Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je weet zachtjes aan hoe het werkt hier he, net al een topic verwijded van je. Deze staat er ook al bijna een jaar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze staat op dit forum op pagina 3 onder Rotterdam met de naam Sabina. Scheelt één letter.
Absoluut zelfde dame.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
? zie ze ineens niet meer.
Wel op pagina 4: daar staan zelfs twee Sabrina`s, de laatste die je op die pagina vindt is het.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
volgens mij had ik alles al samen gevoegd. linkje ??

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Is duidelijk Sabrina, werkte een tijd geleden in Rotterdam onder dezelfde naam.
Toen in de bekende Bas Jungeriusstraat.
Berichten waren wisselend.
Ik vond haar wel leuk en goed te doen maar meningen wisselden nogal.

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Toch ook eens bij Sabrina langsgegaan. De nieuwe foto's met los haar die ze op kinky had gezet spraken me wel aan.
Ontvangt in de buurt van de west-zeedijk in rotjeknor, ter hoogte van de Russisch Orthodoxe kerk. Parkeren is makkelijk in de straat maar wel duur.
Uiterlijk viel me alleszins mee, leuk klein (qua hoogte dan) meisje dat er imho jonger uitziet dan de 31 die ze opgeeft, al zal dat best wel kloppen. Bare bleek 30e extra, dus 90 voor half uurtje. Logischerwijs is een uurtje dan 130, maar niet gevraagd. Drankje vooraf is inbegrepen, evenals sigarettengeur. Gelukkig stond het raam open.
Ik mocht kiezen tussen een eenpersoonsbed in de hoek of de bank. Doe de bank maar, meer ruimte. Uitkleden, heerlijk lijfje komt tevoorschijn. Mooi kleurtje bruin, tenger, A-tietjes, thigh gap, nou ja helemaal in mijn straatje dus. Eerst tijdje op de bank vozen en resterende ondergoed uittrekken. Vingeren met een beetje spuug vond ze lekker, intussen kriebelde ze de piemel overeind. Pijpen lekker maar kort, ze klom zo bovenop. Ze is best krap, penetratie was wat pijnlijk (voor mij dan). Maar na een paar keer op en neer dansen begon het zaakje goed te glijden. Heerlijk zo'n klein lijfje op de pik te zien schuiven, krijg alweer een stijve nu ik het weer voor me haal :) Na een tijdje over naar doggie, ook weer übercool om zo 'm in en uit te zien gaan. As usual veel te snel in haar pussy klaargekomen. Vervolgens nog even lekker gymmen omdat de doekjes te ver weg lagen en ze niet wilde knoeien, dus met haar doos nog over mijn pik de halve bank overgeklauterd tot ze met een gerust gevoel en een doekje in de hand van de puddingbuks kon klimmen.
Vervolgens was het meteen afgelopen, dus geen illusies verder. In dat licht is een uur voor 130 geen slecht idee, ik heb altijd wel een tijdje nodig tussendoor.
Oftewel, geslaagde wip, lekker wijf, wel wat zakelijk. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
ceesdejongen zei:
Toch ook eens bij Sabrina langsgegaan. De nieuwe foto's met los haar die ze op kinky had gezet spraken me wel aan.
Ontvangt in de buurt van de west-zeedijk in rotjeknor, ter hoogte van de Russisch Orthodoxe kerk.

...

Oftewel, geslaagde wip, lekker wijf, wel wat zakelijk. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Dat klinkt goed :) Weet je toevallig of ze nog op kinky te vinden is?

Appeltje13

Snuffelaar
25 mrt 2016
17
4
Ben vorige week bij haar geweest. Een jaar of 2 geleden was ik ook al eens bij haar geweest (voordat ik dit forum kende).

Ze ontvangt nu in Nieuwegein bij Dynamite Privé. Ze staat dus ook bij hun op de site onder een andere naam (weet noet welke). Dus toen ik daar aankwam was het even onduidelijk voor wie ik kwam. Maar dat werd uiteindelijk opgelost.

Ze ontving mij in een mooi jurkje op hakken. Ze is zeer slank. Donker haar. Ik vind haar gezicht niet heel knap maar wel oke. Na bijbetaling op de kamer van 30e mocht het half uurtje zonder rubber.

