Relax Massage - Mönchengladbach

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen tijd een aantal keer in deze salon geweest. Iedere keer met Lulu afgesproken. Lulu is een leuke verschijning met super glimlach. De eerste keer met haar was een beetje onwennig, zij wist namelijk niet echt waarvoor ik kwam. Nadat ik mijn kleding had uitgedaan stond mijn pik al fier overeind en hiervan schrok zij wel een beetje en glimlachte. Voorzichtig begon ik haar te zoenen waardoor zij was losser en geiler werd en zij begon zich zelf de ontdoen van haar kleding. Al zoenend en strelend nam zij voorzichtig mijn pik beet en begon hieraan te trekken. Mijn handen verkende haar lichaam en borsten en beëindigde bij haar reeds kletsnatte harige poes. De vrijpartij werd heftiger en geiler. Na een tijdje belande wij in standje 69 waarna zij mijn harde pik begon te pijpen, een dat deed zij goed. Haar natte kut is heerlijk en zij genoot van mijn befkunsten. Ook haar kontgat ben ik niet vergeten en dat kon zij wel waarderen. Nu een tijdje werd het Tijd om te gaan neuken. Ik heb haar op haar rug gelegd en heb haar eerst nog even met mijn tong bewerkt en zij genoot hiervan. Voorzichtig heb ik mijn dikke pik, kijkend in haar ogen over haar klit geschoven waarvan zij zichtbaar genoot. Ik nam mijn pik in mijn hand en schoof hem voorzichtig en condoomloos in haar natte kut. Het neuken begon voorzichtig maar werd al snel intenser. Al tongend werden heel wat geile standjes doorlopen totdat ik mijn sperma diep in haar kut spoot. Zo hebben wij nog een tijdje tongend en knuffelen op bed gelegen waarna wij samen een douche hebben genomen.

De keren erna waren nog intenser. Zij weet immers waarvoor ik kom en dat vind zij heerlijk.
Ik kom hier zeker terug.

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
71
35
Zelf ook bij deze salon langs geweest afspraak was makkelijk gemaakt via whatsapp en ik vroeg vooraf welke dames aanwezig waren vervolgens kreeg ik 2 dames aangeboden lulu en miko na goede verhalen van hier voor lulu gekozen toen ik eenmaal aankwam auto geparkeerd klein stukje lopen en kwam aan bij de salon vond het er van buiten beetje ghetto uitzien maar binnen begon het al meer oke te worden vervolgens mee naar de kamer natuurlijk ohne afgesproken €180 betaald en de pret kon beginnen 2x interne donatie gegeven.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Zelf ook bij deze salon langs geweest afspraak was makkelijk gemaakt via whatsapp en ik vroeg vooraf welke dames aanwezig waren vervolgens kreeg ik 2 dames aangeboden lulu en miko na goede verhalen van hier voor lulu gekozen toen ik eenmaal aankwam auto geparkeerd klein stukje lopen en kwam aan bij de salon vond het er van buiten beetje ghetto uitzien maar binnen begon het al meer oke te worden vervolgens mee naar de kamer natuurlijk ohne afgesproken €180 betaald en de pret kon beginnen 2x interne donatie gegeven.
Dat vind ik dan toch het jammere van deze salon.
De service is afhankelijk van de dame top. Zeker Lulu vind ik ook een toppertje.
Maar hier probeert men dan toch meer geld te vragen dan normaal. Dat is jammer.
DenzoECX mag ik vragen of de 180.- voor langer dan een uur was, hebben zij dit tarief gevraagd of heb jij vanuit jezelf een extra gegeven?
Groeten Krullenbol.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
De service is afhankelijk van de dame top. Zeker Lulu vind ik ook een toppertje.
DenzoECX mag ik vragen of de 180.- voor langer dan een uur was, hebben zij dit tarief gevraagd of heb jij vanuit jezelf een extra gegeven?
Groeten Krullenbol.
Helemaal mee eens, betaal nooit meer dan 150 euro! Alles zonder maximaal 150,-

