Soa opgelopen

Boobslover

Toogplakker
4 jul 2020
65
37
Ik ga niet aan Nikoli vragen wat de uitslag was. Dat is aan haar om iets mee te doen.

En als je even terugleest, dan zie dat ik positief was op chlamydia.
Ik vind heel deze discussie nogal eenzijdig. Hoe kan u bewijzen dat u bent besmet door haar en niet omgekeerd?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Doet er weinig toe allemaal.
Hij weet dat hij iets heeft opgelopen en meld dat netjes.
Verder is het dan klaar, wat dame ermee doet is aan haar.
En dreigementen? Laat maar gewoon aan je voorbij gaan, allemaal kansloos.
Nu gewoon zorgen dat je zelf ervan af komt, het is aan haar wat ze zelf doet.

Hans1983

Toogplakker
31 okt 2023
120
176
Als je een chlamdia krijgt met klachten is dat in 95% van de gevallen binnen 3 weken. Voordat ik de dame in kwestie had bezocht had ik geen klachten en had ik ook nog eens eind oktober begin nov een test gehad die negatief was.

Maar sluit me aan bij Cerato. Ik heb het gemeld en het is aan de bezoekers en de dame zelf te bepalen wat ze ermee doen.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Dat kan wel, als jij die druiper in een kont stopt en lang genoeg laat zitten;). Zonder gekheid, nee je hebt geen druiper uit de anus, als daar pus uitkomt heb je hele andere problemen. Druiper van soa is altijd uit de penis

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kan er ook pus uit de anus komen als je een druiper hebt of is dat een fabeltje?
Als je door iemand die een druiper heeft ook in je kont laat neuken dan kan
het dus wel! Dan komt er hetzelfde uit als uit je piemel.
Dus geen fabeltje tenzij je je niet in je kont hebt laten pakken.
Dan kan het niet, dan alleen uit je piemel.

Bill69

Toogplakker
15 nov 2024
25
38
Na anaal contact is een anus die een druiper heeft misschien toch nog wat leefbaarder dan een piemel die diarree heeft :ROFLMAO:

Bartcorsa

Toogplakker
21 feb 2022
33
18
Gisteren een spuit van de dokter gekregen. Volgens mijn dokter zijn er veel in de regio met een druiper. Hij ziet dus wel een opmars in de cijfers. Ik heb ook gevraagd hoe lang ik geen sex mag hebben en hij zegt 1 a 2 weken geen sex . Zit nu ook met een bolletje in mijn lies maar dat komt blijkbaar ook door de soa , aldus mijn dokter.

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Was onlangs nog in het nieuws , dat er een sterke toename is van soa besmettingen. Blijkbaar is er ook bij jongeren een sterke toename, vermoedelijk door wat men noemt condoom moeheid.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Je moet eerst weten of je (sex,)partner er een heeft. Als je partner nergens mee besmet is, gaat het niet lukken. Als je partner wel besmet is: welke SOA wil je hebben?
En wat wil je met die wetenschap doen? Als er een kans van 1 op 10 is op een bepaalde SOA, ga je er dan voor? Het kan zijn dat je de eerste keer al wint, en kort daarna ook weer, maar het kan ook zijn dat het na 10 keer met die besmette partner of na 30 keer pas lukt. Maar alles varieert nogal per type SOA net als de gevolgen. En eerlijk gezegd gaan er wel cijfers rond maar is maar zeer de vraag hoe goed die eigenlijk zijn. Dus good luck.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Sugardad1 De kans op een SOA is groter dan een mooie prijs in de staatsloterij. Als je een straatje neemt heb je altijd prijs. Dat is denk ik met tien dates ook het geval. Wanneer. Was je laatste date?

Terug
Naar boven