Mona / Lisa ( Roe ) Vingerlingstraat 07/1. ( vh Den Haag, Doubletstraat 79 K6, Mona

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Het gaat om dezelfde dame, binnen gekomen stelde ze zich voor als Lisa en zei dat ze Roemeense was, ze veranderd de kleur van haar kapsel maar dus ook haar naam en nationaliteit. En om het nog lastiger te maken, zaterdag morgen op 79 k6. Kenmerken van Mona / Lisa, postuur normaal / 160,
kapsel pony, kort steil rood bruin, leeftijd rond 25, cupmaat A, instap tarief 30,- bare € 50,- gezellig, goede inzet en seks.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
ben100 zei:
Het gaat om dezelfde dame, binnen gekomen stelde ze zich voor als Lisa en zei dat ze Roemeense was, ze veranderd de kleur van haar kapsel maar dus ook haar naam en nationaliteit. En om het nog lastiger te maken, zaterdag morgen op 79 k6. Kenmerken van Mona / Lisa, postuur normaal / 160,
kapsel pony, kort steil rood bruin, leeftijd rond 25, cupmaat A, instap tarief 30,- bare € 50,- gezellig, goede inzet en seks.
een een tattoo op een van de schouders , verder heeft ze deze kleur haar al een tijdje en zwerft idd achter de ramen van 79K

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Daar lijkt het dus op. Zij zegt uit marketingoverwegingen Poolse te zijn. Spreekt de taal niet (ik wel :D ). Is dus Roemeense.

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Wel overtuigend dat van die taal. Goed, Roemeense dus. De reden om dat Roemeens zijn te verbergen snap ik echt niet helemaal. Maakt mij verder niet uit, Pools, Roemeens of wat dan ook. Is en blijft lekker om dat kutje vol te spuiten. Deze week weer. Vraag me af of die eerdergenoemde mooie vriendin ook te porren zou zijn voor nzc. Lijkt me wel wat zo'n bare trio. Weet iemand dat?

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Ik heb het over de mooie blonde Elena (Roe) op 39 k1 gehad, dat is een vriendin of misschien alleen maar een een landgenote van Lisa 5 panden verderop in de straat op 79 k1 - k6 gehad. Elena doet het volgens mij niet zonder condoom, Lisa wel, maar let op, de dames weten dat zeer waarschijnlijk niet van elkaar. Als jij een trio nzc met Lisa en de mooie Elena wil doen. Zou je dat via Lisa moeten spelen, De vraag is dan, willen beide dames dat, Lisa spreekt geen Nederlands en heel slecht Engels, en wij mogen aannemen dat jij geen Roemeens spreekt, Ga eerst eens Lisa neuken dan kan je een poging doen om het aan haar te vragen. Succes, En wij lezen je ervaringen wel. Groetjes, Ben

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Nu in antwerpen, Vingerlingstraat 07/1. Zelfde service, zelfde prijzen. Op Den Haag (en Alkmaar) was ze een beetje uitgekeken. Ze is verrast als ze een bekend gezicht langs ziet lopen :D

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Deze Roemeense heeft jaren in Nederland gewerkt, zie ook het topic onder Den Haag. NZC is geen probleem.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
befaap zei:
Nu in antwerpen, Vingerlingstraat 07/1. Zelfde service, zelfde prijzen. Op Den Haag (en Alkmaar) was ze een beetje uitgekeken. Ze is verrast als ze een bekend gezicht langs ziet lopen :D

Verhuist naar Ramen Antwerpen.

CWP

Harus01

Toogplakker
7 apr 2015
30
1
Hallo, heeft iemand Mona recentelijk nog gezien? Binnenkort dagje België voor het werk. Bij reële kans dat ze er is maak ik een omweg naar Antwerpen. Anders niet... Alvast bedankt. Groet, R.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Staat weer op haar oude plek in de Douletstraat. Topic kan weer naar den haag verhuizen

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
Heren, ik heb begrepen dat deze dame ook voor Grieks te porren is. Welke vergoeding vraagt ze daarvoor?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Sjoerd82 zei:
Heren, ik heb begrepen dat deze dame ook voor Grieks te porren is. Welke vergoeding vraagt ze daarvoor?

Heeft weinig zin. Dame is al lang verdwenen uit de doublet.

Terug
Naar boven