Pernis 18 jarige meid

A

Anonymous

Guest
lekkerlikkenlassie zei:
CWP zei:
Kreeg ook een appje van haar. Na navraag om haar nog is te neuken zonder kreeg ik neen. Dus deze dame verhuist naar het archief tot haar verkering weet uit is :lol:

Ik denk eerder dat haar vriendje haar pooiertje is .
Dus het kan dus ook zijn dat het uit is !!

Neejoh tijdens het appen gaf ze precies aan wanneer ze bij dr vriend was of niet die jongen mag van niks weten hahaha..
Arme jongen heeft hij gewoon in iedereens pap lopen roeren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat moet zo'n trekdate kosten dan ?
Moet ze wel wat kleding uittrekken natuurlijk zodat ik ook wat kan voelen bij haar. :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Wat moet zo'n trekdate kosten dan ?
Moet ze wel wat kleding uittrekken natuurlijk zodat ik ook wat kan voelen bij haar. :lol: :lol: :lol:
40 tientjes vroeg ze, maar ze was wel preuts geworden

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Je zal denk ik 4 tientjes bedoelen ipv 40 gok ik ;)
Wat versta je er onder dat ze preuts geworden was ? Haar nummer mag je via PB sturen wil haar wel onderspuiten.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Je zal denk ik 4 tientjes bedoelen ipv 40 gok ik ;)
Wat versta je er onder dat ze preuts geworden was ? Haar nummer mag je via PB sturen wil haar wel onderspuiten.

hahaha ja sorry 4 tientjes :p 40 zou iets te gortig zijn toch :p

A

Anonymous

Guest
D. D. heet deze dame? Anders heb ik de verkeerde een berichtje gestuurd.

A

Anonymous

Guest
murakami123 zei:
murakami123 zei:
D. D. heet deze dame? Anders heb ik de verkeerde een berichtje gestuurd.
Gaf in ieder geval aan de verkeerde te zijn

gewoon ff wachten als ze dalijk weer single is kan en mag alles weer :) :lol: :lol: :lol: :lol:

nzcaddict

Toogplakker
2 aug 2015
48
7
Voor diegene die nieuwsgierig zijn;
Ze is inmiddels zwanger van haar vriend. Vorige week nog met haar en d'r vriend formule 1 zitten kijken bij mij thuis :p. Het daten wat ze deed zal voorlopig sowieso over zijn voor ieder ander ;)
Sorry guys ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er van uitgaande dat het klopt gaat ze hierbij het archief in.
Wie is de vader...... ik duik ff onder :lol:

nzcaddict

Toogplakker
2 aug 2015
48
7
Haha, is nu 16 weken zwanger, dus tel maar uit :p. Ik ga t buikje morgen eens van dichtbij bekijken iig :p

carolomarc

Toogplakker
8 mei 2015
56
3
Hallo
Is het nog mogelijk deze meid te vullen nu dat ze zwanger is? Heb geen advertentie meer gevonden.

Terug
Naar boven