang zelf schrijft ipv over de organisatie zit te neuten... :)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Een ding weet ik zeker en dat is dat de recensies van Creampie Adriano 100% waarheidsgetrouw zijn.

4fun

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
Woorden van de organisator.. je hebt wel humor hahaha
Ge voelt u blijkbaar aangesproken door mijn post? Nu, merci voor 't compliment :) Al moet ik zeggen dat gij er ook wel weg mee kunt want als ge nu ook al CA toevoegt aan uw lijst van bedriegers, oplichters en zakkenvullers, dan zijt gij hier toch wel de grote komiek op dit forum ;)

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
tom35 zei:
zomerliefje zei:
Woorden van de organisator.. je hebt wel humor hahaha
Ge voelt u blijkbaar aangesproken door mijn post? Nu, merci voor 't compliment :) Al moet ik zeggen dat gij er ook wel weg mee kunt want als ge nu ook al CA toevoegt aan uw lijst van bedriegers, oplichters en zakkenvullers, dan zijt gij hier toch wel de grote komiek op dit forum ;)

Blijkbaar lange tenen, anders had je niet zo bitsig gereageerd Tommeke Tommeke toch.... succes met Uw meiske in het krot te Wommelgem..

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
Blijkbaar lange tenen..
Klopt! En dat is niet het enige lichaamsdeel dat lang is bij mij... En nee, ik heb het niet over mijn neus :)
Maar bij u is het blijkbaar het omgekeerde als ik zo uw bijdragen op dit forum lees... ;)

Terug
Naar boven