Soa opgelopen

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Ik geef het op:

Polio is al bekend sinds de Egyptische oudheid. Er was een enorme uitbraak van polio in de VS begin jaren 50. In 1956/1957 werd het vaccin uitgevonden. Sindsdien is het virus zo goed als uitgeroeid. De laatste uitbraak in NL was in 1992/1993 en je wilt het geloven of niet onder mensen die om geloofsredenen niet gevaccineerd waren.

Maar blijf lekker allerlei dingen roepen Janus en blijf geloven wat je wilt geloven.

Maar daar is dit forum niet voor, dus ik laat het hierbij.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Onderzoekers van een universiteit doen onderzoek zonder geld van farma bedrijven.
Er zijn genoeg onderzoek centra die onderzoek doen met behulp of in opdracht van
farma bedrijven en daar dus inderdaad dik aan verdienen.
Die geven proef personen ook geld om uit te testen.
Dat doen universitaire onderzoek afdelingen niet.
Dus Janus, je hebt deels gelijk maar haal de diverse onderzoek afdelingen niet door
elkaar en vergelijk ze ook niet met elkaar.
Wij zijn daar niet gelukkig mee want er komt hier geen geld van farma bedrijven binnen.
We doen onderzoek samen met andere universiteiten, wereldwijd en willen geen geld, juist
om onafhankelijk te kunnen zijn.
Zo hebben we bijvoorbeeld uitgezocht dat griep vaccinatie boven de 70 jaar niet zinvol is
omdat ouderen de immuniteit niet meer kunnen opbouwen.
Dat kost dus farma bedrijven geld want die willen iedereen vaccineren.
Dus dan zouden wij in eigen voet schieten als we door hen betaald werden toch?
En zo komen we wel tot meer uitslagen die niet in voordeel van farma bedrijven zijn.
Dus hou op met je onzin dat wij dik betaald worden door hen, dat is gewoon niet waar man!

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Zodra er vaccin tegen kanker is draaien de meeste wappies wel bij. Dan hoor je ze niet meer

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Vaccins zijn ook de commercie kant opgegaan, fabrikanten hebben geld nodig, ze moeten winst maken. Zie het aantal vaccins die kinderen krijgen in de Usa.
Het covid vaccin was maanden voor de allereerste eerste uitbraakt al geregisseerd en octrooi op aangevraagd, daarna hebben ze deze omgebouwde gemuteerde griep de wereld in gebracht.
Geloof het of niet, de wereld is zieker dan ziek.
gaap...zou jouw bijdrage onder vrijheid van meningsuiting vallen (gratis lullen) of onder mislukt theater? Kom er maar in, liefst met een heerlijke jijbak🤣🤣

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
ja kees,inderdaad,kanker is een symptoom zoals je zegt,net als alle andere ziektes.
Waar het verstand ontbreekt, komen de mooiste onzinnige theorieën naar voren.

Volgens mij -en de meeste vooraanstaande wetenschappers-, is kanker een ziekte.

Zijn er vele vormen van kanker, die zich allen laten kenmerken door het ongecontroleerd delen van cellen wat tot allerlei problemen leidt.
Die ongecontroleerde deling zorgt voor problemen direct in het weefsel , orgaan of anders, waar die deling plaats vindt, maar ook vaak in de omliggende organen door uitzaaiing of zelfs 'omdat er gewoon geen ruimte voor is'.

Als je dit ontkent, beweert dat de aarde plat is en dat HIV en Aids niet bestaan, dan is het goed dat anderen je corrigeren.
Dat je er niet voor hebt geleerd of dat je er mogelijk te dom voor bent, daar kan je weinig aan doen. Dat je vol zelfverzekerdheid overal maar zonder enige onderbouwing onzin beweert, dat kan schadelijk zijn.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Net als die bewering dat universiteiten geld aannemen of betaald worden door farma bedrijven.
Daar wil ik dan bewijs van zien, want het is dus niet zo, zie post nr 385.
Je mag best iets beweren maar dan moet je het wel kunnen onderbouwen.
Nu breng je mensen in diskrediet en dat is kwalijke zaak.
Iets beweren of zeggen dat mag, maar dan wel met bewijzen komen.
Maar die komen er niet want die zijn er ook niet.
Ja, je zal vast wel weer ergens op internet "iets" hebben gelezen.
Dat doe ik ook zo vaak maar kan geen kwaad om dan even te checken of iets klopt.
Mensen beschuldigen van geld aannemen van farma bedrijven mag, dan wel met bewijs komen!
Maar zoals ik al zei: soms wijst onderzoek ook uit dat iets niet nodig is en dan vissen farma
bedrijven achter het net.
Daarmee zouden we ons zelf tekort doen als we door hen betaald werden lijkt mij.
Wat zeg je daar dan op Janus?

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
De farmacie betaald wel degelijk fors aan artsen met o.a mooie vakanties, ik weet dat persoonlijk zeker ook bij de paraveterinair die reizen.
Een hoge viroloog vertelde mij ook dat er mogelijk wel een medicijn tegen hiv is, alleen diegene die ermee naar buiten komt leeft niet lang!
Geld geld…..

