Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wilde weer naar mijn favoriete kleine zigeuner dame toe maar helaas:
ze zit nu in IJsselstein, provincie Utrecht.
Maar goede nieuws (voor mij) is dat ze eind deze week wel weer naar Rotterdam komt.
Dan nog maar even geduld want voor 90 euro lekker half uurtje bare met leuke kleine dame
is het wachten voor mij wel even waard.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Heeft iets langer geduurd maar vanaf vandaag weer in Rotterdam.
Advertentie geeft misschien nog IJsselstein aan maar vanaf vandaag toch
echt weer in Rotterdam (gelukkig voor mij :lol: )

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Heb vorige week deze leuke kleine vrouw bezocht in IJsselstein. Val op slank en petit. Haar borsten zijn prachtig. Komt goed haar afspraken na. Makkelijk te bereiken. Na haar ff gebeft te hebben kon ik haar heerlijk nemen in doggy style en het duurde niet lang voordat ik haar volschoot.
Leuke vrouw die ik vaker wil bezoeken als ze in IJsselstein aanwezig is. Bekende tarief voor half uur.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo even bij Sabrina langsgewipt. Lekker klein opdondertje. Vakkundig volgespoten. Kan er weinig anders van maken. Zelfde ervaring als alle voorgaande recensies
Ging later op de dag weer naar IJsselstein

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Kon het niet laten om na 1,5 week wederom langs Sabrina te gaan in IJsselstein. En dat doe je tenslotte als de ervaringen goed zijn. Ze had er zin in, half uur geweest voor beffen, neuken en ontladen! Minpuntje vind ik de ontvangst locatie in IJsselstein. De ruimte mag ze gebruiken, maar diegene die er woont maakt er bende van. Nu was het bed kapot en moest op de bank mijn ding doen. Ik heb haar in Rotterdam nog nooit bezocht, maar wellicht ziet dat er beter uit!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als ik jouw verhaal zo lees dan in Rotterdam zeker betere locatie.
Van mij mag ze snel weer hier in Rotterdam komen! :lol:

Alicio

Snuffelaar
17 mei 2019
10
0
Beste medewandelaars, onlangs (vorige week) ben ik bij Sabrina in Rotterdam geweest. Ik was bij een andere dvp geweest, maar die afspraak ging niet door ivm stugge communicatie waar ik helemaal klaar mee was. Hoe anders is het met Sabrina gegaan. Belde haar op en kon meteen komen. Binnen 20 minuten kwam ik aan, in een straat met betaald parkeren. Kreeg het nummer en liep het portiek in, haar woning op de begane grond. Ze deed open in een kleurige outfit, niet echt sexy, maar staat haar goed. Verwelkomt met kussen, en ze vroeg hoelang ik wilde blijven. In perfect Nederlands overigens .. Ik zei één uur, maar ze gaf aan het erg druk te hebben en alleen een half uur kon. Ok, financiële afhandeling (90 bare) ik uitkleden, en ze kwam terug de kamer in. Het werd een heerlijk halfuur. Zoenen, 69, spanken, missio, cowgirl, en een finish in d'r grotje. Ze bleef nog even zitten en samen genoten we nog even na .. Ze vertelde dat zolang haar club in Utrecht is gesloten blijft ze dit doen, daarna zal ze wel weer terug naar de club gaan. Heerlijke meid, voor herhaling vatbaar voor haar andere opties :D

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De 13e juni komt ze - gelukkig voor mij - weer naar Rotterdam.
Ik kan niet wachten, voor mij is dit ook echt een top dame(tje)
Voor 90 alles zc met interne donatie en niet gelijk weg sprinten.
Verder leuk, klein en slank zoals ik ze graag zie.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En jawel: Sabrina is weer in Rotterdam!
Ze was er om 17.30u en ik gelijk om 18.00u erheen.
Tja, gewoon als altijd: wat pijpen en ondertussen lekker overal aan voelen.
Dan blanco erin en in diverse standjes genomen.
Heerlijk volgespoten en daarna tevreden weer op huis aan.
Ga van de week nog een keer, ik neem het waar als zij in rotterdam is.
Voor die prijs weet ik geen gelijkwaardige dames.

SirOsiris

Toogplakker
3 mei 2020
35
33
Cerato je hebt gelijk. Wat een vrouw is dat zeg.
Om 23:00 had ik een afspraak gemaakt na uren lang te debateren of ik het wel of niet zou proberen.
Wat meerdere mensen zeggen, over haar foto's, ze ziet er echt beter uit als ze voor je staat (en zeker naakt).
Half uurtje met haar genomen, helaas door geen besef van tijd een beetje eerder gëindigd. Maar haar baby kamer is mooi gewit, dat is wat zeker is.

Ben zeer tevreden naar huis gegaan en ik raad haar echt aan. Voor mij, en zeker voor de prijs, herhalingsgevaar.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Tja, ik heb naar aanleiding van de positieve berichten hier vorige ook een afspraak met haar gemaakt.

Ontvangst in Rotterdam en toen ze de deur openmaakte viel ze me niet tegen. Leuk klein ding en ziet er in werkelijkheid beter uit dan op de foto.
Ik besloot voor een uurtje af te rekenen.

Nadat ze het geld had en weer terugkwam meteen een paar teleurstellingen. Ik mocht geen vragen meer stellen? En zoenen deed ze niet.
Nu was dat niet heel erg want ze rook behoorlijk naar asbak. Als ex-roker ben je daar toch wat gevoeliger voor.

Ze is wel een lekker vrouwtje, maar toen toen ik met m'n neus in de buurt van haar kutje kwam ontwaarde ik ook hier de geur van asbak.
Jammer.

