SGParties Wachtendonk vlakbij Venlo (NL) 10 mei 2025

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Beste hobby vrienden,

Goed nieuws heb ik vandaag. We hoeven niet meer uren in de file te staan.
Vanaf mei is er een maandelijkse gangbang in Wachtendonk Duitsland net over de Nederlandse grens bij Venlo.
Dacada gaat ons fije zaterdagen bezorgen.

PS zoals gewoonlijk mogen mensen vanuit regio sittard meerijden. ( PB )

SG-partijen
Lampesweg 1
47669 Wachtendonk

https://sg-parties.com/

1742672491965.png

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Heb ik bewust onder Venlo geplaatst

Slimmeriken

Welke Belg of Hollander weet nou waar wachtendock ligt

Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Mannen,
graag reacties via het forum, ik kan op meerdere manieren vervoer regelen vanuit het zuiden of midden van het land. op deze manier blijft het betaalbaar voor iedereen.

graag reageren via dit forum.

Alex

JamesLust

Snuffelaar
3 aug 2022
4
0
Inmiddels heeft Cream Partys blijkbaar ook een nieuwe locatie in Arnhem aan de Steenstraat 118. Er is al een gangbang op dinsdag 13 mei 2025 van 12 tot 17 uur.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Dat met condoom lees ik niet. Ik lees wel op de website onder het kopje "veiligheidsmaatregelen" dat iedere gast bereid dient te zijn ter plaatse een HIV/Symfonie-test dient te ondergaan maar condooms zijn ook overal verkrijgbaar dus zo te lezen weldegelijk bare. Zou ook raar zijn want met condoom geen cream(pie) zou ik zeggen.

Lees nog niet wat het gaat kosten maar kan me niet voorstellen dat het met condoom is; zeker als het meer als 100€ gaat kosten. Veel info vind ik nog niet maar ben wel zeer geinteresseerd aangezien ik dichtbij Arnhem woon.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Nou begin ik toch te twijfelen want bij alle lokaties in Duitsland staat de volgende zin:
Elke gast dient bereid te zijn die dag ter plaatse een HIV-test te ondergaan maar uitgerekend.voor Arnhem ontbreekt deze zin. Kosten zijn 130€ lees ik en als het met condoom zou zijn dan is deze lokatie geen lang leven beschoren ben ik bang en dames die er verschijnen zijn gewend bare te neuken dus hoe dat in de praktijk gaat verlopen?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Op de pagina met alle Terminen staat het niet maar wel op de "Arnhemse pagina".
https://cream-partys.com/arnhem-party/

Ik heb ooit in de Steenstraat gewoond trouwens en toen was die zaak er al. De lokatie zal wel een lang leven beschoren zijn (al meer dan 20 jaar. "Ben jij dan zo oud? "Ja ik ben zo oud"), maar of dit evenement op deze lokatie een lang leven beschoren zal zijn is de vraag.

Terug
Naar boven