Er gaan tutorials rond op internet over hoe je je lul moet wassen met betadine direct na bare seks om bacteriële SOA's te voorkomenUw fluit in appelazijn hangen en dag erna is dat weer clean hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er gaan tutorials rond op internet over hoe je je lul moet wassen met betadine direct na bare seks om bacteriële SOA's te voorkomenUw fluit in appelazijn hangen en dag erna is dat weer clean hoor
Doe je dit dan nog bij de hoer zelf en neem je het mee tijdens het bezoek of is het nog ok als je het pas thuis doet?Er gaan tutorials rond op internet over hoe je je lul moet wassen met betadine direct na bare seks om bacteriële SOA's te voorkomen![]()
Inderdaad. Ik was negatief getest op SOAs maar idd deze symptomen waren bij mij schrikbarend en zorgwekkend zichtbaar. Vervelend maar uiteindelijk bleek het allemaal wel mee te vallen.Dat was dan misschien Candida, onschuldig maar lastige aanvankelijk vaak wittige uitslag op je eikel, die binnen korte tijd rood en (een beetje of meer) gevoelig wordt. In negatieve zin dan, en het oogt ook eng. Vrouwen hebben er ook vaak last van, ook zonder SOA of zelfs maar sexcontact. Woont gewoon op/in (vrijwel?) ieders lichaam en breekt weer even op als je weerstand verzwakt is of het evenwicht met (eveneens vaak bij vrijwel iedereen) aanwezige bacterien verstoord raakt. Dat kan al doordat de huid wat droog is geworden, koud of juist warm weer, maar natuurlijk ook omdat je eikel even flink afgeschuurd is dus teveel masturbatie of een wilde party met vele dames waarvan er een wat driog was. En natuurlijk ook doordat de natuurlijke bacterien even een flinke douw hebben gekregen van antibiotica die je slikte vanwege een SOA of gewoon voor alle zekerheid omdat een verkoudheid of keelpijntje moeilijk overging.
inderdaad micanazinol smeren en is zo weer over (=weggedrukt).
Ik geloof dus niet dat betadine ook maar iets helpt om SOA's te voorkomen. Maar van wat ik begrepen heb inderdaad z.s.m. wassen met betadine, dus meenemen naar de prostituee...Doe je dit dan nog bij de hoer zelf en neem je het mee tijdens het bezoek of is het nog ok als je het pas thuis doet?
is dit niet enkel op voorschrift verkrijgbaar?Ik neem af en toe gewoon een antibiotica kuurtje.
Eens periodiek alles zuiveren, los van soa's.
Dan is de gemiddelde wielrenner ook niet slim bezig.@Cerato: denk dat de gemiddelde wielrenner op een jaar tijd meer AB neemt dan ik op 10 jaar.
Een voormalig en nu de aankomende president heeft wel eens het idee geopperd om een bleekmiddel in te nemen tegen een welbekende virus.Er gaan tutorials rond op internet over hoe je je lul moet wassen met betadine direct na bare seks om bacteriële SOA's te voorkomen![]()
Een meid die ik ken en zc neukt slikt iedere avond een capsule (geen idee wat) en smeert een zalfje in d'r poes.. dat zou de truc moeten doen begreep ik van haarBetadine helpt tegen een schimmel die je kan oplopen.
Tegen een soa niet, was het maar waar.
Een soa bacterie gaat diep je plasbuis in en kan zelfs in de balzak of prostaat terecht komen
en daar klachten geven: dikke opgezette balzak of prostatitis.
Dus vanaf de buitenkant je pik en eikel wassen met betadine helpt daar niet tegen.
En ook niet als je het in de plasbuis zou doen want niet aan te raden is vanwege irritatie aan
de weke delen in je plasbuis, die kunnen niet tegen betadine.
Maar sommigen doen van alles in de plasbuis met het idee dat dit iets doet tegen een soa.
Vaak komen er alleen maar klachten bij.