Dan maar neuken, dat ging lekker. Fijn kutje. Jammer van dat stompzinnige gesteun en het wegdraaien van haar hoofd. Erg fake. Het kon mij niet opwinden. Ze is lekker petit en een soepel kutje, dus ik besloot te wisselen naar flat doggy positie. Dat ging heel goed. Nog steeds jammer van dat stomme gekreun.

Uiteindelijk lekker de baby-kamer gesausd. Hierna geen drama maar lekker even kunnen uitneuken. Nog wel een korte massage gekregen maar de volgende klant stond al in de wachtrij.

Hele bezoek duurde niet langer dan 40 minuten. (43 volgens park-mobile)
Ik beraad me nog op een herhaling maar deze zal zeker geen uur duren.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Typisch een vrouwtje om lekker half uurtje mee te doen.
En dat gekreun is niet nep: het komt door een te nauw neustussenschot, overigens niet van snuiven o.i.d.
Ze heeft daardoor wat moeite met ademen wat zich dan uit in wat gesteun, gehijg of gekreun.
Ik laat me altijd even lekker pijpen, kan ze prima.
Dan meteen lekker overal voelen, daar gaat ze goed voor bij je zitten, billen naast je lichaam.
Dan allerlei standjes doornemen en vervolgens volkwakken. Even tot rust komen en weg wezen.
Ik ga altijd met een lege zak voldaan de deur uit. Niet te hoge verwachtingen hebben, is geen gfe.
Gewoon je ding doen en niet gelijk weg sprinten. Voor die prijs absoluut lekker.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
In welke club in Utrecht werkt ze dan meestal? Ik heb contact gezocht maar het klopt wel dat ze niet reageert op appjes, is vaak even makkelijk zeker als je er een foto bij doet.
Op haar foto's ziet ze er in ieder geval helemaal geweldig uit.
Groet
R

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
sabrina ontvangt in huis in ijsselstein. makkelijk te vinden en goed (betaald) parkeren.
afspraak was snel genaakt. Ze ziet er erg lekker uit. Kleine dame en kleine tietjes
Na betaling ging ik naak op bed zitten, op gelijke hoogte an haar tieten. Tijdje zitten voelen en zoenen , ze werd geweldig nat. Daarna gaan liggen, neemt ze je vakkundig onder handen.
Haar op haar rug gelegd en ze was strak maar erg nat en luk schoot erin. Al snel volop erin geschoten.. na afloop nog even rustig gelegen en gepraat.
Was lekkere ervaring en voor herhaling vatbaar

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Zo jammer, had eigenlijk met haar af willen spreken maar nu zit ze helaas in Almere, dus vooralsnog vooral nieuwsgierigheid wat er blijft
Groet,
R.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik weet niet of ik dit in de juiste topic plaats aangezien de dame waar in het begin van het topic over gesproken wordt er anders uit ziet als de Sabrina in Ijsselstein/Rotterdam waar de laatste pagina's over gaan.

Ik ben dus bij Sabrina in Ijsselstein geweest. Moet zeggen ze ziet er goed uit, beter als op de foto's (vind ik) lekker slank en haar 'A' cup zoals aangegeven op haar ad is meer een B vind ik! :) Maar wie weet komt dat omdat ze nu zwanger is. Ze is al een half jaartje zwanger hoorde ik haar zeggen. Ze zegt van haar man maar who knows!

Toch was ze lekker gewillig, vrolijk en vriendelijk alleen mocht ik niet in haar klaarkomen vanwege het feit dat ze zwanger is?

Ontving in een normale buurt goed parkeren en zover ik wist was het geen betaald parkeren. De kamer was ook gezellig drankjes staan daar zelfs koud! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Excuses als deze topic eigenlijk te oud is voor nog een recensie!

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijsselstein/5377502-sabrina

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
22 weken zwanger nu, bijna een half jaar.
Je ziet het niet.
Ze belde mij enige tijd geleden op en zei: jij weet nogal wat over gezondheid.
(ik ben werkzaam binnen het ziekenhuis gebeuren, vandaar)
Ze zei: ik ben al twee maanden niet ongesteld.
Tja, logisch dus dat ik zei: dan zou ik maar eens een zwangerschapstest gaan doen.
En ja, ze was zwanger.
Vorige week nog bij haar geweest, je ziet het niet of nauwelijks, als je goed oplet een beetje.
Maar ze is ook een klein tenger poppetje ondanks haar 33 jaren.
Ze werkt nog een week (zegt ze) maar wie weet meer.
Ze is ook pas ziek geweest en heeft zware medicatie gehad, haar erop gewezen dat dit nagekeken moet
worden omdat het invloed kan hebben op de vrucht/het kindje inmiddels.
Ze is niet verzekerd dus dat zal niet gebeuren, ik ben benieuwd en houd mijn hart vast.
Zonde van zo`n leuke dame als dit verkeerd uit gaat pakken.
Ik mocht dit van haar neerpennen, voordat daar kritiek op komt.
Inhoudelijke info zet ik verder niet neer. (geen namen, data e.d.)

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
De foto's bij haar ad gaven het eigenlijk al een beetje weg. Ik vond het al een beetje apart zo'n heel klein bol buikje terwijl ze eigenlijk zo slank is.

Toen ik bij haar was gaf ze het eigenlijk zelf al gelijk aan en ik zag het ook meteen - wilde er zelf alleen niet meteen naar vragen. Zoiets valt naar mijn mening toch best snel op ;)

Zoals ik zei of het was haar man maar het kan misschien ook zomaar van een lucky klant geweest zijn! Maar goed laten we hopen dat het goed uitpakt, voor de aankomende en haar zelf.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De foto`s op haar advertentie zijn nog van afgelopen zomer, dus toen was zij nog niet zwanger.
Ze ligt op de foto beetje krom en dat verklaard het buikje.

Terug
Naar boven