Mogelijk seropositief

opaanvraag

Snuffelaar
30 aug 2021
4
0
hagelslag zei:
HIV doet niks, de medicatie echter wel. Lees jezelf in
De medicatie is nu een pil per dag. De bijwerkingen zijn nihil, en heel wat vriendelijker voor je lichaam als enkele jaren geleden. Volgens meerdere gesproken begeleiders kun je er zonder probleem oud mee worden. Het is wel zaak dat je de pil op dezelfde tijd dagelijks inneemt, met een marge van +/- een uur. Ik had toch al dagelijks medicatie nodig, dus geen probleem.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Fijn voor je dat er minder bijwerkingen zijn, want dat is het enige waar je met hiv+ last van hebt.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
HerbertO zei:
Wat LD zegt idd..

En daarbij, sinds wanneer nemen ze op de spoedafdeling een HIV test af voor een neuk partijtje waarin jij je zorgen maakt dat je iets hebt opgelopen, ze hebben daar wel belangrijkere zaken te doen.

En zoals Stan zegt, heeft het niet heel veel zin om gelijk een test te ondergaan, want je zult er weinig op kunnen zien.
Het feit dat ze dit op de zogenaamde spoed afdeling er niet bij vertellen maakt dit verhaal meer iets voor de verhalen rubriek!

spoedafdeling nemen ze test af voor een voor en na staal te hebben (dat je niet al evt seropositief was voor de PEP kuur), wel kunnen ze na in het weekend de PEP procedure opstarten of, de HIV afdeling is er enkel open op weekdagen.
Ben er zelf ooit om geweest in het UZL toen ik voor t eerst een shemale deed zonder en nog weinig bare ervaring had

Tevens aan de reageerder hier die positief is, heb jij dit gekregen door heteroseksuele insertief contact met een DVP, of ben je mogelijks ook bottom of insertief anaal bij TS of dergelijke?

En ja, iemand met HIV met ondetecteerbare load en op medicatie is veiliger dan een 'normale' dame

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
we moeten realistisch zijn, de meerderheid van de vrouwen (en mannen) die zonder condoom praktiseren, lopen risico op het hebben of hebben van een ziekte en/of hiv. Anders denken is liegen...

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ik ga akkoord met bovenstaande.Het risico was mi redelijk gering maar zoals je de laatste maanden merkt doet iedereen bijna maar op zonder condoom en dan gaan echt de "ongevalletjes" niet uitblijven hoor.Hoe spijtig dat ook is.Anderzijds is iedereen oud en wijs(?) genoeg om zelf te beslissen voor wat ie kiest.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Exact de opkomst van goede medicatie heeft ervoor gezorgd dat iedereen zonder begint te doen. Vroeger deed een DVP sporadisch nzc , nu heb ik een succes rate van 80% of meer

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik zit ook rond de 80 pct . Gebeurt nu ook meer dat ze gewoon nzc doen zonder dat je iets afspreekt, das pas top....

Anderen gelijke ervaringen ?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Rumba zei:
Ik zit ook rond de 80 pct . Gebeurt nu ook meer dat ze gewoon nzc doen zonder dat je iets afspreekt, das pas top....

Anderen gelijke ervaringen ?

Ik spreek nooit iets af op voorhand, zal een soort klantenbinding zijn van de dames uit. Maar goed, ik zou t zelf niet doen als DVP zonder prep te nemen. Tevens als je kwalitatief bent als dvp en goeie service verleend moet je niet om klanten verlegen zijn zelfs al doe je steeds met.

Gelukkig voor ons zijn er toch nog wat roekeloze dames in de wereld 🤣

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
frikandel zei:
Exact de opkomst van goede medicatie heeft ervoor gezorgd dat iedereen zonder begint te doen. Vroeger deed een DVP sporadisch nzc , nu heb ik een succes rate van 80% of meer

Ik denk dat dit ervaringen in de privéontvangst zijn. BIj de ramen heb ik eerder het idee dat het er steeds minder worden die nzc aanbieden, in elk geval tegen redelijke (raam)prijzen. Vanouds erom bekende dames stoppen ermee of maken het hoogstens nog af met oude klanten. Nieuwe komen er nauwelijks meer bij. Maar misschien volgt het ook op enige afstand de stand van de economie, kunnen ze het zich permitteren omdat mét condoom genoeg oplevert. Dat staat dan weer in contrast met de berichten op de bravere sites, dat raamprosituees steen en been klagen en de raambuurten steeds leger en minder druk worden.

Olivier

Snuffelaar
21 aug 2016
19
0
Een weekje niet meer naar de topic gekeken, en ik moet zeggen: waw.

Wel, ik had vroeger een andere account hier, maar die credentials zaten niet meer in mijn lastpass.com, die voor olivier waren dan weer gekend door Google Chrome.

Ik was vroeger erg actief in de bare community, meer eerder een doender dan een schrijver. Eind 2016 een aanvaring met de politie gehad, en heb me daardoor een beetje teruggetrokken. Daar waar ik vroeger maandelijks of zelfs wekelijks naar een DVP ging ben ik zo goed als gerstopt. Nu zoek ik mijn soelaas in online dating. Vaak gaat dat goed, soms ook niet.

Vorige week donderdag was een dieptepunt voor mij. Het laatste dat ik ooit verwachtte. Ik heb nog steeds contact met de meid in kwestie, ze blijft (gelukkig) bij haar verhaal, mag zelfs naar haar dokter gaan eind oktober.