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
71
35
Groeten Krullenbol.
Ze vroeg zelf voor alles compleet 180 voor een uur ik ben gewoon akkoord gegaan zonder afdingen

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
71
35
Afgelopen zaterdag langs relax gereden afgesproken met lulu alleen dit keer helaas teleurgesteld en zal waarschijnlijk nietmeer heen gaan kwam aan en eerste wat ze zei is met condoom ik natuurlijk zeggen ohne waarop ik 150 moest betalen en niet intern mocht doneren dit keer gevraagt waarom waarop zij antwoord ik ben ongestelt waar denk ik niks van waar is 2x komen in een uur was opeens ook een probleem helaas minder goede ervaring dit keer als de laatste keer daar

• Like
Waarderingen: ggd

pertje

Snuffelaar
26 jan 2018
18
5
Stoute schoenen aangetrokken en gaan kijken. Ze zijn inderdaad verhuist. Was 80euro kwijt voor een half uur. Vlgs mij was voor 30euro extra blank ook mogelijk.

Pzc was niet verkeerd. Aardige dame, ben naam vergeten. Waren 2 dames aanwezig. Maar niet zo dat ik snel terug ga. Had gehoopt op de aue Wuppertal service…..helaas.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Heeft iemand ervaring met de nieuwe dames?
Lulu is hier helaas niet meer werkzaam.
Nieuwe dames zijn Anna en Lucy.
Volgens mamasan is alles mogelijk incl AO.
€100 voor 45 min. €130 voor 60 min.

#Edwin#

Snuffelaar
2 nov 2023
11
7
Ben ook geweest in Viersen- Dulken, afgesproken met Anna.
Gestart met een lekkere massage, daarna heeft ze me lekker gepijpt. Verschillende standjes geen probleem. En natuurlijk alles zonder. Was voor uurtje €150 kwijt. Naderhand ff onder de douche.
En parkeren kan voor de deur.

Voormalig lid 53087

Snuffelaar
24 jan 2026
2
0
De vorig maand nog geweest en Coco heeft mij gemasseerd, Programma voor uur gekozen, uiteindelijk heeft zij mij gepijpt. Totaal prijs was ik 100 euro kwijt.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Ik ben een tijdje geleden ook in Viersen geweest, de salon zit aan een pleintje midden in het centrum.
De deur werd open gedaan door Coco een bekende naam die de dames wel vaker gebruiken.
Meteen een knuffel en de vraag hoelang de massage moet zijn, ik doe altijd een uur.
In de kamer weer even knuffelen en daarna me uitgekleed en op de tafel gaan liggen, coco was even weg en toen ze terug kwam via de vertaal app kreeg ik het voorstel 150,- zonder condoom dus ik zei oké.
De massage begon met schouders en hoofd daarna mijn rug, benen en armen met af en toe voelde ik een hand tussen mijn benen, het lag eraan waar ze stond maar als ik erbij kon streelde ik haar.
Toen was het omdraaien en klede ze zich uit.
Wat een tegenvaller was dat ze hijna geen borsten had, wel harde tepels maar voor de rest niets en dat was wel even schrikken.
Eerst even tongzoenen en daarna ging ze me pijpen en dat deed ze best wel goed en nam mijn ballen ook goed mee.
Toen heb ik haar gebeft en geneukt in missionaris positie met volop tongzoenen.
Na een tijdje kwam ik in haar klaar en mocht hem er niet uithalen dus hebben we nog even lekker geknuffeld en gezoend.
Toen ze zich een beetje opgefrist had ging ze nog uitgebreid aan mijn lul zuigen en kreeg een compliment dat hij zo goed was.
Daarna nog mijn benen en voeten gemasseerd en de tijd was om.
Al met al een goede ervaring maar die borsten was wel een nadeel dus ik weet niet of ik nog een keer naar haar toe ga.

Terug
Naar boven