Merel - Vaassen

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Het is toch een vorm van arrogantie van Merel, ze kikt er waarschijnlijk op dat veel mannen op haar geilen, zal wel met haar jeugd en/of verleden te maken hebben . Voor mij is dat een no go. Inderdaad berichten wel lezen en niet reageren en als je dan vraagt wanneer ze weer ontvangt krijg je als reactie "Staat de advertentie online?" in plaats van aan te geven wanneer ze weer ontvangt. Teken dat het toch een afvoerputje van de maatschappij is....

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik zie het als zakelijke dienstverlening. Als de Albert Heijn mij slecht behandeld als klant ga ik lekker naar de Jumbo of Lidl. Dames die geen fatsoen hebben ben ik nog sneller klaar mee dan zij met mij.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Lees met verbazing steeds de verhalen over geen reactie.
Dit ook bij andere topics.

Langelul schrijft zelfs de woorden arrogantie en afvoerputje en iets over haar jeugd.

Zelf inmiddels 2 jr lid zie ik en wel geteld 1 reactie op dit forum. En dat was deze.
Tja misschien wel voorbeeld van afvoerputje leden die die hier actief zijn. 2 jr lang genieten van al de verhalen en waarschijnlijk ook gebruik maken van de info maar zelf wat delen, vooral niet doen

Snap best dat het niet leuk is om geen reactie te krijgen ook al is een bericht gelezen. In 90% denk ik dat een planner achter de whatsapp zit. Of in ieder geval iemand die deze prostituee zakelijk beheerd. Ga er maar vanuit dat die honderden whatsappjes krijgen en ook vaak fake. Dus voor hun ook haast niet te doen. En vaak zie ik berichten van niet bereikbaar op advertenties die al tijdje niet zijn geüpdatet.

Tja ook hoeren hebben wel eens rust of vakantie. Dan is het vervelend om al die gefrustreerde mannen te beantwoorden. Hoeren spreiden ook niet uit luxe positie de benen voor iedereen om maar afgevuld te worden. Uitzondering te na gelaten

Let wel, soms is kritiek terecht, maar om altijd zo gefrustreerd te reageren...

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
En soms hebben ze het druk met andere zaken. Vaak is er ook een leven naast het voorzien in onze hobby.

En het hebben over gebrek aan respect en dan de dane respectloos beschrijven hier is helemaal van een andere categorie.

Hopelijk is er een moderator met wat lef en die bant de leden die zo respectloos over de dames praten. Even op de strafbank!

Lekkerstuk2.0

Snuffelaar
29 nov 2022
0
0
Ik heb haar net een berichtje gestuurd en kreeg een reactie dat ze haar advertentie al zeker vanaf 12 november uit heeft staan.
Ik vind het zeer bijzonder dat er zo weinig mannen zijn die haar met respect benaderen (als ik deze teksten mag geloven)
Ben het eens met de plaatser van dit bericht die zegt gewoon mensen van dit forum verwijderen.
We hebben het hier over een vrouw die geniet van wat ze doet maar door een aantal mannen zo respectloos benaderd word dat de lol/ het genot soms ver te zoeken is.
Als ze je geen antwoord geeft zal dat vast een reden hebben en zoek dan lekker verder.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Heren, als de dame in kwestie wel de moeite neemt om met mij een hele discussie aan te gaan over het wel of niet "aanstaan van d'r advertentie" en dat ze het nutteloos vindt om op mijn vraag te reageren enzovoort, dan gaat het haar om de discussie. Met minder woorden had ze kunnen melden dat ze niet beschikbaar is. Punt.

Vaak is het goed om de achtergrond van een situatie te weten voordat je reageert op een post. Knipoog naar Gerald.

En inderdaad, uit eindelijk kost het haar klanten en zijn er meiden genoeg om van te genieten.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Yuri zei:
En soms hebben ze het druk met andere zaken. Vaak is er ook een leven naast het voorzien in onze hobby.

En het hebben over gebrek aan respect en dan de dane respectloos beschrijven hier is helemaal van een andere categorie.

Hopelijk is er een moderator met wat lef en die bant de leden die zo respectloos over de dames praten. Even op de strafbank!

@Yuri, wat een onzin, dus wat je eigenlijk schrijft is dat de dames totaal respectloos met ons om mogen gaan, en dan doel ik hoofdzakelijk op de respectloze manier van communiceren en dat wij daar niks over mogen melden? Ik weet niet of je het weet, dit is een recentie site, dus voor goede en minder goede of zelfs slechte ervaringen. Ga toch weg met je deugmentaliteit door te schrijven over het bannen van kritische leden.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Melchior zei:
Ik zie het als zakelijke dienstverlening. Als de Albert Heijn mij slecht behandeld als klant ga ik lekker naar de jumbo of Lidl . Dames die geen fatsoen hebben ben ik nog sneller klaar mee dan zij met mij.

En zo is het Melchior! Dank je voor de support.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Langelul90 zei:
@Yuri, wat een onzin, dus wat je eigenlijk schrijft is dat de dames totaal respectloos met ons om mogen gaan, en dan doel ik hoofdzakelijk op de respectloze manier van communiceren en dat wij daar niks over mogen melden? Ik weet niet of je het weet, dit is een recentie site, dus voor goede en minder goede of zelfs slechte ervaringen. Ga toch weg met je deugmentaliteit door te schrijven over het bannen van kritische leden.

Koekoek! Ik denk dat jullie krijgen wat jullie over je afroepen.
Geen advertentie, wel reactie verwachten? Koekoek!
Maar goed, laten we maar weer teruggaan op rencenties schrijven …. Daar ze ff niet werkt zal het hier wel wat rustiger worden…

Koekoek!

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Quote verwijderd.

Yuri, je staat wel erg aan de kant van deze dame, verwacht je de volgende keer een korting bij haar of wat?
Blijkbaar ben je nog een onervaren wandelaar of ben je net zo'n communicatief wonder als de dame in kwestie.

Wel tof dat je de bijna vergeten wandklok van Zwitserse makelaardij hier prima aan het promoten bent!

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Langelul90 zei:
Melchior zei:
Ik zie het als zakelijke dienstverlening. Als de Albert Heijn mij slecht behandeld als klant ga ik lekker naar de jumbo of Lidl . Dames die geen fatsoen hebben ben ik nog sneller klaar mee dan zij met mij.

En zo is het Melchior! Dank je voor de support.

Nou ken ik Melchior verder niet, maar hij weet zich netjes te verwoorden. Jij daarentegen…..
Ik denk dat bij jou de kwartjes al een tijdje geleden zijn gestopt met vallen, maar dat geeft niets.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Lid Langelul90,

Het is niet de bedoeling dat je gaat quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Gelieve hier rekening mee te houden. Er dient minimaal 1 bericht tussen te zitten als je quote.

Mvg Moderatorteam

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
@Yuri, jij kent mij ook niet en je kan totaal niet oordelen over mijn slechte ervaringen met Merel. Dus zou zeggen, bemoei je er niet mee, deel jouw ervaringen met Merel of hou je mond.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Lekkerstuk2.0 zei:
Ik heb haar net een berichtje gestuurd en kreeg een reactie dat ze haar advertentie al zeker vanaf 12 november uit heeft staan.
Ik vind het zeer bijzonder dat er zo weinig mannen zijn die haar met respect benaderen (als ik deze teksten mag geloven)
Ben het eens met de plaatser van dit bericht die zegt gewoon mensen van dit forum verwijderen.
We hebben het hier over een vrouw die geniet van wat ze doet maar door een aantal mannen zo respectloos benaderd word dat de lol/ het genot soms ver te zoeken is.
Als ze je geen antwoord geeft zal dat vast een reden hebben en zoek dan lekker verder.

Hahaha ja joh op een recentie site als deze mag men niet een kritische recentie schrijven over een dvp? Je probeert zeker ook een wit voetje (of witte pik) bij Metel te halen.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Langelul90 zei:
Lekkerstuk2.0 zei:

Hahaha ja joh op een recentie site als deze mag men niet een kritische recentie schrijven over een dvp? Je probeert zeker ook een wit voetje (of witte pik) bij Metel te halen.

20 aug 2022
1.328
767
Haar (werk)telefoon staat altijd aan en berichten worden wel gelezen, maar advertentie staat offline.
Heb zo'n vermoeden, dat ze alleen reageert en zich laat volpompen door een select groepje mannen.
Waarom staat anders telefoon aan en advertentie offline?

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Mister Langelul, je hebt over een negatieve recensie schrijven. Op een site als deze is het idd de bedoeling recensies te schrijven of dit negatief of positief is. What ever

Echter jij hebt in ruim 2 jr tijd alleen nog maar wat geschreeuwd over een blauw vinkje of niet reageren.
Dus helemaal geen recensies.
Werk daar eens aan i.p.v na 2 jr hier rondgluren zonder enige bijdrage en zitten te neuzelen over reageren op whats app

Als je de dames ook zo benaderd per app dan begrijp ik wel dat ze niet reageren

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ben in verleden ook twee keer bij Merel geweest. Maar me alleen laten zuigen en haar mondje volgespoten. Deze neuk ik niet zonder condoom al kreeg ik geld toe. Vindt haar allerminst aantrekkelijk. Mocht ze niet zonder condoom neuken, dan zou ze maar weinig klanten overhouden. Haar arrogante houding, welke ik ook bemerkte bij het maken van een nieuwe afspraak, past niet. Ze zou met condoom geen klant overhouden, het is maar waar je trots op bent. Ik laat haat voortaan links liggen.

20 aug 2022
1.328
767
Hey @Banana, bedankt voor je berichtje.
Je bent wel tweemaal bij haar geweest, dus wat bewoog je om toch een tweede keer te gaan?
Wat was er niet aantrekkelijk aan Merel?

Terug
Naar boven