Raven - Spijkenisse

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag de 27 jarige Raven mogen ontmoeten.
Ze had mij gevonden n.a.v. Een advertentie van mij.
Het was een buitendate maar het was droog en prima te doen.
Tis een leuke en mooie slanke meid, 1,63 m groot nog geen 50 kg, cup B en dit keer roze haar normaal blond zei ze.

We zijn naar een bos in de buurt gereden en daar gingen we even wandelen.
Ik voelde Al wat groeien en ze wilde ook wel.
Dus was snel broek op mijn knieën en ze pijpte me lekker en af en toe ook diep achter in der keeltje.
Toen haar joggingsbroek en slip naar beneden gedaan en even door mijn knieën en haar lekker achter langs genomen.
Nou daar genoot ze hoorbaar van.
Nadat ik was klaargekomen alles even schoongemaakt en weer een stukje gewandeld.
Wederom werd ie door haar bijzijn alweer hard en we herhaalde onze neukpartij. Met dit verschil dat ik nu in der mondje klaarkwam. Ze slikte niet en dat vind ik ook niet nodig.

Een paar leuke foto's mogen maken.

Ze heeft ook al een aantal gangbangs gedaan zei en ze is nog niet zo lang bezig hiermee.

Waarschijnlijk gaat ze eerdaags weer gangbangen dus wie weet.

Er zijn via mij in ieder geval geen contactgegevens te krijgen dus onnodig daar om te vragen.
Misschien dat ze metertijd zelf een adje op SJ zet.

Groet,
LD :D

A

Anonymous

Guest
Bofkont.

Heeft Raven ook een advertentie, Of kwam je haar in het park tegen;)

A

Anonymous

Guest
Berichten zonder url of vermedling was hier toch geen plek voor?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ze gaat woensdag 20 oktober dus creampie bare bangen in de regio Rotterdam.
Ik en enkele anderen zijn daarbij.

Stuur me maar een pb als je mee wil en kan doen en wellicht kan ik de echte liefhebber in contact brengen.

En ik kan het toch niet laten, maar mannen die nauwelijks tot niets inbrengen (lees recensies schrijven) op dit forum
breng ik zeker niet in contact.

Groet,
LD ;)

A

Anonymous

Guest
Wanneer ze 1 op 1 gaat, laat het dan even weten, dan kun je me inschrijven. Veel plezier de 20e!!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Die foto's post ik ergens anders.
En de kenners weten waar.
Maar vooruit, eentje dan.

Groet,
LD :D

Bijlagen

• 5D82CB57-DA68-4F8D-80B6-5D93AA8159C3.jpeg
    5D82CB57-DA68-4F8D-80B6-5D93AA8159C3.jpeg
    588,8 KB · Weergaven: 4.462

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Raven heeft volgens mij wel al zelf geadverteerd op sexjobs.

Heb haar eens een berichtje gestuurd, maar ze heeft niet gereageerd. Heb nu spijt dat ik daar niet achteraan ben gegaan :evil:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dat was iemand anders die het voor haar regelde niet zij zelf.

Maar je hebt een herkansing ;) .

Pepernoot

Snuffelaar
1 jun 2019
24
4
Damn dat is nou precies wat ik zoek voor vrouw wat een heerlijke foto zo in joggingbroek helaas ben ik nooit in nederland doordeweeks anders had 20e zeker me eerste gangbang ooit geweest! Ik hoor het graag als deze meid bereikbaar is voor het grote publiek

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou Pepernoot,

Speciaal voor jou dan. :D

Bijlagen

• 36DF1E71-9DAA-41AA-97A3-176FCBD027CD.jpeg
    36DF1E71-9DAA-41AA-97A3-176FCBD027CD.jpeg
    687,8 KB · Weergaven: 2.368

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik zal maar de spits afbijten :D.

Nou een korte kennismaking vorige week vandaag wat langer van Raven mogen genieten tijdens haar creampie bare bang.
De dame zag er heel leuk uit, leuk lingeriesetje wat uiteraard snel uit was, lekker slank figuur en ondanks dat ze toch wat zenuwachtig was heeft ze heerlijk genoten. We waren met een leuk aantal mannen waarvan een aantal in het eerste uur al 3 keer waren klaargekomen in haar flamousje of mondje. Dat vond ik erg knap :lol: .
Ze hield na een uur even pauze en ging na een vijftal minuten weer lekker aan de slag.
Ze vond het nu zo leuk dat de mannen achter elkaar door bleven gaan. Hoe vaak ze klaargekomen was kon ze op een gegeven moment niet meer bij houden. Maar er zijn zeker 30 zaadlozingen in haar of over haar heen gegaan😋.

De saucijzenbroodje waren weer als vanouds en altijd weer leuk om oude bekenden te zien.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

En er werden ook nog geile foto's gemaakt en de meesten zijn verspreid onder de deelnemers.

Groet,
LD

Bijlagen

• 20D897D9-84FA-450A-B4E3-3D6F90D90593.jpeg
    20D897D9-84FA-450A-B4E3-3D6F90D90593.jpeg
    2,9 MB · Weergaven: 2.165
  • 9044F4F8-73B1-4258-897D-95C7FE01948E.jpeg
    9044F4F8-73B1-4258-897D-95C7FE01948E.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 2.167

Lexro

Snuffelaar
7 jul 2020
3
0
Hoi,

ik had het genoegen erbij te zijn. Toppertje, dame en wij konden er geen genoeg van krijgen! Echt helemaal super. :D

A

Anonymous

Guest
Ook ik had het genoegen te mogen deelnemen aan deze gangbang. De locatie was prima; de zolderverdieping van een rijtjeswoning in een nieuwbouwwijk. Tevens was de verzorging ook top; chips, voldoende te drinken, bananen, saucijzenbroodjes etc, gewoon goed geregeld.

Raven is echt een schatje. Een goedlachse, Nederlands sprekende meid met een knap gezichtje, mooi gebit en goede zin. Haar lichaam vertoont sporen van zwangerschap en/of afvallen maar over het geheel gezien heeft ze een lekker en slank lichaam. Ze is niet zo groot en best tenger. Gewoon een leuke en enthousiaste meid.

Met een man of 9 is ze twee uur lang goed geneukt en volgespoten. Heerlijk dat ze niet telkens haar kutje schoonmaakte maar het zaad er gewoon in liet zitten. Fantastisch om te zien hoe het witte goedje nu en dan uit haar grotje gutste, werkelijk een heerlijk schouwspel. Het is duidelijk te merken dat ze zelf ook geniet van de sex. Zodra er ook maar een pik binnen handbereik was greep ze die. Ze pijpt heerlijk en dat vindt ze zelf ook fijn om te doen. In haar mond klaarkomen mocht ook en daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt. Jammer genoeg pas bij de derde keer zodat er niet heel veel meer uit kwam :lol: Desalniettemin nam ze die paar druppels graag en enthousiast in haar mondje. Zelfs een vierde keer wist ik er een poosje later nog uit te persen terwijl zij boven op mij zat en mij neukte met soepele heupbewegingen, goed gedaan Raven! :D

Al met al een erg fijne gangbang gehad en met een voldaan gevoel huiswaarts gegaan.

Terug
Naar boven