Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

A

Anonymous

Guest
SS_Trunks zei:
Volgens mij had haar tatoeage geen rood erin zitten. Ik heb het filmpje dat ik met 'r had gemaakt even bekeken en het lijkt toch echt anders te zijn
Okidoki

A

Anonymous

Guest
Fotos zijn ook niet van Sabina maar van deze nieuwe dame. Sabina komt zo en zo niet meer terug.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zit net even te kijken naar haar link http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/552837-New-girl--in-Rotterdam-zuid-/default.aspx en zie dat ze nu Antonia heeft. Althans als het inderdaad Sabina betreft maar dan met een nieuwe naam. Helaas alleen foto's van haar achterzijde dus misschien zijn er hier voormalige bezoekers die haar aan haar achterzijde kunnen herkennen. En zo niet dan zal het waarschijnlijk een andere dame betreffen maar wel met redelijk de zelfde diensten die aangeboden worden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb ook de foto's van Silvia goed bekeken maar ik ben er niet helemaal over uit of zij op beide advertenties te zien is.
Maar uitsluiten dat ze het niet is kan ik ook niet 100%.

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Nog even dit:

Kijk op haar linkerbovenbeen naar een stukje pigment verandering / litteken ter identificatie.
Kan naar mijn inzicht als duidelijke aanwijzing gekenmerkt worden.

Grtz Umma

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
ummagumma zei:
(...) Een van de twee moet fake zijn. (...)
Herken ondanks de slechte foto's net als ummagumma dat het om dezelfde dame gaat.
Heb haar indertijd bezocht in Nieuwegein toen ze adverteerde met weer een ander advertentienummer onder de naam Sabrina en waarbij foto's met haar gezicht stonden. Vond het toen een leuke meid met van die zaadvragende ogen.

Misschien is dit gewoon een nieuwe advertentie van haar, want ook hier wordt weer als Sabrina geadverteerd zoals ook haar vorige advertenties telkens begonnen. Verder heeft de advertentie onder de naam Roxy sinds 18 februari geen update meer gedaan.
Het enige dat bevreemdt, is dat haar collega Sisi waarmee ze samen mee ontving (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=199&t=4870) nog wel voor Rotterdam update doet.
-

Terug
Naar boven