Pernis 18 jarige meid

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Goed bezig Barefan, je laat je niet intimideren en kent de regels, dus alle recht om plezier te hebben :D

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Barefan zei:
dus we wachten af ik hou jullie op de hoogte van de soap. :lol:
Ik ben een enthousiast volger van deze soap, maar de volgende "aflevering" laat nu toch wel lang op zich wachten. :shock:
Bovendien ben ik benieuwd of ze ondertussen gewoon is blijven ontvangen. :roll:
Ik zou zelf nooit gebruik maken van de diensten van dit meisje, veel te jong en bovendien, buiten :?: Maar vind de ontwikkelingen bijzonder komisch.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
nop geen afleveringen meer te schrijven :( ik wacht nog steeds op de politie. de koffie staat al koud te worden...

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Zo zie je maar weer, blaffende honden bijten niet en anders geef je ze één goede trap op hun smoel en ze druipen af :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dame vraagt inmiddels 150 euro voor een buitendate met 1 keer spuiten, 300 voor 2x nou echt niet :cool:
Heb een foto van der gezien ik vond ze er niet echt jofel op uit zien. Flinke wallen onder de ogen en wat onverzorgd. :roll:

A

Anonymous

Guest
Nee ik wist alleen niet dat Ze inmiddels weer aan het werk was

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Werd vanmorgen gebeld door onze vriendin, of ik ff tijd had... nah had ik wel, afgesproken bij de Metro, maar had een dekentje meegenomen :lol: zegt ze wat ben je van plan... ik haar meegenomen langs de rijksweg, trapje omhoog, lekker in het gras langs de vluchtstrook en de betonnen wand van de metro.
Vorige keer was ff broek zakken en achterlangs neuken, nu haar helemaal uitgekleed, mooie volle borsten, lekker glad en schoon kutje.
Ik zeg pijp me even stijf, ze zegt tja dat doe ik eigenlijk niet maar toch maar een pijpje, en helemaal niet onverdienstelijk! Als ze een beetje op dr gemak is, gaat ze best wel los, efin, op mn kleedje lekker in dr blootje helemaal vol gekart, lekker jong ding, vrij lang, beetje tokkie figuur, maar ach, legaal dus neuken die hap

Voor de gene die er al geweest zijn, als je aan komt rijden bij de metro, rechts naar boven, achterin.
Mijn bruine deken ligt er nog, vol met lek zaad :lol: :lol:

Heb maar niet gezegd dat ik al haar accounts geband heb... :lol: :lol:
IMG_3386.JPG

Terug
Naar boven