Mona / Lisa ( Roe ) Vingerlingstraat 07/1. ( vh Den Haag, Doubletstraat 79 K6, Mona

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Vanmiddag even op stap geweest, mijn planning was Claudia 12K1, maar trof haar niet aan,
Het schone handdoekje lag nog ongebruikt op der stoeltje, dus dan zal ze nog niet aanwezig zijn.

Verder het straatje door gelopen, en zag ineens Mona 79K6 in het raampje staan, Nu was ik weleens eerder bij haar geweest, maar toen werkte ze nog aan de overkant 40K4.
Liep naar haar raam, en vroeg naar de kosten, instap was € 25,00, maar omdat ik weet dat er meer mogelijk is, even door gevraagd, Alles zonder was mogelijk voor € 100,00, waarop ik hartelijk bedankte, Ineens zakte de prijs naar € 70,00, ook dat afgeslagen,
Omdat ik ooit eens bij haar voor € 50,00 kon, toen ik dat voorstelde zei ze dat dat niet mogelijk was,
Dus vriendelijk bedankt en verder gelopen.
Na z'n 15 minuten nogmaals langs gelopen, waarop ze naar mijn tikte, ik weer richting raam, maar ze wees gelijk naar de deur, Dus toen kon het wel weer voor € 50,00.
Binnen gekomen stelde ze zich voor als Lisa en zei dat ze uit Roemeense was.
Ik dacht laat maar lullen, ik weet wel beter.

Hoe dan ook het was 'n lekkere 20 minuten, pijpen zonder, iets wat ze heel lekker doet, en afgemaakt op z'n hondjes en heerlijk in haar doosje klaar gekomen.
Kijk voor € 50,00 is het een leuke, geile en lekkere wip.

underkoffer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Underkoffer; Claudia was vandaag weldegelijk aanwezig op 12 k2 dit keer. Vanaf een uur of 15.00 uur begint ze tot laat in de avond. Ik heb haar vanmiddag namelijk zelf bezocht.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Robbie zei:
Underkoffer; Claudia was vandaag weldegelijk aanwezig op 12 k2 dit keer. Vanaf een uur of 15.00 uur begint ze tot laat in de avond. Ik heb haar vanmiddag namelijk zelf bezocht.

Robbie, je verslag gelezen, ik liep mijn rondje daar om 13.00 uur, daarom Claudia ook niet gezien, Maar volop genoten bij Mona hoor.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Merci. Ga er dan dus weer op af... dat uittesten is voor mij in ieder geval niet nodig hoor. Ze is wat mij betreft erg lekker. Had ik er thuis maar zo 1.....

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
Verder het straatje door gelopen, en zag ineens MONA
.................................
Binnen gekomen stelde ze zich voor als LISA en zei dat ze uit Roemeense was.
Ik dacht laat maar lullen, ik weet wel beter.

underkoffer
dus je hebt met je kwast de Mona-Lisa wit geverfd :lol:

Leonardo da vinci alias underkoffer

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Harus01 zei:
Merci. Ga er dan dus weer op af... dat uittesten is voor mij in ieder geval niet nodig hoor. Ze is wat mij betreft erg lekker. Had ik er thuis maar zo 1.....

Zou er niet naast wakker willen worden cq mijn kwakkie in achter willen laten , maar ieder zijn smaak

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Afgelopen tijd paar keer speciaal voor Mona naar de Doubletstraat afgereisd. Ieder zijn smaak inderdaad ja. Maar afwezig. Blijkbaar familiebezoek thuis. Moet kunnen. Maar mocht iemand haar weer signaleren, dan zou ik dat graag horen. Alvast bedankt...

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ieder zijn smaak inderdaad.... Ik zelf zie eigenlijk niet zo wat er mis is met Mona, en lijkt me ook geen straf om naast haar wakker te worden. Misschien niet levenslang, maar in die termijnen denk ik eigenlijk ook zelden bij een DVP...
Mijn kwakkie heb ik ook een paar keer in haar achtergelaten. Maar ieder heeft zo zijn voorkeur of weerzin, blijkt maar weer eens. Gelukkig maar.
Ik heb haar donderdag twee weken terug (dus 4/3?) in elk geval wel nog zien staan.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Ik ga nog steeds regelmatig naar Mona. Al jaren inmiddels. Nu even niet want ze is al paar weken niet aanwezig. Hopelijk terug na de ramadan... in ieder geval vind ik haar nog steeds een aanrader. Vraag me af of de collega's daar misschien anders over denken. Zo weinig reacties...

