Nog een NZC forum?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
MMMM het mijkt wel heeeeel erg op het mijne hoor.
nu ja oke jammer dat er zolang geen forum is en als ik dan al de moeite doe om er opnieuw eentje te beginnen.
ineens iemand ook een forum begint.

Hij/zij hadden me beter een PM gestuurd om samen te werken ipv er nog eentje op te zetten.

We zullen wel zien, maar het getuigd niet van veel fatsoen vind ik zelf.

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
pft... twee verschillende forums is geen goed idee. beter om al de mogelijke informatie omtrent dit onderwerp op één plaats te vinden...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja en dan zag ik net dat dat andere nog zo een gratis forum is vol reclame.
Je kan daar geen backups maken meestal.
En als de website het beu is ben je alles kwijt.
Of als er iemand gaat klagen dat er op hun server 18+ content staat vinden ze dat meestal ook ni tof.
En dan is het forum weer weg.

Om dat allemaal te voorkomen heb ik een eigen hosting genomen en een eigen domeinnaam.

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Heb gisteren kennis genomen van het nederlandse initiatief. Mijn eerste reactie was, joepie, een 2e forum.
Van niets naar 2 fora lijkt mij toch een beetje te veel van het goede ! En het idee om te splitsen in Nederland en België is verspilling van energie.
Ik kies voor dit forum, waarvoor mijn dank aan Barefan voor zijn gelukzalig initiatief !

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Hier eigenlijk hetzelfde als bij Stoeiman. Ik wist niets van dit forum maar werd daar gisteren door een ad op sexjobs op geattendeerd en daar las ik weer van dit forum. Zelf ook wel gedacht om via zo'n gratis site een nieuw forum op te zetten maar dat leek me toch niets. Daarom denk ik dat ik dit forum mijn voorkeur heeft.

A

Anonymous

Guest
Hi,
2 forums over hetzelfde onderwerp is wel leuk maar als je er slechts eentje van volgt dan mis je toch heel wat info !
Zouden de initiatiefnemers geen contact met elkaar kunnen nemen om na te gaan om de 2 forums samen te voegen ?
Groeten
Eric

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zoals ik al zij ik vind het jammer dat Nick geen contact heeft op genomen!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik miste het forum al heel erg.
Was lid van het vorige en ook van het daarvoor vorige forum!
Oude bare-rakker dus!

Hulde aan Barefan dat hij dit weer heeft kunnen opstarten en dat zelfs zonder reklame!

Houd het bij 1 forum!!

Noorman

A

Anonymous

Guest
Zo zo, nu op eens 2 forums!?
Waarschijnlijk iemand die hier lid is aangezien dat zelfde script worden gebruikt als deze site.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Ben ook blij dat er terug een bare forum is. En dat er nu 2 zijn is natuurlijk leuk, maar ik hoop dat deze 2 samengevoegd gaan worden.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
ZOU de inhoud van het oude forum nog bestaan?
Het ware mooi als dat nog terug kon komen.....

Noorman

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Geen idee of die post's nog ergens te vinden zijn.
Ik heb ze neit in iedergeval

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Niet om één of ander, maar in korte tijd waren er twee nieuwe initiatieven toch maar zo ineens voor een jaar verdwenen :cry:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even te laten weten dat er "stront a/d knikker is? "
Ik neem toch liever maar het zekere voor het onzekere en ben van beide op de zelfde dag en uur lid geworden...
groet,

Wegkapotjes

13 mei 2015
1.163
462
Vandaag ook notie gekregen van deze beide fora en mij dan maar op alletwee geregistreerd.
Moest het ooit samengevoegd kunnen worden, zou dit natuurlijk zeer mooi meegenomen zijn.

Terug
Naar boven