De dochter van mijn vriendin, we zijn bijna 3 jaar samen , is 24 jaar een doodnormale meid, niet overdreven knap mr wel een mooi figuur wat het leuk is om naar te kijken . Ze zou het mij zeker mogen vragen.
Ze had het blijkbaar al in de gaten dat ik graag nr haar keek als ze in huis rondliep .
Ze heeft geen vriend .
Soms zag ik strings van haar liggen in de badkamer en dat geilde mij op.
Ze heeft mij eens betrapt toen in 1 van haar strings rook ze zei niks ..
Een tijdje later was mijn vriendin al nr het werk maar de dochter was nog thuis .
Ik was aan het ontbijten toen ze nr beneden kwam met een string aan , ze deed die af en smeet die nr mij , ruik er nu maar aan zei ze . Ik was geschrokken ze stond voor mij zonder string enkel met haar beha aan .
Ze zei als je de real stuff wil je weet mijn kamer zijn en ze schudde met haar kontje en zwaaide met een vers gewassen string en ze ging nr boven...
Ik wist eerst niet wat ik er mee moest.
Na enkele minuten drong het tot mij door wat ze wou.
Ik nr haar kamer en ze lag met haar benen open klaar on haar te beffen wat ik ook heb gedaan ze heeft er van genoten want ze zei jij bent 1 van mijn betere ze voelde ook dat ik met een erectie stond en zei zonder schaamte dat is vr de volgende keer .
Sinsdien hebben wij 2 een geil geheim de volgende is er nog niet van gekomen .
Mss komt die nog of mss niet .
Ik hoop dat Ik ooit eens haar poesje mag voelen .
Als ik nu sex heb met haar ma denk ik soms hoe zou hey zijn met de dochter ...
Ze had het blijkbaar al in de gaten dat ik graag nr haar keek als ze in huis rondliep .
Ze heeft geen vriend .
Soms zag ik strings van haar liggen in de badkamer en dat geilde mij op.
Ze heeft mij eens betrapt toen in 1 van haar strings rook ze zei niks ..
Een tijdje later was mijn vriendin al nr het werk maar de dochter was nog thuis .
Ik was aan het ontbijten toen ze nr beneden kwam met een string aan , ze deed die af en smeet die nr mij , ruik er nu maar aan zei ze . Ik was geschrokken ze stond voor mij zonder string enkel met haar beha aan .
Ze zei als je de real stuff wil je weet mijn kamer zijn en ze schudde met haar kontje en zwaaide met een vers gewassen string en ze ging nr boven...
Ik wist eerst niet wat ik er mee moest.
Na enkele minuten drong het tot mij door wat ze wou.
Ik nr haar kamer en ze lag met haar benen open klaar on haar te beffen wat ik ook heb gedaan ze heeft er van genoten want ze zei jij bent 1 van mijn betere ze voelde ook dat ik met een erectie stond en zei zonder schaamte dat is vr de volgende keer .
Sinsdien hebben wij 2 een geil geheim de volgende is er nog niet van gekomen .
Mss komt die nog of mss niet .
Ik hoop dat Ik ooit eens haar poesje mag voelen .
Als ik nu sex heb met haar ma denk ik soms hoe zou hey zijn met de dochter ...