Ik heb hier en daar gelezen dat mensen zich vragen stellen bij wat ik heb gedaan, wel... laat ik een en het ander toelichten.

Ik ben donderdag ingelicht door de dame in kwestie. Onmiddellijk wat beginnen zoeken, had gehoord van PEP, maar of het zelfs bestond in België? Geen idee van... Opgezocht en zo uitgekomen bij het HIV-referentiecentrum uit mijn buurt. Alleen... die waren dan al gesloten. En ik was in volle paniek. Verder blijven zoeken, en uitgekomen op een aantal andere spoeddiensten uit mijn buurt waar ik ook terechtkon.

Daar aangekomen hebben ze mij mijn verhaal laten doen, en hebben ze daarna besloten om geen PEP op te starten. Wat ze dan echter wel doen is alvast een HIV test uitvoeren en een brief maken voor je huisarts om de opvolging te doen.

Die test is blijkbaar verplicht, of ze PEP opstarten of niet. Bij PEP dient het om te checken of je niet reeds sero+ bent bij opstart.

De dag daarna ben ik naar het referentiecentrum zelf gegaan, en daar hebben ze me alsnog met PEP laten starten, hoewel het in mijn geval niet echt noodzakelijk was. Eerder om mijn twijfels wat weg te nemen.

Over 6 weken moet ik terug voor een SOA screening, en daarna 3 maand later opnieuw.

Er is mij niets gezegd over symptonen waar ik voor moet opletten, ook wat ik zoal vindt op het internet lijken ze erg veel op die van een gewone griep... Je kan je er op die manier serieus op blindstaren vermoed ik.

We zullen de testen afwachten I guess.

Olivier

Snuffelaar
21 aug 2016
19
0
Een weekje niet meer naar de topic gekeken, en ik moet zeggen: waw.

Wel, ik had vroeger een andere account hier, maar die credentials zaten niet meer in mijn lastpass.com, die voor olivier waren dan weer gekend door Google Chrome.

Ik was vroeger erg actief in de bare community, meer eerder een doender dan een schrijver. Eind 2016 een aanvaring met de politie gehad, en heb me daardoor een beetje teruggetrokken. Daar waar ik vroeger maandelijks of zelfs wekelijks naar een DVP ging ben ik zo goed als gerstopt. Nu zoek ik mijn soelaas in online dating. Vaak gaat dat goed, soms ook niet.

Vorige week donderdag was een dieptepunt voor mij. Het laatste dat ik ooit verwachtte. Ik heb nog steeds contact met de meid in kwestie, ze blijft (gelukkig) bij haar verhaal, mag zelfs naar haar dokter gaan eind oktober.

Ik heb hier en daar gelezen dat mensen zich vragen stellen bij wat ik heb gedaan, wel... laat ik een en het ander toelichten.

Ik ben donderdag ingelicht door de dame in kwestie. Onmiddellijk wat beginnen zoeken, had gehoord van PEP, maar of het zelfs bestond in België? Geen idee van... Opgezocht en zo uitgekomen bij het HIV-referentiecentrum uit mijn buurt. Alleen... die waren dan al gesloten. En ik was in volle paniek. Verder blijven zoeken, en uitgekomen op een aantal andere spoeddiensten uit mijn buurt waar ik ook terechtkon.

Daar aangekomen hebben ze mij mijn verhaal laten doen, en hebben ze daarna besloten om geen PEP op te starten. Wat ze dan echter wel doen is alvast een HIV test uitvoeren en een brief maken voor je huisarts om de opvolging te doen.

Die test is blijkbaar verplicht, of ze PEP opstarten of niet. Bij PEP dient het om te checken of je niet reeds sero+ bent bij opstart.

De dag daarna ben ik naar het referentiecentrum zelf gegaan, en daar hebben ze me alsnog met PEP laten starten, hoewel het in mijn geval niet echt noodzakelijk was. Eerder om mijn twijfels wat weg te nemen.

Over 6 weken moet ik terug voor een SOA screening, en daarna 3 maand later opnieuw.

Er is mij niets gezegd over symptonen waar ik voor moet opletten, ook wat ik zoal vindt op het internet lijken ze erg veel op die van een gewone griep... Je kan je er op die manier serieus op blindstaren vermoed ik.

We zullen de testen afwachten I guess.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Geen zorgen maken met pep + als dame aan de remmers zit is t veiliger dan elke andere bare ervaring.

Wel begaaid dat die dame je dat pas erna verteld , als een dvp dat nog verzwijgt en geen cliënteel wilt verliezen snap ik dat. Maar bij een gewone sexdate …

Maar een geile ervaring was t precies wel zei je , heb je dat toch al gehad en voor de rest geen zorgen maken.

En in de toekomst , durf je die vrouw nog te nemen ?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
toch niet echt de spanning waar ik zelf op zoek naar ben, maar goed er zijn liefhebbers voor alles, ook russische roulette precies.

Het is gewoon dat dat PEP best doeltreffend is, plus mevrouw zal wel aan de remmers zitten zoals gezegd. Had je nu bare gebottomed met een besmet iemand zonder remmers dan was t wel tijd om zich zorgen te maken..

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Zoals ik in een eerder antwoord al zei, iedereen die denkt dat ze niets riskeren door onze hobby te beoefenen, liegt tegen zichzelf! Je kent nooit de geschiedenis van degene die je neukt zonder condoom. Ik ben gewoon eerlijk tegen mezelf.

Terug
Naar boven