Afgelopen tijd een aantal keer in deze salon geweest. Iedere keer met Lulu afgesproken. Lulu is een leuke verschijning met super glimlach. De eerste keer met haar was een beetje onwennig, zij wist namelijk niet echt waarvoor ik kwam. Nadat ik mijn kleding had uitgedaan stond mijn pik al fier overeind en hiervan schrok zij wel een beetje en glimlachte. Voorzichtig begon ik haar te zoenen waardoor zij was losser en geiler werd en zij begon zich zelf de ontdoen van haar kleding. Al zoenend en strelend nam zij voorzichtig mijn pik beet en begon hieraan te trekken. Mijn handen verkende haar lichaam en borsten en beëindigde bij haar reeds kletsnatte harige poes. De vrijpartij werd heftiger en geiler. Na een tijdje belande wij in standje 69 waarna zij mijn harde pik begon te pijpen, een dat deed zij goed. Haar natte kut is heerlijk en zij genoot van mijn befkunsten. Ook haar kontgat ben ik niet vergeten en dat kon zij wel waarderen. Nu een tijdje werd het Tijd om te gaan neuken. Ik heb haar op haar rug gelegd en heb haar eerst nog even met mijn tong bewerkt en zij genoot hiervan. Voorzichtig heb ik mijn dikke pik, kijkend in haar ogen over haar klit geschoven waarvan zij zichtbaar genoot. Ik nam mijn pik in mijn hand en schoof hem voorzichtig en condoomloos in haar natte kut. Het neuken begon voorzichtig maar werd al snel intenser. Al tongend werden heel wat geile standjes doorlopen totdat ik mijn sperma diep in haar kut spoot. Zo hebben wij nog een tijdje tongend en knuffelen op bed gelegen waarna wij samen een douche hebben genomen.
De keren erna waren nog intenser. Zij weet immers waarvoor ik kom en dat vind zij heerlijk.
Ik kom hier zeker terug.
De keren erna waren nog intenser. Zij weet immers waarvoor ik kom en dat vind zij heerlijk.
Ik kom hier zeker terug.