Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik het inmiddels lees de hardcore leden belonen.Haha wat een gedoe zeg. Kan iemand mij uitleggen wat voor logica achter deze actie schuilt?
Er was volgens mij een bug waarmee veel meer mensen toegang hadden dan de bedoeling was; ook ik heb het forum kunnen zien. Volgens mij is die bug hersteld. Maar allicht kan @Beheer dat toelichten.Wat is dit nou. Ik had toegang naar nu niet meer... Dat is super onhandig. Ben ik dan in zo'n korte tijd onder de drempel voor toelating gekomen?
Ja klopt, was bij mij ookEr was volgens mij een bug waarmee veel meer mensen toegang hadden dan de bedoeling was; ook ik heb het forum kunnen zien. Volgens mij is die bug hersteld. Maar allicht kan @Beheer dat toelichten.
Houd je dan niet echt heel weinig mensen over ?zoals gezegd tunen we
Momenteel is het 20 berichten EN een waarderingscore van x% EN minimaal 1.000 dagen lid.
Niet te druk om maken. Betreft een klein subdeel van dit forum met een beperkt aantal berichten
Ik denk dat 20 berichten, een redelijke waarderingsscore en bijna 3 jaar lid best een redelijk grote groep accounts is hoor. En je moet natuurlijk ergens een grens trekken.Houd je dan niet echt heel weinig mensen over ?![]()
Muah, als ik een beetje de topics bekijk hier en de laatste wijziging datum dan is 20 berichten die een betreffende waardering score opleveren best een zware opgave. 3 jaar lid haalt iedereen.Ik denk dat 20 berichten, een redelijke waarderingsscore en bijna 3 jaar lid best een redelijk grote groep accounts is hoor. En je moet natuurlijk ergens een grens trekken.