Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees niet bang, dat doen ze allemaal.Dat ik met gonorroe zit na een bezoek aan haar en dat zij ondanks mijn bericht aan haar zich niet wou laten testen en waarschijnlijk het niet zal laten doen omdat zij er vanuit gaat dat haar test van November clean is terwijl er misschien 100 personen langs gaan bestaat er 1% dat ze besmet is , en als ze besmet is de kans 100% dat ze alle klanten erna besmet en dus ipv dat er 1 klant besmet is er 100 of meer besmet zijn als zij blijft verder werken en dan verkiest zij geld boven gezondheid van zowel haar als haar klanten. Of zie ik dat verkeerd.
Je hebt toch helemaal geen volledige naam genoemd , dus vraag me af hoe en waarop ze dan een rechtzaak wilbeginnen. Overigens is het wel een grijs gebied als je bv op dit forum iemand beschuldigt van soa met naw gegevens, juridisch zal dat glas ijs zijn denk dat er best wel een basis is voor een rechtzaak maar dat zal niet makkelijk worden zullen ze allereerst je gegevens moeten achterhalenIk heb de bloedtest al afgenomen. Maar door mijn reactie op deze dame op het forum dreigt ze nu met een rechtzaak.
Heb je haar dan met naam en toenaam genoemd?Maar door mijn reactie op deze dame op het forum dreigt ze nu met een rechtzaak.
Heeft ze dan wel de juiste papieren voor de werkzaamheden die ze verricht?haar punt is wellicht dat de dame in kwestie ongefundeerd is beschuldigd en daardoor imagoschade en omzetverlies heeft geleden.
ja ik weet ook niet aan wat dat ligt, ik sta er ook verbaasd van dat mijn percentage om wat er aan over te houden zo hoog ligt tov anderen.Bizar dat de een al 10 jaar deze hobby doet zonder 1x wat op te lopen en de ander heeft iedere keer wat.
Ik inmiddels 3x in ongeveer 4 jaar.
Moet ik er wel bijzeggen dat ik gemiddeld 5x per jaar zonder neuk.
Dat is wel langzaam hoor. Ik ging een keer naar mijn huisarts bleek er een vervangster te zitten. Dus ik het verhaal doen.Net contact gehad met mijn huisarts en ik heb indd prijs , volgende week kan ik pas om mijn spuit.
ik heb ook weeral prijs, ik begin ontmoedigd te geraken over onze hobby. Denk dat ik in ongeveer 10% van al mijn bare contacten prijs heb.
Net antiobiotica in de bil gespoten gekregen, hopelijk stopt de etterfontein snel
ik heb met bijna zekerheid opgelopen op een Gangbang, balen, vanwaar jij