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ja stom, ik bedoel een blijvende oplossing ipv die gewrichten slopers. Gewoon dat het weg is, niet dat je mazzel hebt na beenmergtransplantatie

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
De farmacie betaald wel degelijk fors aan artsen met o.a mooie vakanties, ik weet dat persoonlijk zeker ook bij de paraveterinair die reizen.
Een hoge viroloog vertelde mij ook dat er mogelijk wel een medicijn tegen hiv is, alleen diegene die ermee naar buiten komt leeft niet lang!
Geld geld…..
Tja, van horen zeggen. Een commercieel ontwikkeld en getest hiv-medicijn houdt een farmaceut niet achter. Er ligt een mooie markt. Patenteren ( bij mijn weten nog niet gebeurd) en een Indiase fabrikant zoeken en aanbieden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geen idee of individuele artsen geld of vakanties krijgen aangeboden, dat kan best zijn.
Maar de universitaire onderzoek afdelingen beslist niet, daar is ook een convenant voor.
En nogmaals: als wij werden betaald, waarom zouden we dan ook minder leuke zaken voor hen
publiceren? Dan krijgen we toch beslist minder betaald?
Zoals griepvaccin weinig nut bij 70+, dat is toch niet leuk voor een fabrikant die flink verdienen wil
aan al die vaccinaties, toch hebben we dat bloot gelegd en meer voorbeelden.
Maar hou maar vol dat wij betaald worden door farma bedrijven, maar kom met bewijs!
En als er een hiv medicijn was dat genezing bied, dan houdt men dat niet achter.
Teveel mensen mee bezig, dat komt ooit uit.
En bovendien wordt een fabrikant er in één klap giga rijk mee dus achterhouden? Onzin.

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
De farma industrie is niet anders dan de rest van de samenleving. Gewoon pakken wat je pakken kan. Zo werkt dat overal. Daarbij is de medicijn industrie nog best transparant omdat producten streng worden beoordeeld door autoriteiten zoals FDA en EMA. Daarnaast bepaald de arts niet meer wat je krijgt voorgeschreven. Dat doet de Gezondheidsraad, en de zorgverzekeraars voeren het uit.
Dat dus.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Eens met kees999 maar de "kenners" zoals Janus en sloppy seconds denken er anders over.
Dat mag hoor, moet iedereen zelf uitmaken maar mensen beschuldigen zonder hard bewijs
is erg makkelijk.
Janus, kom maar op met je bewijs dat universiteiten door farma bedrijven worden betaald.
Je verward ze met commerciële onderzoek instituten als ICON in Groningen.
Die betalen proefpersonen voor tests met medicatie.
Daar houden wij ons verre van, als je beweert dat dit niet zo is, dan wel bewijs aanvoeren!
Zomaar wat roepen zonder onderbouwing is wel erg makkelijk. Dat kan iedereen.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ben wel benieuwd of Janus c.s. ook maar enige onderbouwing van hun stellingen/beweringen aan gaan voeren😁waarom, omfat roepen gratis is en je eigenlijk nooit (financieel) aangesproken kan worden op het verpreiden an niet onderbouwde beweringen/verdachtmakingen.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Ach C, jij weet toch ook dat de universiteiten in de zak van farma zitten?En dan om onmogelijk bewijs vragen?
Het is ,wie betaalt ,bepaald.
Levert de univers. een pos. verhaal dan rinkelt de kassa....
Ik begrijp dat dit voor jou moeilijk te zien is omdat je zelf in deze wereld werkt.
Vandaar ook je vele ,wat zwakke verdedigingen vh establishment.
Allemaal wat doorzichtig ook.

En Victor: polio sinds de egypt.oudheid?Gelezen in de Donald Duck?
Hiv klanten krijgen zware medicijnen ,waar ze nog jaren plezier van hebben.
Hiv???nog steeds niet bewezen maar .geloof de witte jas maar ,die weet alles.
Dit was mijn laatste reactie hier.Spciaal voor cerrano .

Buffel lief

Snuffelaar
19 sep 2024
8
9
Hallo, ik heb vorige woensdag nu 8dagen geleden in Roeselare een buitenlands dame bezocht en intiem zonder condoom. Was voor mij de eerste keer bij buitenlandse dame.
Nu ben ik wat angstig en precies wat "denkbeeldige" jeuk.... Zijn er doorgaans na 8dagen al sympthonen van soa en welke?
Groeten

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Janus, RIp🙏ik zal jouw boeiende recensies van de dames van plezier missen.

Laatst bewerkt:

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Zodra er vaccin tegen kanker is draaien de meeste wappies wel bij. Dan hoor je ze niet meer
Een van de grootste wappies die ik ken is onlangs aan alvleesklierkanker gestorven.

Vaccins (niet alleen corona) waren zo slecht, dat de zoon autisme had kwam daar door. Maar goed toen kreeg ze zelf dus deze kanker - waar weinig aan te doen is - en greep ze alle medicijnen aan.

Ook onder berichten op sociale media over ogenschijnlijk jonge gezonde mensen (bv sporters of andere 'bekende' mensen) kwam standaard een reactie als "goh, hoe zal dat komen"

Ze heeft als vrijwilliger enorm veel gedaan, haar man is niets mis mee, ze heeft leuke kinderen, maar dan is toch ongewenst je eerste reactie als zo iemand dood is "nou, aan het vaccin heeft het niet gelegen"

Terug
Naar boven