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ik kom ook regelmatig bij haar en vind haar een aanrader. Blij dat ze weer terug is na een paar weken afwezigheid.

Een lief klein meisje, volgens mij is ze tegen de dertig jaar. Ik heb altijd een echte GFE gevoel bij haar, ze is voor alles in en doet bij mij tenminste
niet moeilijk over tijd. Meestal ben ik ongeveer 3 kwartier bij haar en betaal altijd 100 euro.

Ik kom al bij haar vanaf vorig jaar, toen had ze nog blond haar en zat ze op kamer 40 k4 aan de overkant. Ik dacht alleen dat ze Liza heette.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Al tijden niet meer bij Mona geweest. Vandaag wenkte ze me en na 2 rondjes het gesprekje aangeknoopt. Op de vraag hoeveel het vandaag was, wees ze naar de raamsticker. Hierop staat 30 euro. Aangegeven dat ik helaas maar 40 euro had (echt waar, was elders al ruimschoots aan mijn trekken gekomen) en Mona gaf een vette knipoog met de opmerking dat zij vandaag temperatuurkorting gaf. Samen naar haar ruime kamer achterin gelopen. We moesten niet te luid praten omdat anders de beheerster meeluisterde. Voorgesteld om met de beheerster een trio te doen, maar daar zag Mona helaas van af. In 20 minuten de schade ingehaald. Leuke vrouw die sex en plezier weet te combineren. Pijpen was prima, het neuken zoals het moet zijn.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Na vaak langs gelopen te zijn gisteren toch maar een keer een (eenmalig verwacht ik) bezoekje aan haar gebracht .
Lieve vrouw die der best doet om je te verwennen maar het is het toch niet . Het pijpen is kort en gehaast en gaat
als snel over in trekken als ie oveneind is . Kussen is geen probleem , tepels likken moet heel voorzichtig (erg gevoelig)
beffen alleen teven meer prijs , dus dan maar neuken , dit voelde in missionair best wel strak aan , maar haar "gekreun"" is
totaal niet mijn ding , daarna in doggie .... Dit voelde totaal niet strak aan al deed ze hier goed mee , nog even een poging
tot anaal werd ik direkt weer naar haar kutje toegebracht , uiteindelijk wel inside gefinished ....

Meiske doet haar best maar nee het is niet mijn ding ......

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Deze jonge dame die net terug kwam wandelen van haar mooie blonde vriendin Elena (Roe) op 39 k1 heb ik voor haar raam aangehouden om te informeren naar haar diensten en tarief. € 30,-, waarop ik antwoordde zonder condoom ? Nee dat is € 50,- Na een moment van aarzeling, fluisterde ze, kom mee naar binnen. Daar in de dezelfde kamer en beiden naakt op het bed van de Spaanse Eva beland. Toen liet ze zich, met haar rug naar mij toe, op mijn paal zakken en bereed me. Na korte tijd haar op de rug gelegd. Haar eerst nog even goed bekeken. Ze is echt lekker!. Daarna lekker aan haar tepels gezogen, in haar nek gekust en vervolgens ging dit over in tongzoenen. Tijdens het tongzoenen schoof ze hem weer zonder condoom naar binnen. Na korte tijd (te kort) hield ik het niet meer. Ik spoot lekker diep in haar jonge lichaam. Daarna gewassen, aangekleed en weer weg. Wordt zeker vervolgd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
@ben100

Heb je echt geen naam van deze meid en waar werkt ze precies op nummer 79 en geef eens wat uiterlijke kenmerken? Is ze soms nieuw in de straat?

Is bare bij haar nu 50 pf 30€? Bvd

Terug
Naar boven