berblackneuker
Snuffelaar
- 3 okt 2015
- 9
- 0
Wil je gratis bare, dan zal je een dame moeten versieren die jou leuk vind en met je naar bed wil.
Er zit voor mij toch een groot verschil tussen "teveel betalen" en gratis proberen te bare sexen! Dat laatste doe je als je een relatie aanknoopt lijkt mij zo.
Ik betaal per definitie niet meer dan €100,- van het begin tot klaarkomen! Vaak is dit binnen een half uur... en vind de dame mij ok en ik haar ook, word het door mij /of door haar opgerekt naar een uur voor deze prijs dit in Belgie waar mijn bare ervaringen beter en vooral meer zijn dan in Nederland.
In Nederland heb ik tot voor kort €75,- betaald en dat was een half uur en soms een beetje langer, deze dame heeft de honneurs laten waarnemen en sindsdien ben ik niet meer zo geintresseerd in haar.
In Curacao neuk ik bare voor de "normale instapprijs" daar (CAMPO ALLEGRE) fl.50,- (€12,50 omgerekend) en wil ik daar nog wel eens het dubbele van betalen maar dan zit ik ook minimaal 1,5 uur binnen en dat met een regelrecht fotomodel!!!
Hier meet ik de veel te hoge europese prijzen aan af!!! wat mij hierdoor ook een uitstekende onderhandelings positie geeft, vind ik" en daardoor voor mijn gevoel altijd een goede prijs/kwaliteits verhouding betaal.
Voor de prijzen die ik "hier" af en toe voor 1uurtje zie langskomen neuk ik zegge en schrijve 1 hele nacht van 24.00 tot 0.700 's-morgens!
Nu neuk ik gemiddeld meest negerinnen en heb daar dan ook jarenlange rendezvous contacten mee.