Sex met dochter van mijn vriendin

dubai1000

Toogplakker
5 mrt 2024
32
35
De dochter van mijn vriendin, we zijn bijna 3 jaar samen , is 24 jaar een doodnormale meid, niet overdreven knap mr wel een mooi figuur wat het leuk is om naar te kijken . Ze zou het mij zeker mogen vragen.
Ze had het blijkbaar al in de gaten dat ik graag nr haar keek als ze in huis rondliep .
Ze heeft geen vriend .
Soms zag ik strings van haar liggen in de badkamer en dat geilde mij op.
Ze heeft mij eens betrapt toen in 1 van haar strings rook ze zei niks ..
Een tijdje later was mijn vriendin al nr het werk maar de dochter was nog thuis .
Ik was aan het ontbijten toen ze nr beneden kwam met een string aan , ze deed die af en smeet die nr mij , ruik er nu maar aan zei ze . Ik was geschrokken ze stond voor mij zonder string enkel met haar beha aan .
Ze zei als je de real stuff wil je weet mijn kamer zijn en ze schudde met haar kontje en zwaaide met een vers gewassen string en ze ging nr boven...
Ik wist eerst niet wat ik er mee moest.
Na enkele minuten drong het tot mij door wat ze wou.
Ik nr haar kamer en ze lag met haar benen open klaar on haar te beffen wat ik ook heb gedaan ze heeft er van genoten want ze zei jij bent 1 van mijn betere ze voelde ook dat ik met een erectie stond en zei zonder schaamte dat is vr de volgende keer .
Sinsdien hebben wij 2 een geil geheim de volgende is er nog niet van gekomen .
Mss komt die nog of mss niet .
Ik hoop dat Ik ooit eens haar poesje mag voelen .
Als ik nu sex heb met haar ma denk ik soms hoe zou hey zijn met de dochter ...

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Beetje riskant maar wel erg geil ;) In mijn jongere jaren was ik goed bevriend met een meisje van destijds een jaar of 20, die regelmatig seks met de vriend van haar moeder had. Ze maakte daar wel handig "gebruik" van, die man heeft zelfs ooit een nieuwe auto voor de dochter gekocht toen die slaagde voor haar rijexamen😂

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat een fantastisch onderwerp, waarin ik de hoofdpersoon onverstandig moedig vind. Ik haal als moraal van deze gebeurtenis of verhaal uit: spelen met vuur.

De risico is dat een dochter van de geliefde, dit kan gebruiken om de hoofdpersoon in een (ongewenste) suikeroom positie te brengen. Andere risico is dat het uitkomt bij een relatie en dan is hopen dat de ex geliefde niet rancuneus is of dit is een verhaal.

CG

dubai1000

Toogplakker
5 mrt 2024
32
35
Episode 2 . Het is idd met vuur spelen maar het blijft geil .
Ze daagt mij constant uit als haar ma niet in de buurt is.
Vorige week liep ze weer door het huis met enkel een handdoek rond haar , ze kwam net uit de douche .
Toen ze voor mij stond bukte voorover om haar lange natte haren te kammen en haar kontje en kutje kwamen vanonder de handdoek ...wat een zicht .
Ze draaide zich om zei lekker e ze kwam nr mij en gaf mij een kus op mijn mond en voelde of ik een stijve had, natuurlijk had ik die.
Ze opende mijn broek en haalde mijn lul eruit en begon ermee te spelen en liet haar handdoeken vallen nu werd ik nog geiler .
Ze begon mij af te trekken en veel had ik niet nodig om klaar te komen .
Ze lachte en zei tot de volgende keer, daar zat ik dan met wat zaad op mijn broek en er was ook wat zaad op haar lichaam ...

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Als dit verhaal waar is, dan wel retegeil. Natuurlijk hangt ervanaf hoe jong die dochter is en hoe knap.

dubai1000

Toogplakker
5 mrt 2024
32
35
De dochter is redelijk knap mooi figuur en geen te grote borsten .
Deze week episode 3 : ik hou ervan om met vuur te spelen , gisterenochtend stond ik onder de douche, had met opzet de deur niet op slot gedaan , mijn vriendin was al de deur uit en enkel haar dochter was nog thuis.
Toen ik onder de douche stond kwam ze binnen ze had een string en een t shirt aan, zonder aarzelen deed ze die uit en kwam bij mij onder de douche ze keek me aan en zoende mij met volle overgave vond het heerlijk om haar tong te voelen .
Ze flusterde in mijn oor , ik vind jou leuk en denk veel aan jou ...en ze zeepte mijn rug in en vergat ook mijn bilspleet niet ...ik kreunde een beetje omdat ze ook met mijn ballen speelde ik draaide mij om en ze zag dat ik reeds een harde had ze draaide met haar kont nr mij en duwde tegen mijn lul een beetje teasen meer niet ik voelde aan haar kutje terwijl het warme water over ons stroomde ze kon het vingeren waarderen.
Ze hijgde en kreunde een beetje ik zakte door mijn knieen en likte haar kontje en kutje het smaakte lekker .
Ik dacht nu is het moment om haar te neuken maar nee hoor ze liet het niet toe .
Ze zei als je mij wil neuken wil ik jou niet delen met mijn ma .... .
Maw eerst de ma aan de kant schuiven als ik wil genieten van haar jonge lichaam .
Nu sta ik vr een dilemma ...
Ik weet dat ze binnenkort alleen gaat wonen maar ik weet ook dat het niet kan blijven duren door ons leeftijdsverschil maar ik verlang ernaar om haar te vullen en haar te zien genieten .
Wat moet ik doen ?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Zij komt steeds naar jou toe en gaat steeds een stapje verder. Dus gewoon afwachten of het tot neuken komt en anders maar niet.
Relatie met haar is wel gedoemd te mislukken. Welke verstandhouding zou zij en jij dan nog met haar moeder kunnen hebben. Nee veel ellende voor niets lijkt me. Als je op haar wacht gaat ze je misschien toch wel een keer stiekem neuken. Lekker spannend afwachten.

dubai1000

Toogplakker
5 mrt 2024
32
35
Episode 4 : vorige week vrijdag vroeg mijn vriendin of ik haar dochter wou ophalen op haar werk is maar 15 m rijden, ik zei geen nee .
Toen ze in de auto state kuste ze mij op de mond en draaide mij een tongzoen wat ik leuk vond op het moment van de kus passeerde een collega van haar en die heeft ons zeker gezien ...
We keken elkaar aan na de tongkus en het verlangen was er zeker. We reden verder tot we ergens " veilig" stonden en begonnen hartstochtelijk vol passie en verlangen te kussen , het voelde echt goed . Ik ging onder haar bloes en voelde dat haar tepels hard stonden en speelde er wat mee en ze hijgde een beetje , ze voelde tussen mijn benen , een harde had ik al .
Maar veel verder konden we niet gaan want we werden thuis verwacht .
In de auto legde ze haar hand op de mijne en keek mij verliefd aan ik voelde de warmte vanbinnen.
Ze zei nog als ik thuis kom ga ik eerst met mijn dildo mij laten klaarkomen denkend aan jou .
Aan tafel keek ze glimlachend naar mij .
Die avond had ik sex met mijn vriendin denkend aan die geile jonge meid die mijn hoofd op hol jaagt .

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Haha dus tot nu toe heb je haar gebeft, zij jou afgetrokken en verder niet zo veel.
Volgende target is dan haar uitdagen om je te pijpen?

Brycey

Snuffelaar
18 jan 2025
6
5
Tja dat is op moment zeker heerlijk de situatie en ook wat om van te dromen. Zeker ook nog geen ruzie met elkaar gehad tot nu toe. Wacht eens af als dat lekker jong meid iets niet meer zitten ziet en dan van jou een keuze verwacht tussen haar en haar moedertje. Dus geniet ervan zolang het goed gaat en laat jouw piepmannetje ook wat van hebben.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Episode 4 : vorige week vrijdag vroeg mijn vriendin of ik haar dochter wou ophalen op haar werk is maar 15 m rijden, ik zei geen nee .
Toen ze in de auto state kuste ze mij op de mond en draaide mij een tongzoen wat ik leuk vond op het moment van de kus passeerde een collega van haar en die heeft ons zeker gezien ...
We keken elkaar aan na de tongkus en het verlangen was er zeker. We reden verder tot we ergens " veilig" stonden en begonnen hartstochtelijk vol passie en verlangen te kussen , het voelde echt goed . Ik ging onder haar bloes en voelde dat haar tepels hard stonden en speelde er wat mee en ze hijgde een beetje , ze voelde tussen mijn benen , een harde had ik al .
Maar veel verder konden we niet gaan want we werden thuis verwacht .
In de auto legde ze haar hand op de mijne en keek mij verliefd aan ik voelde de warmte vanbinnen.
Ze zei nog als ik thuis kom ga ik eerst met mijn dildo mij laten klaarkomen denkend aan jou .
Aan tafel keek ze glimlachend naar mij .
Die avond had ik sex met mijn vriendin denkend aan die geile jonge meid die mijn hoofd op hol jaagt .
Is dit eerlijk gezegt een waar gebeurt verhaal?

Terug
Naar boven