Ze begint met ontspannen pijpen wat ze best prima doet. Ze draait haar lijfje zo dat je ook bij haar billen en kutje kan. Daarna klimt ze, zonder glijmiddel maar met een beetje speeksel erbij, zo bovenop je lul. Behoorlijk strak daar. Ik kom dan ook vrij snel hard in haar klaar. Geen gezeur dus over interne donatie.

Kortom, prima adresje. Niet spectaculair, zou niet zo snel een uur boeken, maar gewoon lekker.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dame ontving tot vorige week nog in Dynamite Nieuwegein.
Stuurde mij een berichtje dat ze nu (tijdelijk?) gestopt is.
Advertentie is ook inderdaad uit de lucht.
Nu is ze al eens eerder gestopt en toch weer begonnen dus we wachten het af.
Maar voor op dit moment gestopt helaas, ik vond het altijd wel leuke dame die nergens moeilijk over deed
eb voor schappelijke prijs nzc aanbood.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Nou, ze is er weer. Advertentie staat actief weer op Kinky (inclusief het door ons zo gewenste extraatje)...

A

Anonymous

Guest
Ben bij deze dame langs geweest:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/neuken-zonder-condoom/rebeka_6745299https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/552837-carmen
Absoluut een afrader, 100 euro voor een uur klinkt goed maar ze probeert je zo snel mogelijk uit de deur te werken. Dat begint met slecht trek werk, en wordt vervolg door ongeinspireerd pijpwerk. Uit eindelijk 40 minuten binnen gebleven na wat discussie over haar inzet. Voor nzc durfde ze ook nog eens 100 extra te vragen waar ik uiteraard voor heb bedankt :( toen heeft ze me toch nog klaar kunnen trekken maar dat ging met moeite. Het is niet echt een knappe dame en als de inzet dan ook nog niet eens goed is houdt het snel op.

Opsomming:

- Doet niet haar best
- NZC +100 :evil:
- Heeft een lelijk gebit
- Borsten hebben ook hun beste tijd gehad
- Alles kost extra en je mag niets
- Leeftijd +/- 10 jaar extra

+ Ze heeft een mooi kutje
+ Lichaam is op haar borsten na wel redelijk accuraat met de fotos, maar het is absoluut niet de dame van de fotos

Dom van me om toch weer eens een dame zonder recensie te pakken. Dan weet je dat je dit soort dingen af en toe kunt krijgen als pionier. Ik hoop dat jullie gewaarschuwd zijn. Er zijn veel betere dames te vinden voor vaak minder geld. Het zou natuurlijk kunnen dat ze bij nzc wel haar best doet, maar ik betwijfel het.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@davex: dame waar jij de linkjes van plaatst is absoluut niet Sabrina die eerst in Rotterdam werkte en nu (weer)
in Nieuwegein in club Dynamite.
Althans: ik herken me niet in haar foto`s en ook niet in het 100 euro meer betalen voor nzc.
Dat is bij Sabrina maar 30 euro.
Nogmaals: misschien zit ik er naast maar ik herken haar niet in de foto`s en ook niet wat betreft haar inzet.
Benieuwd of er nog andere meningen zijn? Is dit nu wel of niet de oude Sabrina?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik geloof nooit dat dit Sabrina is.
Die had altijd herkenbare foto`s staan.
Dame op foto lijkt er beslist niet op.
Ook gedrag van dame en het feit dat ze 100 euro meer vraagt is vreemd.
Ik moet ergens haar prive nummer nog hebben, zal zoeken en eens informeren.

A

Anonymous

Guest
De meid die ik heb bezocht heeft echt een ernstig slecht gebit, en ze heeft zon zwart moedervlekje net boven haar lippen(hoofd). Ik denk dat ze een jaar of 35 is. Ik heb de fotos bekeken in dit topic, ook de vrij duidelijke foto op pagina 1. Dit is niet dezelfde dame. Het is denk ik goed mogelijk dat de advertentie inclusief fotos gewoon wordt hergebruikt voor meerdere dames.

Terug
Naar boven