lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
Vandaag de 27 jarige Raven mogen ontmoeten.
Ze had mij gevonden n.a.v. Een advertentie van mij.
Het was een buitendate maar het was droog en prima te doen.
Tis een leuke en mooie slanke meid, 1,63 m groot nog geen 50 kg, cup B en dit keer roze haar normaal blond zei ze.
We zijn naar een bos in de buurt gereden en daar gingen we even wandelen.
Ik voelde Al wat groeien en ze wilde ook wel.
Dus was snel broek op mijn knieën en ze pijpte me lekker en af en toe ook diep achter in der keeltje.
Toen haar joggingsbroek en slip naar beneden gedaan en even door mijn knieën en haar lekker achter langs genomen.
Nou daar genoot ze hoorbaar van.
Nadat ik was klaargekomen alles even schoongemaakt en weer een stukje gewandeld.
Wederom werd ie door haar bijzijn alweer hard en we herhaalde onze neukpartij. Met dit verschil dat ik nu in der mondje klaarkwam. Ze slikte niet en dat vind ik ook niet nodig.
Een paar leuke foto's mogen maken.
Ze heeft ook al een aantal gangbangs gedaan zei en ze is nog niet zo lang bezig hiermee.
Waarschijnlijk gaat ze eerdaags weer gangbangen dus wie weet.
Er zijn via mij in ieder geval geen contactgegevens te krijgen dus onnodig daar om te vragen.
Misschien dat ze metertijd zelf een adje op SJ zet.
Groet,
LD
Ze had mij gevonden n.a.v. Een advertentie van mij.
Het was een buitendate maar het was droog en prima te doen.
Tis een leuke en mooie slanke meid, 1,63 m groot nog geen 50 kg, cup B en dit keer roze haar normaal blond zei ze.
We zijn naar een bos in de buurt gereden en daar gingen we even wandelen.
Ik voelde Al wat groeien en ze wilde ook wel.
Dus was snel broek op mijn knieën en ze pijpte me lekker en af en toe ook diep achter in der keeltje.
Toen haar joggingsbroek en slip naar beneden gedaan en even door mijn knieën en haar lekker achter langs genomen.
Nou daar genoot ze hoorbaar van.
Nadat ik was klaargekomen alles even schoongemaakt en weer een stukje gewandeld.
Wederom werd ie door haar bijzijn alweer hard en we herhaalde onze neukpartij. Met dit verschil dat ik nu in der mondje klaarkwam. Ze slikte niet en dat vind ik ook niet nodig.
Een paar leuke foto's mogen maken.
Ze heeft ook al een aantal gangbangs gedaan zei en ze is nog niet zo lang bezig hiermee.
Waarschijnlijk gaat ze eerdaags weer gangbangen dus wie weet.
Er zijn via mij in ieder geval geen contactgegevens te krijgen dus onnodig daar om te vragen.
Misschien dat ze metertijd zelf een adje op SJ zet.
Groet,
LD