Marta - Deurne (vh Antwerpen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@feynoord

Niet loze kreten over soa's aub, kom met bewijs of blijf lekker weg

Heb je reactie weggehaald. ik begrijp dat je het moeilijk heb vandaag.... 1-4

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
De man die een SOA had opgelopen op dit forum zei dat dit van deze dame was.. dus beter niet meer naar Marta gaan.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Balthasar zei:
Marta hebben we ook al en tijdje niet meer gezien.
Weet er iemand of ze nog van plan is deze richting af te reizen voor een paar weken ?
Ze heeft me gezegd dat ze rond deze periode zou terugkomen naar België.
Maar ja, met vrouwen weet je dat nooit he?! :)

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Iemand gaf aan dat deze dame een SOA zou hebben..wellicht de reden om even van het veld te verdwijnen.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Jong, mooi, slank, perfect tits, geil, deepthroatster, ballenslurpster, tongzoenster, kontlikster, en nog zoveel meer. Jullie hebben nog kans tot vrijdag. Grijp die.

A

Anonymous

Guest
Als ze er was, was het steeds voor een HEEL BEPERKTE tijd (paar weken hooguit). Had haar wel eens willen ontmoeten. Maar kwam er niet van. Ook omdat ik toen wat West-Europese favorietjes wilde uitproberen. Weet iemand of ze binnenkort nog terugkeert uit Polen? Haar collega'tje Kinga is mijn ding absoluut niet, maar die Marta zag er goed uit.

A

Anonymous

Guest
waarom eigenlijk maar steeds voor 1 week? zie dat ook bij die andere meiden daar... zit net druk met me werk enzo...balen...

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
AllesZonderCondoom zei:
waarom eigenlijk maar steeds voor 1 week? zie dat ook bij die andere meiden daar... zit net druk met me werk enzo...balen...

Als je haar op andere tijden wilt zien, kan je naar Biel in Zwitserland gaan. Daar is haar vaste werkplek. Ik ben al blij dat ze af en toe bij ons komt. Ik zie dan wel of het mij dan al of niet past.

Piet12

Snuffelaar
15 nov 2017
5
0
Ze is morgen terug, ik heb in het verleden een paar keer bij haar langs geweest en toen was anaal niet mogelijk, nu staat het wel bij haar mogelijkheden, is er iemand die haar al anaal.heeft genomen

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Piet12 zei:
Ze is morgen terug, ik heb in het verleden een paar keer bij haar langs geweest en toen was anaal niet mogelijk, nu staat het wel bij haar mogelijkheden, is er iemand die haar al anaal.heeft genomen

Anaal staat er steeds bij maar meestal kan het dan uiteindelijk niet wegens te groot, te dik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven