Raven - Spijkenisse

SirOsiris

Toogplakker
3 mei 2020
35
33
Heb geprobeerd haar te bereiken maar ze reageert niet. Weet niet zeker of ik haar goede nummer heb tenzij ze is gestopt.

Michael2022

Snuffelaar
19 mrt 2022
14
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ze reageert bij niemand meer .... lijkt wel.of ze gestopt is ineens

Laatst bewerkt door een moderator:

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Als je veel waarde hecht aan betrouwbaarheid kun je Raven beter links laten liggen (in tegenstelling tot Wendy).
Deze dame kan zomaar opeens dagen niets van zich laten horen.

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Geduld, heren ...
Raven is een alleenstaande moeder. Het is op dit moment zomervakantieperiode. Wanneer de scholen weer zijn gestart, zal ze meer tijd hebben, denk ik.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: diverse berichten werden verwijderd.

Beste wandelbroeders, er is nu wel genoeg over gezegd.
Graag weer verder met recensies.
Al het overige zal zonder opgaaf van reden verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

Ronnie James Dio

Toogplakker
12 mrt 2024
34
19
Dat klopt. De laatste keer dat ik haar gezien had toen had ze privé problemen en de laatste keer dat ik haar op de app sprak had ze ook privé problemen, maar dat heeft ze dus vrijwel continu! Heel jammer, want het is wel gewoon echt een schatje!

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Ik heb eind vorig jaar voor het laatst een date met haar gehad. Je hoort soms maanden niets meer. Dus lastig en vrijwel onmogelijk om het contact in stand te houden. Jammer genoeg want het is een leuke en lieve meid. Ik wil haar ook graag weer eens zien.

Robbie2103

Snuffelaar
21 jul 2023
7
17
Ik heb haar begin dit jaar gezien. Ik vond haar er voor haar doen slecht uitzien en heb haar het afgesproken bedrag gegeven, maar had eigenlijk niet zo'n trek meer en kreeg zelfs medelijden. Dus een uur gewoon zitten kletsen. Maar inderdaad precies zoals ohio881 hierboven al meldde…contact in stand houden..vergeet het maar en als je al contact krijgt..moeizaam en wazig.

boeffie

Toogplakker
21 jun 2021
121
107
Als er nog iemand een werkend telefoonnummer van haar heeft kun je mij even een privé bericht doen aub.
Ben door een telefoon wissel haar nummer kwijt.
Bvd

Ronnie James Dio

Toogplakker
12 mrt 2024
34
19
Heb in het verleden meerdere dates met haar gehad waar je haar kon vastbinden, gagball in, blinddoek op en ze zich hardhandig liet afstraffen, maar de laatste keer dat ik contact met haar had was ongeveer 1,5 jaar geleden. Kwam ik daar aan was mevrouwtje op eens niet meer te bereiken. Nummer gewist, ze flikkert maar op!

Terug
Naar boven