Saunaclub (byNight) - Tönisvorst

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Klinkt wel interessant kwa prijzen maar afgaande op eerdere commentaren zitten hier vooral minder aantrekkelijke dames?

Dat houd me wat tegen de club te bezoeken. Ik heb vooral graag jongere dames (min 30) en die wat slanker zijn.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Slank is meestal geen probleem.

Jong is wat anders, regelmatig zijn er die wel maar kosten 50 per 30min, en of ze dan nog NZC in hun pakket hebben is nog zeer de vraag

Officieel, doet hier niemand NZC, maar op de kamer is vak vel meer mogelijk dan wat ze in de bar zeggen.

Tussen de regels lezen op dit en andere fora help vaak

Als er iemand schrijft dat ze zonder "bariëre" werkt dan weet je al genoeg zeker. :roll:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ja voor ao zekerheid kun je beter naar de bekende ao saunaclubs gaan. Momenteel gelden er goedkope entree en als je bij by night zonder wilt en je een mooie slanke dame wilt neuken met onze service dan kan dat duur uitpakken en nog maar afwachten of het kan. Als je genoegen neemt met wat minder mooi stijgen de kansen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ben er een tijdje terug geweest.
Geen ao gevonden maar ook niet echt gevraagd.
Het was matig kwa dames, de hamburger was goed en het personaal was aardig.

Noorman

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was hier onlangs en ik moet zeggen dat ik niet werd teleurgesteld. Aardig wat dames en voor mij ook een aantal nieuwe aantrekkelijke dames maar of deze dames lang zullen blijven durf ik niet te zeggen want het verloop is nogal groot in deze club. Met een aantal dames gekamerd en ao is vaak bespreekbaar. Bij de één kan het voor 30 en bij de ander voor 50 of daar tussenin. Voor 30 minuten betaal je hier doorgaans 25€. Wel is het vaak zo dat je een dame niet kan/mag volspuiten en dat vind ik dan weer een minpunt. En een aantal dames spreken nagenoeg alleen Bulgaars kwam ik achter waardoor onderhandelen over onze service soms stroef verloopt zoniet onmogelijk is. Eén dame pakte een condoom en ik gebaarde haar dat ik zonder wilde maar ze snapte niet wat ik wilde wéten en dat was hoeveel dat ging kosten. Ze had het over 50 maar ik wilde naar 40. Communicatie was een te groot obstakel. Deze dame uiteindelijk maar met condoom genomen. Zelfs het pijpen ging met condoom wat meestal bij de prijs van 25€ is inbegrepen. Toch is het ook weer spannend dat je zelf op onderzoek moet gaan om onze service te verkrijgen.

Wel kan het toch nog wat duur uitpakken als je bijvoorbeeld juist dames treft die niet lager dan 50€ gaan. Voor 40€ moet het doorgaans wel lukken maar bij velen is interne donatie not done dus kom ik vaker in de zogenaamde ao clubs waar dit wel kan en mag.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Monica en Sindy spuit ik steeds vol voor 20 of 25 extra, wil je laar 15 extra geven..... Dan heb je inderdaad minder.
In het huis is wifi, als u erom vraagt, gebruik google translate steeds uw vriend bij vreemde talen 😉

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Monica en Sindy spuit ik steeds vol voor 20 of 25 extra, wil je laar 15 extra geven..... Dan heb je inderdaad minder.
In het huis is wifi, als u erom vraagt, gebruik google translate steeds uw vriend bij vreemde talen 😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vlak voor kerst namelijk zaterdag 21 december waren er best veel aantrekkelijke dames als Sonja; Arzu, Bonny, Vanessa, Cedim en Sara. Met deze dames is qua uiterlijk weinig mis mee maar das uiteraard persoonlijk.

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Deze week een bezoek gebracht aan By Night. De bezetting is weer beter dan aan het begin van dit jaar. Het is wel optisch allemaal niet zo geweldig te noemen. De mooiste is nog steeds Dorina en de rest zijn de standaard Bulgaarse Gipsy's modellen op Maxime, zij is Duits, na dan.

Na een half uurtje binnen te zijn stond ik redelijk op knappen dus afgesproken op kamer met een kleine Bulgaarse opdonder genaamd Cidem. Communicatie gaat stroef, ze vroeg wel direct bij het betreden op de kamer om te neuken zonder condoom voor €20,- extra. Met half uur prijzen van €30 is dat natuurlijk niet veel.

Haar kwaliteiten zijn niet zo geweldig, veel gepraat van haar kant waar je niks van snapt. Continu doekje bij de penis om te wrijven en slijm en spuug in op te vangen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Vrijdag was nog alles open

Wie zijn jou kenners !!!

Mannen je kunt er gewoon heen, Bulgaarse vrouwen in overvloed

Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Op het ijsberenforum waar ik regelmatig mijn inhoud vandaan haal lees ik dat het gewoon dicht is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik zit nu in de trein en ga over ruim 10 minuten bellen voor nadere info. Bij geen gehoor lijkt het me duidelijk want het zou tot 23 uur open moeten zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@pietwies
.heb zojuist getracht de club te bellen maar kreeg antwoordapparaat met de mogelijkheid iets in te spreken. Lijkt mij dus weinig plausibel dat de club weer geopend is..

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ok, maar voorheen was dus club ook wel ergens te vinden op een bepaalde website om wat reclame te maken. Nu vind ik ze nergens en als ik iets na 21 uur bel wordt er niet opgenomen. Zal komende dagen nogmaals telefonisch contact proberen te zoeken want ik zou graag weer naar deze club heengaan want goedkoop en best redelijk aantrekkelijke dames en het eten was zeker niet slecht.

Ik vraag me af of de entree nog steeds 20€ is en voor lieden zoals ik met een VIP card 10€ en een half uur sex met dame nog steeds 25€?

Terug
Naar boven