Melissa Duisburg Vulkanstr 13 1e verdieping

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Weliswaar fout geschreven "Unterwäsche", maar het betekent 'ondergoed of lingerie' natuurlijk.

"Clamotten" werd wel goed geschreven en zijn natuurlijk 'kleren'.

Kortom, ze is een degelijke dame geworden. Zit er niet meer te bloot o_O en frivool bij, maar degelijk 🧥gekleed!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik was vandaag rond 19 uur op zoek naar Melissa. Ze zou nu op kamer 108 moeten zitten als ik Duitse fora mag geloven maar daar zat nu een andere dame. Kamer 111 waar ze altijd zat was even open maar er stond net op dat moment een man voor haar bij haar bed waardoor ik haar niet kon zien. Later nog een paar maal wezen gekeken maar steeds was de deur dicht. Heb haar naam ook niet op de deur gezien dus of ze werkelijk aanwezig was is de vraag.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ben zelf ook al verschillende keren geweest, helaas niet meer gezien. Ze is er niet meer zo vaak lijkt het wel. Echt een toppertje wat je lekker verwent voor 50€. Oude favoriet Dauw heb ik sinds corona niet meer gezien. Moet me steeds behelpen met andere dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Zojuist op de 1e verdieping kamer 111 de naam Melissa op deur. Helaas gesloten deur maar kijk straks nog even.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Had vandaag al tweemaal gespoten maar klaarblijkelijk nog niet bevredigd (genoeg) en was ook nieuwsgierig of Melisa er was want heb haar een poosje niet gezien en het is best een leuke en aardige meid. Was nog even in pand 21 en 25 om vervolgens weer naar pand 11-13-15 te keren. Vanaf het trappenhuis zag ik opeens dat haar deur open was. Ik liep naar haar deur en ze kwam gelijk naar me toe en dicht tegen me aan. Ze zei 30€ en PZC. Het was niet eens mijn intentie om nog voor een derde maal te gaan maar Ik kon de verleiding niet weerstaan en zei "brutaal" en 40€ voor NZC? Ze ging akkoord en ik liep haar kamer in. Had al gelezen dat ze voor 50€ ook anaal te nemen zou zijn maar ik vind anaal een wat te groot risico en wellicht was mijn pik ook te groot voor haar kleine gaatje want voor haar kutje is ie eigenlijk al te groot als er wat glijmiddel bij moet.

Beetje gekletst en lichaamsverkenning en haar kort gebeft en zonder gepijpt te worden mijn stijve pik in haar geschoven. We wisselden missio met plat doggy af en op het eind zei ze wel dat de tijd bijna om was en wilde ze ook wat glijmiddel aanbrengen want ze kreeg wat last van haar buik. Ik zei dit liever niet te doen anders zou ik waarschijnlijk niet klaar gaan komen en ze heeft al geen strakke kut dus met beleid verder geneukt en met veel moeite toch lekker klaargekomen.

We hadden het nog over het risico met seks zonder condoom en bij het pijpen zei ze dat bacteriën in je mond risico geeft ook als je niet diep pijpt maar ik kon haar niet overtuigen dat alleen deepthroat het risico op een soa vergroot.

Kreeg nog een bonbonnetje van haar bij het afscheid en mag toch wel zeggen een geslaagd bezoek. Alleen weet ik niet of ik haar nog eens zal bezoeken want qua uiterlijk is het zeker niet mijn type maar door haar warm welkom zwichtte ik als het ware voor haar maar dus zeker geen weggegooid geld.

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Altijd goed contact met Melissa. Ze is altijd super relaxed. Alles kan behalve TZ.
Absoluut GFE.
Afgelopen zondag en maandag was ze aan de "Arbeit".
Morgen gaat ze naar huis, ik dacht voor 2 weken of zo (ik ben niet helemaal zeker, want normaliter is ze na 1 week alweer terug uit Bulgarije).
Zc kost nu €50. MC vanaf €30. Nog steeds belachelijk lage prijs voor wat ze te bieden heeft.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Melissa is er weer gisterenavond gespot. Was laat en er ging net voor mij een klant naar binnen. Nog dik een half uur gewacht maar de deur ging niet meer open. Het was al laat

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag een afspraak in Duitsland. Op de terugweg bij de Vulcan binnen gevallen. Was omstreeks 18.00. niet echt veel dames en ook weinig wandelaars. Had zin in een blackie. Eentje gespot, ze was wat ouder, de laatste keer waren er vele jongere. Haar al op plek twee gezet, dus even verder gekeken of er een nummer één zou zijn. En ja hoor, Melissa aangetroffen. Tja dan hoef ik niet na te denken, dat is erop en er over. Aan de deur gevraagd, 50-komplet? Ze deed de vinger op de mond, knikte ja, komm rein. Ze zat in een kamer schuin tegenover waar ik ze normaal tegen kwam. Ze is wat 'voller' geworden, maar de sex was nog als van ouds, lekker relaxed. Toen ik klaar kwam spande ze de kutspier nog achter mijn eikel om hem nog meer leeg te melken. Ze klemde haar benen achter de mijne, zodat ik in het kutje moest blijven. Het was weer lekker relaxed. Voor me was ook een Hollander geweest, ze moest lachen. Gisteren was het rustig, vandaag iets drukker. Ze verwachtte in het weekend veel Duitsers, einde van de maand en nieuw salaris zei ze. Met de kerst zou ze ook nog hier zijn.
Wat betreft die Hollander, zal wel weer zo'n Nederlander zijn die hier alleen leest. Kom op man, schrijf je ervaring. Je was omstreeks 18.00 bij haar binnen. Je bent specifiek voor haar gekomen, want er stonden meerdere knappere meiden om Melissa, dus je heb haar specifiek opgezocht. Kom uit de kast 🤣🤣🤣

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Sprak Melissa vanavond. Ze is wat voller en daardoor nog aantrekkelijker maar kwam ook Elif tegen en die won het uiteindelijk. Melissa gaf aan morgen rond 14 uur te beginnen. Te laat voor mij want wil morgen nog naar Alkmaar om een dame die net is beschreven bare te neuken. Melissa overigens volgende maand 1 maand op vakantie.

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Ben nog nooit in de Vulkanstrasse geweest, maar om Melissa te bezoeken moet je gebouw 13 hebben en dan 1e etage nummer 111? Zeg ik it zo goed?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Melissa is aanwezig. Twee maal op de gang aangetroffen, was beetje humeurig. Ivm niet lang gewacht of humeur over zou gaan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vorige week een lekker half uurtje mee gehad. Dame is dus aanwezig, heeft het even in Hamburg geprobeerd. Bevalt haar hier beter. Blijft in de vakantie tijd, medio september naar huis

Terug
Naar boven