Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibiroot

Toogplakker
6 dec 2017
70
37
Marta and Kinga have a common buddy, that's why the ads are used sometimes for both ; they usually aren't present at the same time so no risks to meet the wrong one :)

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
422
349
En ook Ula zit op hetzelfde adres. Ze werken in een soort van rotatiesysteem...en over verschillende landen. Ook in Duitsland en Zwitserland bijvoorbeeld...

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Bedankt voor jullie reacties!
Ik was eigenlijk verheugd dat Marta weer adverteerde, maar kwam er toen achter dat het Marta niet was. En zij heeft toch wel mijn voorkeur ;)

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
422
349
Voor mij is Ula de topper, ik vind haar veel mooier ook, maar is persoonlijk natuurlijk.... En als je haar goed bewerkt is ze echt supergeil te krijgen.

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
422
349
Neen amigo1...ze zitten in een soort van rotatiesysteem, er zit telkens enkele weken tussen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zien wel, in de zin van plaatjes kijken, maar of het nu zin heeft een adje van mei te plaatsen...

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Hopelijk komt ze snel weer naar Antwerpen.
Hoewel het voor mij het mooiste zou zijn, als ze een keer naar Nederland komt ;)

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Marta droeg vandaag een kwart cup BHtje (met vrije tepels). Zo sexy. Ze moest het van mij aanhouden tijdens het neuken.

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Hoe pak jij dat aan om foto's te nemen?
Ik heb het bij Marta nog niet ter sprake gebracht, maar de meeste dames zitten daar niet echt op te wachten. Ze staat natuurlijk met gezicht en al op haar advertenties, maar dan nog blijkt zomaar fotograferen vaak niet evident...

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Er staat hier ergens een link naar een website waar je haar aan het werk kan zien en horen.
Zorg voor een goede virusscanner er zit namelijk wat rommel op die site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven