Ik denk het niet.Is dit eerlijk gezegt een waar gebeurt verhaal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het niet.Is dit eerlijk gezegt een waar gebeurt verhaal?
Daarom heet dit de verhalen rubriek.Is dit eerlijk gezegt een waar gebeurt verhaal?
maakt dat wat uit dan? mag ook een geile fictie zijnIs dit eerlijk gezegt een waar gebeurt verhaal?
Eigen schuld dikke buld. Had je verstand maar gebruikt!Of jullie dit verhaal nu geloven of niet maakt mij niet uit ik weet dat het waar is en dat ik diep in nesten heb gewerkt weet ik ook het maakt niet uit voor wie ik kies verliezen doe ik toch .
Dit weekend heb ik kunnen genieten van die lekkere jonge meid.
We, ik mijn vriendin en haar dochter waren dit weekend op stap in een kroeg in de gemeente waar zij wonen .
Het was er gezellig er werd gedanst en gedronken...onze blikken kruisten constant mijn vriendin raakte aan de praat met enkele oude vrienden op een bepaald moment zei haar dochter dat ze nr huis ging .
Ik ga mee zei ik want ik moet vroeg opstaan .
Wij 2 samen op weg nr huis is maar 10 m gaan.
Eens in huis vlogen we in elkaars armen en de tongkussen vlogen in het rond.
We zochten de slaapkamer op en daar...

Wachtte een vreemde man op ons. Het was een dienstdoende ambtenaar van de Fiod, slik een invorderingsambtenaar. Een zeer integer type, van die meneren, die nooit denken aan been- en balharen scheren. Hij stelde zich netjes voor, vroeg om medewerking voor zijn schuld inning en legde zijn volmacht uit om een woning te betreden. Hij controleerde zijn papieren en zijn hoofd werd rood. Een vergissing van mijn werkgever zei hij en hij kon zijn zin niet afmaken want zijn telefoon ging af. We zagen allebij een rondborstige dame op zijn telefoon verschijnen. Hij werd nog roder en toch nam hij het gesprek op. Ik moet even wat regelen maar ik ben in de buurt. Zozo zei ik tegen deze wetsdienaar, dat is iets heel anders dan een oproep van je professionele netwerk. Hij stotterde van uh uh ja ik ben ook maar een mens met dezelfde behoefte dan u meneer. Ik geloof daar niks van. Nou meneer zei hij dan gaan jullie toch mee? Met een mooie smoes naar mijn vriendin kon ik de noodzaak uitleggen dat ik even met haar dochter een vriendin van haar uit de brand moest helpen. De dichter had een bepaalde uitdagende blik naar deze man gericht en zijn hoofd was als een tomaat. Even later volgde we hem en aan de andere kant van de wijk stopte we. Wow voor zo'n man deed een ware blonde Hollandse dame open super sexy gekleed. O wat leuk Henk het stel wat je meeneemt kunnen we gaan ruilen.We zochten de slaapkamer op en daar...
Wat een slap verhaal.Wachtte een vreemde man op ons. Het was een dienstdoende ambtenaar van de Fiod, slik een invorderingsambtenaar. Een zeer integer type, van die meneren, die nooit denken aan been- en balharen scheren. Hij stelde zich netjes voor, vroeg om medewerking voor zijn schuld inning en legde zijn volmacht uit om een woning te betreden. Hij controleerde zijn papieren en zijn hoofd werd rood. Een vergissing van mijn werkgever zei hij en hij kon zijn zin niet afmaken want zijn telefoon ging af. We zagen allebij een rondborstige dame op zijn telefoon verschijnen. Hij werd nog roder en toch nam hij het gesprek op. Ik moet even wat regelen maar ik ben in de buurt. Zozo zei ik tegen deze wetsdienaar, dat is iets heel anders dan een oproep van je professionele netwerk. Hij stotterde van uh uh ja ik ben ook maar een mens met dezelfde behoefte dan u meneer. Ik geloof daar niks van. Nou meneer zei hij dan gaan jullie toch mee? Met een mooie smoes naar mijn vriendin kon ik de noodzaak uitleggen dat ik even met haar dochter een vriendin van haar uit de brand moest helpen. De dichter had een bepaalde uitdagende blik naar deze man gericht en zijn hoofd was als een tomaat. Even later volgde we hem en aan de andere kant van de wijk stopte we. Wow voor zo'n man deed een ware blonde Hollandse dame open super sexy gekleed. O wat leuk Henk het stel wat je meeneemt kunnen we gaan ruilen.
Maar toen beste kijk en reageerbuis kindertjes, de tijd is aangebroken van: oogjes dicht, snaveltjes toe en handjes boven het bed graag.
CG