opaanvraag
Snuffelaar
- 30 aug 2021
- 4
- 0
Ja, als van ouds, ik ben N en N dus voor de ontvangende party voor hiv geen gevaar meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De medicatie is nu een pil per dag. De bijwerkingen zijn nihil, en heel wat vriendelijker voor je lichaam als enkele jaren geleden. Volgens meerdere gesproken begeleiders kun je er zonder probleem oud mee worden. Het is wel zaak dat je de pil op dezelfde tijd dagelijks inneemt, met een marge van +/- een uur. Ik had toch al dagelijks medicatie nodig, dus geen probleem.hagelslag zei:HIV doet niks, de medicatie echter wel. Lees jezelf in
opaanvraag zei:Ja, als van ouds, ik ben N en N dus voor de ontvangende party voor hiv geen gevaar meer.
HerbertO zei:Wat LD zegt idd..
En daarbij, sinds wanneer nemen ze op de spoedafdeling een HIV test af voor een neuk partijtje waarin jij je zorgen maakt dat je iets hebt opgelopen, ze hebben daar wel belangrijkere zaken te doen.
En zoals Stan zegt, heeft het niet heel veel zin om gelijk een test te ondergaan, want je zult er weinig op kunnen zien.
Het feit dat ze dit op de zogenaamde spoed afdeling er niet bij vertellen maakt dit verhaal meer iets voor de verhalen rubriek!
Rumba zei:Ik zit ook rond de 80 pct . Gebeurt nu ook meer dat ze gewoon nzc doen zonder dat je iets afspreekt, das pas top....
Anderen gelijke ervaringen ?
frikandel zei:Exact de opkomst van goede medicatie heeft ervoor gezorgd dat iedereen zonder begint te doen. Vroeger deed een DVP sporadisch nzc , nu heb ik een succes rate van 80% of meer
slash4y zei:ja geen probleem, het is nog spannender