Misschien een goed idee

berblackneuker

Snuffelaar
3 okt 2015
9
0
Wil je gratis bare, dan zal je een dame moeten versieren die jou leuk vind en met je naar bed wil.

Er zit voor mij toch een groot verschil tussen "teveel betalen" en gratis proberen te bare sexen! Dat laatste doe je als je een relatie aanknoopt lijkt mij zo.
Ik betaal per definitie niet meer dan €100,- van het begin tot klaarkomen! Vaak is dit binnen een half uur... en vind de dame mij ok en ik haar ook, word het door mij /of door haar opgerekt naar een uur voor deze prijs dit in Belgie waar mijn bare ervaringen beter en vooral meer zijn dan in Nederland.
In Nederland heb ik tot voor kort €75,- betaald en dat was een half uur en soms een beetje langer, deze dame heeft de honneurs laten waarnemen en sindsdien ben ik niet meer zo geintresseerd in haar.
In Curacao neuk ik bare voor de "normale instapprijs" daar (CAMPO ALLEGRE) fl.50,- (€12,50 omgerekend) en wil ik daar nog wel eens het dubbele van betalen maar dan zit ik ook minimaal 1,5 uur binnen en dat met een regelrecht fotomodel!!!
Hier meet ik de veel te hoge europese prijzen aan af!!! wat mij hierdoor ook een uitstekende onderhandelings positie geeft, vind ik" en daardoor voor mijn gevoel altijd een goede prijs/kwaliteits verhouding betaal.
Voor de prijzen die ik "hier" af en toe voor 1uurtje zie langskomen neuk ik zegge en schrijve 1 hele nacht van 24.00 tot 0.700 's-morgens!
Nu neuk ik gemiddeld meest negerinnen en heb daar dan ook jarenlange rendezvous contacten mee.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
berblackneuker zei:
...............
In Curacao neuk ik bare voor de "normale instapprijs" daar (CAMPO ALLEGRE) fl.50,- (€12,50 omgerekend) en wil ik daar nog wel eens het dubbele van betalen maar dan zit ik ook minimaal 1,5 uur binnen en dat met een regelrecht fotomodel!!!
Hier meet ik de veel te hoge europese prijzen aan af!!! wat mij hierdoor ook een uitstekende onderhandelings positie geeft, vind ik" en daardoor voor mijn gevoel altijd een goede prijs/kwaliteits verhouding betaal.
Voor de prijzen die ik "hier" af en toe voor 1uurtje zie langskomen neuk ik zegge en schrijve 1 hele nacht van 24.00 tot 0.700 's-morgens!
Nu neuk ik gemiddeld meest negerinnen en heb daar dan ook jarenlange rendezvous contacten mee.

Ben zeer geïnteresseerd naar je ervaringen aldaar op Curaçao, zou je die met ons willen delen en hoe het daar er aan toe gaat, places to be e.d.

Ook ik verbaas me soms over de grove bedragen die hier in Europa betaald worden voor een uurtje, van sommige bedragen die hier genoemd worden leg ik 7 nachten of langer te neuken met een of meerdere schoonheden in Azië.
Maar zolang er mensen zijn die deze bedragen blijven ophoesten, zal de prijs nooit zakken.
Het blijft marktwerking: vraag en aanbod
Een DVP zal niet zo gauw nee zeggen tegen iemand die meer betaald dan nodig is (elke euro is meegenomen) en vervolgens zegt dat het ook voor minder kan.

A

Anonymous

Guest
deze vergelijkingen zijn nogal krom aangezien hier het levensonderhoud hier een stuk duurder is !!

Maar in België voor die prijs die mag je hier gerust delen ..

We zijn benieuwd :)

Zodat andere deze ervaringen kunnen beleven en hier bevestigen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
creampie adriano zei:
deze vergelijkingen zijn nogal krom aangezien hier het levensonderhoud hier een stuk duurder is !!

Ik weet dat het levensonderhoud duurder is als in die landen nl 4 a 5 x zo duur

Het is meer de verhouding die krom is:
300 tot 450 bath is een gemiddeld dag loon voor de meeste niet prostituee in Thailand, tussen de 1000 en 2000 bath voor een hele nacht met een prostituee.
laten we zeggen 3 tot 4 x het dagloon.
In Nederland laten we zeggen dat een gemiddeld dagloon rond de 70 a 80 euro ligt netto, bij een DVP betaal je ruim het dubbele voor een uur.
trek je dat door voor een hele nacht worden de bedragen astronomisch.
Als je de zelf rekenmethode zou hanteren zou een DVP bv. 320 euro per nacht kunnen vragen, er zijn er weinig tot geen die dat doen.

En met 320 euro kan je toch een aardige tas boodschappen halen dacht ik zo.

Maar goed, ze hebben het goed recht om die bedragen te vragen, zij verhuren iets en wij willen het graag, dan gaat/ blijft de prijs hoog

A

Anonymous

Guest
naked zei:
creampie adriano zei:

Ik weet dat het levensonderhoud duurder is als in die landen nl 4 a 5 x zo duur

Het is meer de verhouding die krom is:
300 tot 450 bath is een gemiddeld dag loon voor de meeste niet prostituee in Thailand, tussen de 1000 en 2000 bath voor een hele nacht met een prostituee.
laten we zeggen 3 tot 4 x het dagloon.
In Nederland laten we zeggen dat een gemiddeld dagloon rond de 70 a 80 euro ligt netto, bij een DVP betaal je ruim het dubbele voor een uur.
trek je dat door voor een hele nacht worden de bedragen astronomisch.
Als je de zelf rekenmethode zou hanteren zou een DVP bv. 320 euro per nacht kunnen vragen, er zijn er weinig tot geen die dat doen.

