Onzekerheid na contact: herpes, candida of frictie?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Het zou wel nieuwe infecties voorkomen als er bekend was wie de dame was. Want wie zegt dat de dame er iets aan gaat doen, of in elk geval over een korte termijn? Want dan ligt haar werk "stil" en loopt ze geld mis. Belachelijk om haar niet te benoemen terwijl je zeker weet wie het was.

willemr

Toogplakker
27 nov 2018
32
62
Mr parker heeft het juiste gedaan. Getest, behandeld en dame gewaarschuwd.
Daarmee is de kous af.
Als we weten wie de dame is zegt dat nog niet zoveel. Misschien is ze ook een behandeling gestart en staat ze hier ten onrechte als zwart schaap.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Er is onlangs een melding gemaakt over een soa bij Alessia (topic Brussel).
Zelfs door twee verschillende personen.
Als je de reacties nadien leest komt het erop neer dat beide personen haar waarschijnlijk besmet hebben...
Dus het heeft inderdaad geen zin meer om hier een melding van te maken.

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
170
Lachwekkend hoe dat de Topicstarter bijna verplicht wordt om de dame te vermelden. Helemaal niet nodig, belangrijkste is de dame zelf op de hoogte word gebracht. Waarom sommigen aan nzc doen bij een dvp blijft me een vraagteken. Quasi elke hoer heeft condooms ter beschikking, gebruik ze dan ook als je toch zo veilig wil blijven.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Nu gaan we speculeren mr parker reageerde heel snel en nu plots is hij still en ik weet dat hij meeleest dus bij deze.

Reviews over dvps goed of slecht worden hier gedeeld, maar een ernstige besmetting word er moeilijk over gedaan? om een idee te krijgen welke richting of leeftijdsgroep of etniciteit we moeten vermijden. Vind ik absurd.

2 scenarios vermoed ik van deze clown 1 hij heeft een junk geneukt en durft niet te zeggen wie wat of waar omdat hij zich schaamt of 2 hij heeft prive geneukt eventueel met een man of travo ( waar ik niks op tegen heb zeker niet in deze tijd met het exotische seksuele buffet dat aanwezig is vooral met onze hobby) en kan of wil hij dus in beide gevallen geen details noemen.

Om te zeggen ze ontvangt niet meer of heeft geen actieve advertentie is complete onzin, kans dat iemand anders haar heeft bezocht is al heel erg groot en de kans dat iemand haar gaat bezoeken zonder te weten wat er voor gevaar Er hangt die eventueel door deze post voorkomen had kunnen worden vind ik echt afschuwelijk en heftig van deze clown want misschien is ze inmiddels weer actief en je weet niet wie Hoe wat waar...... Het klinkt alsof hij liegt dus heeft hij de dvp wel gewaarschuwd? Of is het allemaal complete onzin?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Lijkt me inderdaad wat veel gespeculeer, geen enkele reden hem, mr parker, dit allemaal toe te schrijven -al vermoed ik dat het ook bedoeld is om door flink te overdrijven hem te prikkelen toch een naam te geven....(wink).

Ik blijf erbij dat dat in dit stadium, zover achteraf helemaal zinloos is, alhoewel ik ook al geen voorstander ben van namen en shamen als je zelf nog niet zeker weet of je wel een SOA van haar hebt.
In dames die zich niet laten behandelen geloof ik niet zo. Wel dat de meesten het nooit zullen toegeven (dan komt het op allerlei sites en dáár kom je nooit vanaf). En ook dat ze niet allemaal stoppen met werken, wat hoogstens in de 1e paar dagen na behandeling relevant is, de 7 dagen is voor vrijwel 100% veiligheid, waar we hier toch al niet zo om bekommerd zijn.
Als je je zo druk maakt dat je van één (niet benoemde) dame niet weet dat ze besmet is geweest en wellicht nog zou kunnen zijn, moet je wellicht nadenken over hoeveel andere dames, afgezien van die ene, öók een SOA zouden kunnen hebben of krijgen zonder dat je daar een directe aanwijzing voor zou hebben of zien. En waarom je dat risico dan (kennelijk) veel lichter waardeert dan de naam van die ene of zelfs alleen haar afkomst etc. Als je nu kon vertrouwen dat al die anderen niets zouden markeren en je dus "veilig onbeschermd" je gang kon gaan, ja dan.... maar helaas... niets is minder waar....
Je zou er bijna bij elke dvp een condoom van gaan gebruiken. Zoals ook hierboven al gesuggereerd...

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 37910

Snuffelaar
3 jun 2023
4
2
Beste forumleden,

Sorry dat ik zo met de deur in huis val, maar ik zit met een hoop onzekerheid. Anderhalve week geleden heb ik seks gehad met een vrouw. Ik ben eerst onbeschermd gepijpt en daarna hebben we (ook onbeschermd) vaginale seks gehad. Het viel me op dat zij erg nauw was en niet echt vochtig aanvoelde.

Afgelopen week zag ik drie witte puntjes op mijn eikel, die na het douchen weer verdwenen waren. Op dit moment zijn het rode, open plekjes geworden. Het is erg ongemakkelijk met mijn onderbroek, omdat de stof soms aan de wondjes blijft plakken. Sinds donderdag heb ik ook een branderig gevoel in de eikel, vooral na het plassen. Verder voel ik me lichamelijk goed en heb ik geen koorts.

Ik lees online dat het mogelijk om Candida balanitis zou kunnen gaan, maar ik ben doodsbang voor herpes. Voor mijn gevoel zou dat echt het einde van mijn seksleven betekenen. Gelukkig heb ik na dat contact geen seks meer gehad met mijn eigen vrouw.

Uit voorzorg was ik ons ondergoed en de handdoeken nu apart op 60 graden.
De arts heeft gisteren met een staafje een afname gedaan van de wondjes en ik ben ook direct getest op chlamydia en gonorroe. Nu is het wachten op de uitslag.

Heeft iemand ervaring met deze symptomen? Klinkt dit als herpes, of zou het door de frictie en droogheid ook iets anders kunnen zijn?
Waarom zou Herpes het einde van je seksleven betekenen? 67% van de wereldbevolking heeft Herpes I(koortslip) en 13% type 2(Herpes Genitalis), veel mensen dragen Herpes I/II bij zich zonder het te weten.

Terug
Naar boven