Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Marta and Kinga have a common buddy, that's why the ads are used sometimes for both ; they usually aren't present at the same time so no risks to meet the wrong one
En ook Ula zit op hetzelfde adres. Ze werken in een soort van rotatiesysteem...en over verschillende landen. Ook in Duitsland en Zwitserland bijvoorbeeld...
Bedankt voor jullie reacties!
Ik was eigenlijk verheugd dat Marta weer adverteerde, maar kwam er toen achter dat het Marta niet was. En zij heeft toch wel mijn voorkeur
Voor mij is Ula de topper, ik vind haar veel mooier ook, maar is persoonlijk natuurlijk.... En als je haar goed bewerkt is ze echt supergeil te krijgen.
Hoe pak jij dat aan om foto's te nemen?
Ik heb het bij Marta nog niet ter sprake gebracht, maar de meeste dames zitten daar niet echt op te wachten. Ze staat natuurlijk met gezicht en al op haar advertenties, maar dan nog blijkt zomaar fotograferen vaak niet evident...
Er staat hier ergens een link naar een website waar je haar aan het werk kan zien en horen.
Zorg voor een goede virusscanner er zit namelijk wat rommel op die site.