En met 320 euro kan je toch een aardige tas boodschappen halen dacht ik zo.

Maar goed, ze hebben het goed recht om die bedragen te vragen, zij verhuren iets en wij willen het graag, dan gaat/ blijft de prijs hoog

het is vraag en aanbod !!

in thailand is het aanbod aanzienlijker dan de vraag , maar om nu voor iedere wip naar thailand te gaan wordt ook nogal prijzig

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
creampie adriano zei:
in thailand is het aanbod aanzienlijker dan de vraag , maar om nu voor iedere wip naar thailand te gaan wordt ook nogal prijzig

Als ik zou kunnen dan deed ik dat :D

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
naked zei:
creampie adriano zei:

Als ik zou kunnen dan deed ik dat :D

Hmm nou, ben net terug van vakantie.. Thailand..

had uiteindelijk een weekje Bangkok om eens te kijken wat daar te beleven valt. Maar die prijzen vallen wel mee hoor, ja ok de dames zijn goedkoper allemaal. Maar als je dus een weekje alleen daarvoor zou gaan, moet je er ff je vlucht en verblijf optellen in het gemiddelde.. kom je toch duurder uit dan dat je hier een paar dames pakt hoor.

Daarnaast moet ik zeggen dat de 'service' me ook best tegenviel, het aanbod is veel groter, maar ik vind over het algemeen de dames hier gewilliger overkomen. Zal nog wel ff wat meer in het aziaten forum plaatsen binnenkort :)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Richard zei:

had uiteindelijk een weekje Bangkok om eens te kijken wat daar te beleven valt. Maar die prijzen vallen wel mee hoor, ja ok de dames zijn goedkoper allemaal. Maar als je dus een weekje alleen daarvoor zou gaan, moet je er ff je vlucht en verblijf optellen in het gemiddelde.. kom je toch duurder uit dan dat je hier een paar dames pakt hoor.

Daarnaast moet ik zeggen dat de 'service' me ook best tegenviel, het aanbod is veel groter, maar ik vind over het algemeen de dames hier gewilliger overkomen. Zal nog wel ff wat meer in het aziaten forum plaatsen binnenkort :)

Het is een pakketje wat je samenstelt: zon, zee, strand en goedkoop night-entertainment. ( oh ja, er is ook voldoende cultuur te snuiven)
Los van het feit dat het fysiek niet gaat, je ligt daar niet 24/7 te knallen, dat doen we hier ook niet.

Over de all inclusief prijs, ben ik van mening dat deze toch daadwerkelijk lager ligt dan 7 volle nachten met een DVP hier
Voor de gein zou je het eens uit moeten rekenen.

Dan wel buiten Bangkok, want daar zijn alle prijzen hoger dan in de rest van Thailand.

berblackneuker

Snuffelaar
3 okt 2015
9
0
aangezien hier het levensonderhoud hier een stuk duurder is...
Dit ben ik echter niet met je eens!
Voor Nederlands eten in Curacao betaal je i.d.d de hoofdprijs! Nu ben ik niet zo'n fan van "Nederlands eten" dus dat scheelt weer. Ik ben daar aan zee dus eet ik ook liever een lekkere vis!
In Frankrijk drink ik wijn in Belgie bier...
Luxe zaken betaal je op de Antilen ook lux 2x tot 3x de prijs van "hier" Neuken zien ze daar als meer "normale dingen" dingen die gewoon bij 't leven horen.
Alleen kleren, bloezen en jeans en dure merkschoenen als Bally's&Sebago e.d. zijn daar een stuk betaalbaarder dan hier.
En voor dames lingerie en andere sexie pakjes zijn daar ok goed te betalen, en vallen bij mij ook beter in de smaak dan leggings met minirokjes eroverheen zoals in Nederland.

Dat begrijp ik: maar daar heb ik niet zo heel erg veel moeite voor hoeven doen, moet ik zeggen en mochten mijn "vaste vriendinnetjes" hier intresse in hebben, of hebben gehad had ik "ze" hier allang gedeeld!
Maar de meesten willen dat ik er absoluut niet over praat, nog niet tegen hun beste vriendin, ik respecter dat, daarbij heb ik ook geen zin om achteraan te moeten sluiten bij de "uitprinters&belmaffia" en achteraf zelf de kous op de kop te krijgen.
Grtz.bereblackneuker.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
bert kuiper zei:
Ik zie lees toch nog steeds. Dat er heel veel heren zijn hier op het forum. Die een probleem hebben met de prijzen die sommige heren (Zo als ik en wat anderen heren) betalen voor een dame. Om haar zonder condoom te kunnen neuken. Het lijkt mij een goed idee om twee aparte topics te maken. Een voor de heren die het wel kunnen en willen betalen. En een voor de heren met een minder maandelijks inkomen. Dan zijn WIJ de heren die het wel kunnen betalen eens van dat gezeik af. Dan kunnen de MINDER BEDEELDEN :( in hun eigen topic hun recenties schrijven. En WIJ de heren met een RIANTER INKOMEN :) lekker in ons eigen topic recenties schrijven.

Bert , je kunt natuurlijk ook van al het gezeur af zijn door dit forum te verlaten , wie zegt jou namelijk dat het salaris een reden is waarom bepaalde mensen niet zoveel willen betalen voor bare sex . Mijn idee is meer moet ik al die verhalen geloven van personen zoals jij die zoveel geld uitgeven aan dames , ervaring heeft al vaker geleerd dat sommige personen meer schrijven dan neuken (al doen ze anders geloven en gillen dat er meer aktie moet zijn)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Richard zei:

Ben benieuwd naar je ervaring!

Terug
Naar boven