old.redlights.be

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Raambuurten, clubs, café's, fora, mond aan mond reclame, ... Kan je nog een miskoop doen, maar de kansen liggen meestal wel beter.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
in de oude site kon ik zoeken op een woord in de tekst dat gaat ook niet meer

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Als klap op de vuurpijl worden de foto's opgeslagen in de nieuwe crap avif formaat in plaats van jpeg, dus nu om op te slaan moet je knippen en plakken in plaats van een snelle klik met de rechtermuisknop (zoals de oude videoclip battle days tussen mp4 en mov of de oude nutteloze heif formaat voor foto's) ... Vraag me af of ze op de fachhochschule de jonge webontwikkelaars leren dat nieuw niet altijd beter is, maar minder gebruiksvriendelijk kan zijn :unsure::alien::confused:

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
kunnen wij als gebruikers van dit forum er iets aan doen ?
dit forum mijden bijv ?

boerenspuit

Toogplakker
27 jun 2023
120
40
Ja ist mij ook opgevallen die nieuwe kunt ge toch niks vinden wat ene ramp ps waar kunne wij da melden

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Verrassend veel heisa hier over een website waar het merendeel van de advertenties meer fake en valse foto's dan echte informatie bevat.
Als je het weet is het goed! Net nog een dvp gehad die beweerde dat haar profiel ingevuld stond terwijl hij leeg was, en dan nog bleef ze het beweren als ik haar een foto van haar profiel stuurde.

3/4de van de dvp's reageert op niks!

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
De eigenaar of beheerder trekt zich hier helemaal niets van aan. Fake profielen, dames die niet reageren, valse foto's ..... het zal hem een worst wezen. Als je dagelijks ziet hoeveel advertenties " gold " staan aan 2€ per advertentie is de rekensom snel gemaakt. De beheerder mag gerust de inkomsten van 1 dag op mijn rekening storten hoor.

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Heb mail gestuurd naar redlights met de vraag of de oude nog terugkwam, helaas ging dit niet meer gebeuren zeiden ze...

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Eerlijk jongens, wat dachten jullie? Toen de nieuwe site online kwam was het een kwestie van tijd voor ze de oude eraf gingen halen.

2 websites onderhouden kost meer tijd dan 1.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Die twee sites bestaan wel al heel wat jaren naast elkaar. De oude site bleef overeind, net omdat er zoveel mensen ontevreden waren over de nieuwe. Alleen voor velen de verkeerde beslissing om de oude versie eraf te gooien en de nieuwe te behouden. Omgekeerd zou meer mensen gelukkig gemaakt hebben.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Hallo, het lijkt erop dat je de website totaal hebt verpest. Er worden dubbele advertenties weergegeven en in de verkeerde categorieën ondanks filters. En we kunnen het eenvoudige en gebruiksvriendelijke formaat old.redlights.be niet meer bereiken, activeer dit alstublieft opnieuw, anders is de site
onbruikbaar geworden.
En verwacht je nu dat de moderators van dit forum de problemen op redlights.be voor je zullen oplossen?😄🤔🤭

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Misschien een slecht contact in een kabeltje van de software :ROFLMAO:
Nationale ramp: redlights werkt zoals ene met prostaat p*st. Met schokjes. Misschien eens een reden om IRL te zoeken naar wipkonijntjes. Naaien op het bed, ipv genaaid worden op het web.

Spurter

Snuffelaar
23 mei 2015
10
4
Ben blij dat de oude redlight-site terug werkt.
Veel gebruiksvriendelijker dan de nieuwe

Terug
Naar boven